A nima ID.3 po default nastavitvi 10A polnjenje? Ga boš odklenil na 16 ali kako si si to zamislil?McDuck napisal/-a: ↑26 Maj 2022, 15:45 Tako, da planiram kupiti dober podaljšek (H07RN-F 3G2.5) dolžine 25m z modrim CEE 16A vtikačem, ob elektro omarici v apartmaju postaviti modro CEE 16A vtičnico in uporabljali svojo navadno 2kW polnilnico ali prenosno polnilnico moči 22kW katero bom omejil na enofazno polnjenje 16A.
Na Hrvaškem je poceni elektrika poleti med 22:00 in 8:00 uro, kar je 10 ur. V zimskem času je med 21:00 in 7:00 uro.
Moj ID3 (58kWh) se bo napolnil z navadno polnilnico moči 2kW (10A) za 10 ur okrog 35%, dokler pri polnjenju s tokom 16A (z močjo 3,68kW) v 10 ur se bo napolnil več kot 60%.
Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
OVE, OVE, OVE
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
ali prenosno polnilnico moči 22kW katero bom omejil na enofazno polnjenje 16A.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
To mi ne gre v glavo. A ni potem najlažje, da avto odkleneš na 16A in polniš iz 16A vtičnice z ustreznim kablom?
OVE, OVE, OVE
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Kako misliš da odklenem avto da polni z močjo 3,6kW?
ID3 se lahko polni z največjo močjo do AC 11kW (3x16A) ali do AC 7,3kW (1x32A).
Polnilec kateri se dobi ob nakupu zraven avta je narejen in omogoča polnjenje z močjo 2kW (1x10A).
Če prav vem avto se lahko polni z največjo močjo s katero mu polnilnica dovoli da se on polni, to je pač prvi pogoj in potem še drugi pogoj je kolika je omejitev v avtu moči polnjenja.
ID3 se lahko polni z največjo močjo do AC 11kW (3x16A) ali do AC 7,3kW (1x32A).
Polnilec kateri se dobi ob nakupu zraven avta je narejen in omogoča polnjenje z močjo 2kW (1x10A).
Če prav vem avto se lahko polni z največjo močjo s katero mu polnilnica dovoli da se on polni, to je pač prvi pogoj in potem še drugi pogoj je kolika je omejitev v avtu moči polnjenja.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Nevem če ima id familija točno tak. Velika baterija ima AC 3x16A torej 11kW, na enofazni polnilnici pa prav tako 1x16A torej 3.6 kW. Manjša baterija pa ima AC 1 fazno 7.2kW, čeprav mislim da je tu tudi kot pri egolfu 2 fazno torej 2x16A
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Ima. Na 3-fazni polnilnici lahko polni do 3x16A. Na enofazni polnilnici pa do 1x32A. Priložen šuko charger je pa omejen na 10A... v avtu se da pa dodatno znižat na 8A.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
#mikrohard katero verzijo baterije imaš, ker moj ID.4 77kWh dela tako kot sem ti napisal. max 16A po fazi, in ga ne spravim na 32A, je pa res da sem samo enkrat tole probaval, info pa dobil potem na VW ID forumu. Bi točno nekje moral najti 1 fazno 7,4kW polnilnico in še kabel Type 2 bi rabil potem, ker imam samo 3x16A kabel.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Kabel rabiš taprav, preferira 3fazno polnjenje, šele če je kabel 32A in samo ena faza na voljo pol dela 32A.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Pečjakova AC polnilnica bi polnila na 3.6kw. Večina avtov ima 10A poleg po defaultu, zaradi lastnega mira, oz ker ljudje nimajo doma primernih vtičnic in ne ker avto ne bi zmogel več.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Verjetno je problem v tem, kar pravi @DeCoRawr... potrebuješ 32A Type2 kabel. Priložen je 16A.Andy napisal/-a: ↑16 Jun 2022, 12:33 #mikrohard katero verzijo baterije imaš, ker moj ID.4 77kWh dela tako kot sem ti napisal. max 16A po fazi, in ga ne spravim na 32A, je pa res da sem samo enkrat tole probaval, info pa dobil potem na VW ID forumu. Bi točno nekje moral najti 1 fazno 7,4kW polnilnico in še kabel Type 2 bi rabil potem, ker imam samo 3x16A kabel.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
@darjan,
Pečjakova AC polnilnica moči 3,6kW ima CEE ali Type F (šuko) vtikač?
Pečjakova AC polnilnica moči 3,6kW ima CEE ali Type F (šuko) vtikač?
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Ali je mogoče že kdo rešil težavo ali pač vsaj naštudiral kako bo rešil problem polnjenja na Hrvaškem pred lastnim apartmajem?
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Kako je urejeno lastništvo parkirnega prostora, je lastniško ali je "od vseh in kdor pač prej pride, prej parkira"?
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Pri meni vsak lastnik apartmaja ima točno določeno parkirno mesto, res pa je da lastništvo nad parkirnim mestom ni vpisano v zemljiško knjigo. Parkirišča se nahajajo na skupnem zemljišču lastnikov apartmajev, toda investitor je v kupoprodajni pogodbi točno napisal katero parkirno mesto lahko uporabljaš saj so parkirna mesta oštevilčena.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Če bi bilo to urejeno "črno ba belem" - kakšna je ureditev sedaj, mi ni najbolj jasna, bi jaz pač iz lastniškega števca vlekel štrom do parkirnega mesta, kjer bi uredil kar bi želel, šuko, AC type2, DC...
Res je, da se za tak poseg potrebuje soglasje vsaj 50%.
Res je, da se za tak poseg potrebuje soglasje vsaj 50%.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Žal to ne bo šlo, vsaj pri meni, ker bi moral kabel iti prek fasade bloka, fasada pa je 5 let stara in je še vedno v kar dobrem stanju.
Mislil sem, če je kdo naštudiral kako začasno varianto.
Mislil sem, če je kdo naštudiral kako začasno varianto.
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Potem pa žal samo dodaten števec v omarici in vleči od tam.
PS, še vedno je opcija šuko podaljšek preko balkona/okna
PS, še vedno je opcija šuko podaljšek preko balkona/okna
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Ta druga opcija za mogoče do 10 polnjenj na leto mi še najbolj diši.
Pač že smo imeli debato glede debeline kabla podaljška (3x2,5 ali 3x4 mm2) in konektorjev (modri CEE 3x16A).
Pri meni je razdalja med 25 in 30m od varovalk v stanovanju do avta čez balkon.
Gledal sem mal kable in oznake. Ali je priporočljiv za kaj takega H07RN-F? Ali je barva pomembna, ker obstaja oranžni in črni?
Pač že smo imeli debato glede debeline kabla podaljška (3x2,5 ali 3x4 mm2) in konektorjev (modri CEE 3x16A).
Pri meni je razdalja med 25 in 30m od varovalk v stanovanju do avta čez balkon.
Gledal sem mal kable in oznake. Ali je priporočljiv za kaj takega H07RN-F? Ali je barva pomembna, ker obstaja oranžni in črni?
Re: Rešitev za polnjenje v večstanovanjskem objektu na Hrvaškem (Pašman)
Z kolko moči je cilj polniti?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek