Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Problem je, ker ne moreš tožiti ljudi, da bi kupili tvoj izdelek...
#NoPointOfBeatingADeadHorse
#IamDone
Re: Vrednost znamke Tesla
Stara koprorativna fora, grožnja s tožbami.
Ne zaveda sem pa, da mu za eno tožbo, na drugi stani lahko skuhajo 25 proti-tožb, da se njegovi odvetniki sploh ne bodo več imeli časa ukvarjati z lastnimi tožbami.
Da ne govorim, da so mu desetletje gledali stran glede celega kupa sranj, vključno borznega, da če se ga lotijo tam, bo še jokal. Tako kot je Bill Gates nekoč jokal pred kamerami in sodniki.
Ne zaveda sem pa, da mu za eno tožbo, na drugi stani lahko skuhajo 25 proti-tožb, da se njegovi odvetniki sploh ne bodo več imeli časa ukvarjati z lastnimi tožbami.
Da ne govorim, da so mu desetletje gledali stran glede celega kupa sranj, vključno borznega, da če se ga lotijo tam, bo še jokal. Tako kot je Bill Gates nekoč jokal pred kamerami in sodniki.
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Vrednost znamke Tesla
Mislim, da mu odvetniki ne bodo kaj dosti pomagali, ker ga bo... Ne smem napisat.
Zadev je več:
Twitter, pa svoboda govora, najbrž ne paše vsem.
Rus mu je prodal načrte za raketo, sedaj pa njegov Starlink ''nagaja'' rusom.
Delničarji, ki so kupovali pri 1200 najbrž niso zadovoljni s trenutno ceno delnice. Medtem, ko je on prodajal delnice, seveda s soglasjem podpornikov iz twitterja.
Zadev je več:
Twitter, pa svoboda govora, najbrž ne paše vsem.
Rus mu je prodal načrte za raketo, sedaj pa njegov Starlink ''nagaja'' rusom.
Delničarji, ki so kupovali pri 1200 najbrž niso zadovoljni s trenutno ceno delnice. Medtem, ko je on prodajal delnice, seveda s soglasjem podpornikov iz twitterja.
Re: Vrednost znamke Tesla
Understanding why Growth Companies have a higher P/E (Share Price divided by Earnings per Share)
A man walks into a unique gadget store and sees a money printing machine on sale for $20.
The store owner tells the customer that the machine prints a $1 bill once per year.
Not bad thinks the customer . . . ."that's a 5% return with a 20 year payback".
The customer then sees a second money printing machine but this one is priced at $100.
The customer asks the store owner, "What does this $100 machine print"?
The store owner responds, "it will print $1 today"
The customer is confused, Why is it priced at $100, I can just buy the $20 machine for that $1"?
"oh" said the store owner, "you didn't let me finish, . . it prints $1 today, $2 next year, $3 the year following and a dollar more in each successive year".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Medtem ko opazujemo ta Mollusk show, Tesla NIMA več:
- najhitrejšega EV-ja
- EV-ja z največjim dosegom
- EV, ki se najhitreje polni
(sedaj boste rekli, to itak ni pomembno... se strinjam... zato sedaj čakam na Toyoto z 10 letno garancijo...)
- pick-upa oz. truck-a po ameriško
- 25k€ majhnega avta
Vedno so vsi govorili, da je največja prednost SC mreža, katero sedaj odpirajo...
- najhitrejšega EV-ja
- EV-ja z največjim dosegom
- EV, ki se najhitreje polni
(sedaj boste rekli, to itak ni pomembno... se strinjam... zato sedaj čakam na Toyoto z 10 letno garancijo...)
- pick-upa oz. truck-a po ameriško
- 25k€ majhnega avta
Vedno so vsi govorili, da je največja prednost SC mreža, katero sedaj odpirajo...
Re: Vrednost znamke Tesla
Majo pa najučinkovit 5 sedežni EV z normalnim dosegom in ceno. V visokih cenah el energije to tudi nekaj pomeni.
Re: Vrednost znamke Tesla
Hm... pri avtih, ki so +60k€, potem gledaš na ceno elektrike...
Bo pa zanimivo videti, če lahko prodajo več kot milijon M3 in več kot milijon MY (po mojih podatkih se samo 2 modela prodata v več kot milijon primerkih).
Pa še ena zadeva: Koliko avtov se proda, ki so več kot 50k€? (mam podatek za USA, za pretekla leta, kako bo sedaj...)
Bo pa zanimivo videti, če lahko prodajo več kot milijon M3 in več kot milijon MY (po mojih podatkih se samo 2 modela prodata v več kot milijon primerkih).
Pa še ena zadeva: Koliko avtov se proda, ki so več kot 50k€? (mam podatek za USA, za pretekla leta, kako bo sedaj...)
Re: Vrednost znamke Tesla
*EBIT == Earnings before Interest and Taxes (very similar to Operating Profit)
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Ne glede na vse nasteto pozabljate, da ce ne bi bilo Tesle, bi Toyota se vedno izdelovala najvec hibride, americani bi imeli pickup trucke s porabo 30l/100km in famozno opevani VW bi zdajle stancal ze 67. dizla zapored in lagal kako so cisti. Nissan bi trzil Leafa v nespremenjeni obliki ze 11 let in hkrati *ne* postavil nobene polnilnice, ker pac … dobicek.technic napisal/-a: ↑28 Maj 2022, 09:37 Medtem ko opazujemo ta Mollusk show, Tesla NIMA več:
- najhitrejšega EV-ja
- EV-ja z največjim dosegom
- EV, ki se najhitreje polni
(sedaj boste rekli, to itak ni pomembno... se strinjam... zato sedaj čakam na Toyoto z 10 letno garancijo...)
- pick-upa oz. truck-a po ameriško
- 25k€ majhnega avta
Vedno so vsi govorili, da je največja prednost SC mreža, katero sedaj odpirajo...
apple .png
Cez nekaj dni dobim Teslo in to bo slo za moj drugi avto. Ce bi mi ob nakupu prvega pred dobrim desetletjem rekli, da bo drug popolnoma elektricen in imel notri “monitor” bi mislil, da ste nori. In moznost kupiti danes tak avto ni posledica Nissana, WV, Toyote ali BMWja. Temvec samo in le volje enega cloveka, ki je razburkal tudi dve ostali veliki industriji (rakete, satelitski internet). Pravim volje, ker znanje je prispevalo veliko drugih ljudi. Ampak brez nekoga, ki gre kot buldozer cez plevel, se zelo tezko kaj doseze. In Tesla je lep dokaz tega, ne glede na to, kako egocentricen ali poseben je njen lastnik.
Re: Vrednost znamke Tesla
Tudi mene moti, da jo odpirajo, ne glede na vse prednosti, ki jih ta poteza prinasa. Bojim se, da bo rezultat tega, 1) primat Tesle na tem podrocju, in 2) da ostali proizvajalci ne bodo naredili nic (oz. nic prispevali v to infrastrukturo).
Re: Vrednost znamke Tesla
To kaj bi bilo, ko bi bilo, je neumno razpredati.
Električarje je prve k masam navadnih ljudi ponudil Nissan in ne Tesla. Na žalost ko tehnologija še ni bila povsem zrela. Posledično je za doseganje ugodne cene nastradala dolgoživost vozila - visoka degradacija baterij.
Če pa gledamo še bolj za nazaj, je pa vse prehitel že Edison, za stoletje, saj je že takrat serijsko proizvajal električarje. Samo so ga potem cenovno in performančno deplasirali fosilci.
Električarje je prve k masam navadnih ljudi ponudil Nissan in ne Tesla. Na žalost ko tehnologija še ni bila povsem zrela. Posledično je za doseganje ugodne cene nastradala dolgoživost vozila - visoka degradacija baterij.
Če pa gledamo še bolj za nazaj, je pa vse prehitel že Edison, za stoletje, saj je že takrat serijsko proizvajal električarje. Samo so ga potem cenovno in performančno deplasirali fosilci.
Re: Vrednost znamke Tesla
Se ne strinjam. Leaf ni bil tako poceni in tudi ni se ga dalo kar povsod kupiti. Po moje je bil prvi avto za mase navadnih ljudi TM3. Primerjaj Leafa vs. TM3 iz leta 2017. Vse jasno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek