audi q4 e tron

Odgovori
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Nekaj prvih vtisov moje nove pridobitve. Avto prevzel v torek in do sedaj naredil 450 km. Bolj takih za spoznavanje avta.
Najprej sem preveril pospeševanje o katerem je bilo govora tu gor in moram povedat, da sem bil pozitivno presenečen in se mi avto zdi več kot dovolj odziven. Potegne bistveno bolje kot passat 2,0 TDI ali je pa vsaj občutek boljši. Testiral sem malo v klanec proti Podmeji in tudi v breg potegne kolikor je treba. Tako, da me tudi Dolomiti poleti ne skrbijo. Verjamem, da gre Tesla še bolj toda ne vem kdaj bi to rabil..
Skupna poraba je do zdaj dobrih 19 KWh kar se mi tudi zdi v redu. Od tega 2/3 avtoceste pri okoli 130 km/h. Klima normalno vklopljena. Po regionalki je poraba gladko okoli 15. So pa sedaj idealne temperature. Najbolj me je skrbelo kaj bodo rekle domače varovalke 3x20A. Do sedaj sem ga še vedno polnil na polovično moč 5Kw ponoči med 40-80% in bom verjetno večinoma to prakticiral in se ne sekiral, če bo pomivalc zalaufal vmes. Na 11 kw bom polnil, če bo res sila.
Bal sem se, da bo morda avto nekoliko majhen saj je kar nekaj krajši od Passata. Prvi občutek je, da je v kabini skoraj bolj prostoren in tudi popolnoma dovolj velik prtljažnik. Ob podrtih sedežih gre lepo notri kolo, ki ga bom sicer vozil zadaj na kljuki.
Ena večjih prednosti tega avta je tudi izredno majhen obračalni krog saj ga skoraj z mesta obrneš in je ne parkiriščih izredno lahkoten za parkirat. Vožnja je zelo udobna in tudi na avtocesti pri večji hitrosti lepo stabilna.
Zaenkrat nad pridobitvijo nismo razočarani in tudi avto je zelo všečen tako zunaj kot notri.
To so naši prvi vtisi po 4 dneh.
No14u, timo, anatomo, Kegelj, context, Gucci, Janez, Sebastijan, johnnyjacko, edi-b, kt57, DGJ, alfy, bojanre, bvs, Halon, EVH, smuggler007, nteam, tilc, hribovc0601, Matej, Matej24, _astrek_, EV+PV entuziast, Q4ever, Vodokotlic, Dzun Tao, Phil, prijazen, Franci, m3, andro3131, giotto
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Turning Circle 10.2 m
Jup, luštno!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Srečno vožnjo :tup: :tup:
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

smuggler007 napisal/-a: 01 Maj 2022, 10:52 Srečno vožnjo :tup: :tup:
Hvala enako..
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

De Rosa napisal/-a: 01 Maj 2022, 07:17 Nekaj prvih vtisov moje nove pridobitve.
Čestitke za avto. A osrednji zaslon je 10 ali 11.6 inčni? To vidiš tako, da če je 11.6 inčni zaslon, potem ni roba okrog zaslona. Če imaš 10 pa je precej debel rob.
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Q4ever napisal/-a: 01 Maj 2022, 23:02
De Rosa napisal/-a: 01 Maj 2022, 07:17 Nekaj prvih vtisov moje nove pridobitve.
Čestitke za avto. A osrednji zaslon je 10 ali 11.6 inčni? To vidiš tako, da če je 11.6 inčni zaslon, potem ni roba okrog zaslona. Če imaš 10 pa je precej debel rob.
Ja je brez roba. Torej večji zaslon.
Q4ever
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

Pa ne pozabi poročat, ko boš šel na kakšno hitro polnilnico, če ti pride do 135kWh hitrost polnjenja :)
explore
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 13
Kraj: Maribor
Avto: Tesla 3 LR
46
3

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a explore »

De Rosa napisal/-a: 01 Maj 2022, 07:17 Nekaj prvih vtisov moje nove pridobitve.
Čestitke :tup: , Tudi jaz bi ga imel, ampak čakam na kakšnega karavana v prihodnosti, če bo. To takrat pa Model 3
Referral link za 1500km brezplačnega Superchargerja: http://ts.la/jure10536
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Evo za mano je dobrih 14 dni rabe novega avtomobila in dobrih 1700 km.
Zaenkrat še vse pozitivno brez večjih stresov in nepredvidenih okoliščin. Avto je udoben, dovolj prostoren in tudi ravno prav poskočen. Predvsem pa udoben za parkiranje.
Prejšnji teden sem štartal iz Celja z 95% baterije v Zagreb, vračal sem se preko Ljubljane in nazaj v Celje. V Ljubljani je bilo še 22% baterije in bi prišel brez težav do doma. Sem sicer med nakupi v Ikei malo dofilal. Naredil dobrih 330 km večinoma po avtocesti 130 km/h. Torej je mogoče opraviti relativno lep izlet brez polnjenja. Aja pa peljali smo se štirje z vso prtljago, ki je šla brez težav v prtljažnik.
Računalnik mi trenutno kaže povprečno porabo 17,8/100km za prvih 1700 km. Od tega je bilo nekje 2/3 avtoceste. Po regionalnih cestah je poraba med 14 in 15. Res pa je, da ga peljem relativno lepo brez nekega pretiravanja.
Priznam, da sem se bal višje porabe in če bo tako je kar v redu. :)
Matej24, BL_EV, johnnyjacko, Dzun Tao, bojanre, EVH, Sebastijan, Matej, andro3131, edi-b
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Je ok poraba, pač ni nizka, ampak spet ni grozno visoka. Kolega ima polno opremljenega Q4 quattro 50, pa ima povprečje 25. Za primerjavo MY LR 17,7 povprečje od marca do danes 4.000 km, AC 130-150, tudi sicer nikoli ne gledam na porabo, ker je pač zabavna igrača. :)
Dzun Tao, andro3131
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Včeraj zvečer me kliče kolega cel razočaran.. :(
Še pred kakim letom me je prepričeval, da je električni avto nateg ker mu je nekdo to tako razložil. Se nisem spuščal v debato in sem priznal, da sem pač budala in sem plačal aro za EV in kar bo bo..
Seveda se sedaj srečujemo. On opazuje.. Poleti, ko smo bili pri njih na obisku mi pravi kako je sin pohvalil naš avto. Pa on nima slabega.. Sčasoma ga je malo sprobal mojega in se samozavestno odločil, da kupi enakega. Prej je že testiral vse Kie, Hyunaje...
Žal ga je včeraj nič kriva prodajalka na Verovškovi poslala kar v Škodin salon naj preveri, če kaj imajo ker Audi bo čakal 18 mesecv :bang:
Neverjetno ampak resnično. Pa ni želel popusta in kredita, da se razumemo..
Razmišljam, da počasi plačam aro, da bo pravi čas menjava na kakih 120000km...
tilc
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

Ja... če prideš na Verovškovo, ti bodo rekli da čakaš od 1,5 do 2 leti za nov avto. Sicer so začeli v AUDI salonu ponujati Škodo Enyaq :D, kar pomeni da je Q4 praktično nedobavljiv.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a bvs »

Q4ever napisal/-a: 14 Sep 2022, 19:51 Ja... če prideš na Verovškovo, ti bodo rekli da čakaš od 1,5 do 2 leti za nov avto. Sicer so začeli v AUDI salonu ponujati Škodo Enyaq :D, kar pomeni da je Q4 praktično nedobavljiv.
Klasiko že imajo v akciji, ker so predragi. Se bodo kmal zbrihtal. Tudi jaz sem vozil olimpijske kroge in poznam njihovo politiko.
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

Po 18 mesečnem čakanju, končno dobil avto pred par tedni. Do sedaj naredil 700 km. Tako da lahko podam nekaj vtisov glede tega avta. Kot je bilo že rečeno tu v forumu, pelje se odlično in izredno tiha vožnja. Poraba, nazadnje sem gledal 25kWh/100km. Večino vožnje na AC.

+ avta
Head up display je adijo pamet. Ko sem izbiral opcije, sem si rekel OK, dam tole gimmick igračo not, če že si delam avto po svojem okusu. Ampak dejansko je zelo uporaben. Pri radarskem tempomatu ti označi avte pred teboj, tako da vidiš kaj avtomobil "dela". Vidiš na kaj je pozoren in ti "označuje" pot v kolikor imaš vklopljen lane assistant. Glede GPSa je znano, da ti "riše" puščice pa pot pred teboj, tako da je praktično nemogoče da zgrešiš pot. Tako, da če kdo ima namen kupit avto priporočam tole opcijo.

Na testnem Q4 je bil osrednji ekran velikosti 10 inčev, sedanji ima 11.6. Na papirju ni big deal, ampak dejansko je pa ekran občutno večji in veliko bolj pregleden in ima bolj premium občutek.

Zmogljivost Q4 40 je zadovoljiva. Morda ne bi škodil en extra punch pri pospeških, ampak tale "manjko" občutiš le na ravni cesti, ko se greš od 0-100 špile. Ob normalni vožnji tega ne občutiš. Čeravno je hitrost omejena na 160 km/h so prehitevanja na AC suverena. Pri magistralkah ali kakšnih gorskih cestah je moči več kot dovolj.

Matrix LED. Ful se marketinško propagira gimmick s spremembo grafike luči spredaj, ampak tole je pač kot že omenjeno igrača. Zelo malo pa se omenja uporabnost teh svetil ponoči. So noro učinkovite in pametne. Zazna vozilo nasproti in sam senči, da ne slepi nasprotno vozilo in to kljub dolgim lučem. Slednje sam prižiga ali ugaša glede na osvetljenost cestišča. Sledi zavijanju tvojega vozila. Must have opcija.

Obračalni krog cca 10m. Noro uporabno pri manevriranju na parkiriščih.

- avta
Večna debata o kvaliteti materialov v notranjosti. Dobra? Slaba? Vrata, sploh spodnji del vrat, so iz trde plastike. Je moteče? Težko rečem, ker ob vsakdanji vožnji tega niti ne opaziš. Se pa pridružujem mnenju, da morda bi tule lahko bila kvaliteta na nivoju Q5, ki je nekoliko višja kot pri Q4. Vsaj pri vratih in pri odlagalnih površinah med prednjima sedežema. Jaz osebno ne vidim dramatičnih razlik, da bi to predstavljal deal breaker, ker overall je avto vse skupaj dobro "sestavljen". Pri S line notranjosti dobiš piano black centralno konzolo, ki pa za moje pojme ni ustrezen material za ta del armaturke. Moraš nonstop pucat, da ne zgleda grdo.

SONOS ozvočenje. Mixed bag. Na začetku, ko sem poslušal samo radio in na hitro spotify, mi zvok ni bil zadovoljiv. Sem si rekel fak, tole ne bo dobro. Potem sem si naložil MP3 višje kvalitete preko telefona in je bil zvok občutno boljši. Nizki toni sicer malo švoh, samo je pa res, da se nisem še nič igral z nastavitvami. Tako, da če poslušaš MP3 in če si en povprečen audiofil, bi moralo biti zadostno.

Politika nemških premijskih znamk glede dodatne opreme. Jezus. V S line paketu notranjosti imaš vključeno notranjo ambientno osvetlitev. Fajn... ampak obstaja za doplačilo tudi ambientna osvetlitev plus s katero ti omogoča menjati barve osvetlitve. Torej nimaš ene opcije ambientne osvetlitve, ampak dve. Jaz valjda nisem to na začetku poštekal in imam osnovno osvetlitev. Potem recimo funkcijski paket. Jaz sem mislil, da je odlagalni predal za polnilec in kable v prtljažniku že vštet v osnovno ceno. Kje pa, moraš doplačati za to. Sicer se da to naredit aftermarket... ampak WTF. Za avto moraš dodati še 20k eur dodatne opreme, če hočeš da je sprejemljivo opremljen. Mimogrede nisem ziher, da če imaš MMI pro, je potem potreben smartphone paket. Dobro moraš preštudirati vse opcije, preden naročiš avto.

Problem dobave. Avto je še vedno zelo težko dobavljiv. Jaz sem moral skenslat električne sedeže, da sem ga dobil. Sem pa v zameno lahko dal smartphone paket, ki na začetku se ga ni dalo naročiti zaradi motene dobave čipov. Tu je še potem kamera 360, ki bo dobavljiva šele z naslednjim letom, ki pa za to ceno avta, bi morala biti že kar standard.


-------------------------------------
Komu je avto namenjen? Po mojem mnenju in po mnenju ljudi, s katerimi se družim, je tole najlepši EV v srednjem cenovnem razredu. Če ga dobro uštimaš (feltne, black optics,..) je res jebeno lep avto. Tako, da če denar ni vaš prvi problem in če imate fetiš na nemške premijske znamke, je to prava izbira. Na papirju ni najboljši EV, vendar kljub vsemu je avto odličen. Ne glede na vse čutiš in vidiš, da se voziš v premijskem vozilu.

Želim vam uspešno in srečno novo leto s čim cenejšo elektriko :D
matija, FV-EV, De Rosa, alfy, bojanre, Janez, edi-b, nteam, Matej24, m3, DGJ, kt57, timo, EVH
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Čestitke ob novi pridobitvi in srečno vožnjo. Si se žal kar načakal, da si ga dobil.
Sam sem vmes že opravil 22000 km in mi zaenkrat še ni žal, da sem se odločil tako kot sem se. Avto se lepo pelje, dovolj potegne za normalno rabo ker po cesti s kom nimam namena tekmovat. V Dolomitih se je odlično odrezal poleti in pred enim tednom na smučanje v eno smer 350 km pri -10. Zelo je okreten za parkiranje in dovolj prostoren znotraj za 4 osebe z dovolj velikim prtljažnikom. Sam imam tudi kljuko in je praktično poleti kolesa prevažat zadaj v zavetrju. Povprečno porabo imam v 22000 km 19,2 kw/100, do zime je bila 17,7. Približno pol AC. Priznam pa, da ga vozim lepo za užitek in se precej pozna.
Če bo vse po sreči bom čez kaki dve leti kar z istim zamenjal z kakim dodatkom.
Srečno in uspešno 2023 vsem tudi z moje strani.
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

Hvala!

Počakaj na restyling. Ali pa vrži en uč na prihajajoči Q6 8-)
nteam
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 372
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77 kWh
225
267

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a nteam »

@Q4ever, srečno vožnjo.
Zanimivo glede opreme - namreč pri mojem naročenem bornu, ki ima potrjeno proizvodnjo, trenutno ni mogoče dobaviti AR-HUD zaslona (ne znajo povedat, kdaj bi lahko bil), zato ga je bilo treba skenslat. Ni pa problema z električnimi sedeži in 360 sistemom kamer ...
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Tudi sam imam v Q4 S-line električne sedeže s spominsko funkcijo in ni bilo težave. Se mi zdi, da je vse bolj stvar sreče kako kdo skozi proizvodnjo pade..
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 45
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4 E-tron
31
20

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

nteam napisal/-a: 31 Dec 2022, 19:50 @Q4ever, srečno vožnjo.
Zanimivo glede opreme - namreč pri mojem naročenem bornu, ki ima potrjeno proizvodnjo, trenutno ni mogoče dobaviti AR-HUD zaslona (ne znajo povedat, kdaj bi lahko bil), zato ga je bilo treba skenslat. Ni pa problema z električnimi sedeži in 360 sistemom kamer ...
Hvala.

Glede kamere 360, prvo leto je sploh ni bilo med možnimi opcijami. To so jo dali kasneje. In če si zacahnil tole opcijo je bil prvi možen datum dobave v letu 2023. Nevem v čem je fora. Morda je drugačna tehnologija, kot jo ima Cupra. Zakaj ta razlikovanja v razpoložljivosti opreme je vprašanje, morda je več dejavnikov v igri. En je ta, da vsaka znamka ima verjetno zajamčeno določeno kvoto polprevodnikov... in eni znamki zmanjka prej ena stvar, drugi pa kaj drugega. Drugi dejavnik je možen, da je tehnologija drugačna. Nevem sicer kakšne so razlike med VW in Cupro, ampak Audi ima svoj software. Čeravno so vsi na MEB, je možno da znotraj enih dogovorjenih okvirih, imaš potem drugačne tehnologije in s tem drugačne dobavitelje teh polprevodnikov in ostalih konponent. Možno, da je kombinacija obeh dejavnikov. Sicer zaenkrat mi manko električnih sedežev ne dela pretiranih preglavic, ker avto vozim izključno jaz.
nteam
kikach
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 38
Kraj: Maribor
Avto: ID.4GTX
27
6

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a kikach »

Uživaj, meni je to top avto. Varno vožnjo 👏
Q4ever
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Audi”