SEAT el-Born
Re: SEAT el-Born
Kolikor se spomnim, sem imel z ID3 na AC povprečno porabo okoli 20-25kWh/100km, pa ni bilo prav mrzlo ali vroče.
Re: SEAT el-Born
Nisem zasledi kolikšno hitrost imaš ponavadi na avtocesti?November napisal/-a: ↑21 Jun 2022, 21:20Tako je. Pri razdalji 222, od tega 190 po AC. Baterija 58. Rada takšne podatke delim na tem forumu, ker folk mora vedeti, kaj kupuje. Pri trgovcih, podkupljenih avtomobilističnih člankih in you-tuberjih pač tega ne bodo našli. ID.3 je v mnogih pogledih čisto soliden avto, a za dolge poti po AC (sploh pozimi), nikakor ne.
Dandanes je človek vsakodnevno preslepljen s strani ponudnikov izdelkov in storitev, zato mora iskat informacije vsepovsod drugod. Pa še pri tem mora biti zelo pozoren, kaj prebere. Ko npr. nekdo napiše, da ima porabo 24 pri hitrosti 130, se je potrebno najprej vprašati, kje je možno doseči povprečno hitrost 130, potem šele uvrstiti to informacijo med koristno ali zavajujočo.
Re: SEAT el-Born
240Wh/km pri 90 km/h je mnogo preveč.November napisal/-a: ↑21 Jun 2022, 11:20 Kolikšna je vaša povprečna hitrost pri teh 7.000km? Namreč porabo pri povprečni hitrosti 50 imam tudi samo 14 ali celo manj, pri 90 pa najmanj 24, pozimi je bilo hitro 27. Seveda govorim o več tisoč prevoženih kilometrih, pri par 100km se mi ne zdi dovolj primerljivo. To je tako gromozanska razlika, da je z mojega stališča eden največjih nategov prodaja električnih avtomobilov samo s podatkom WLTP. Komu so pred nakupom povedali, da je pri hitrosti 90km/h enkrat višja poraba?
Re: SEAT el-Born
En je imel porabo 50 kWh/100km in je šele potem ugotovil, da so mu otroci na zadnjih sedežih dal gretje na max, on pa je spredi imel AC vklopljen Ok, da avto to pusti je druga stvar
Re: SEAT el-Born
Pazi, govora je o povprecni hitrosti 90 km/h pri 7.000 prevozenih km.
Jaz denimo imam povprecno hitrost pri taki razdalji 67 km/h. In pricakujem porabo okoli 180 Wh/km.
Torej njenih 240 Wh/km ni tako nerealnih. AC je "smrt" za EV in visje hitrosti, to je dejstvo.
Re: SEAT el-Born
To pa pije vodo. Napačen nakup.Matej24 napisal/-a: ↑22 Jun 2022, 09:57Pazi, govora je o povprecni hitrosti 90 km/h pri 7.000 prevozenih km.
Jaz denimo imam povprecno hitrost pri taki razdalji 67 km/h. In pricakujem porabo okoli 180 Wh/km.
Torej njenih 240 Wh/km ni tako nerealnih. AC je "smrt" za EV in visje hitrosti, to je dejstvo.
- Robertos664
- EV začetnik
- Prispevkov: 79
- Kraj: Ptuj
- Avto: Cupra Born
-
116108
Re: SEAT el-Born
Heute die erste Tour mit meinem Born gemacht und gleich mal 400 km zurück gelegt. Vom Ruhrpott über das Weserbergland bis nach Bremen.Der Durchschnittsverbrauch lag bei 16,5 kWh mit Klima an, bei einer Durchschnittsgeschwindigkeit von 100 km/h.
to je napisal eden na nemškem born forumu. torej naredil je 400km izlet, s klimo in poprečno hitrostjo 100km/h ,je imel povprečno porabo 165W/km..
to je napisal eden na nemškem born forumu. torej naredil je 400km izlet, s klimo in poprečno hitrostjo 100km/h ,je imel povprečno porabo 165W/km..
Cupra Born 58kWh, 20" Blizzard Paket M+,Tech L,Dinamica grey,HUD,Beats
Re: SEAT el-Born
Mja povprečna tudi ne pove vse zgodbe. Po AC ga pičiš 170, pol maš pa mal mesta pa ti takoj zniža.
Medtem pa lahko greš po AC 100 in takoj maš izvoz.
V obeh primerih maš lahko 90kmh povprečno, seveda vedno isto kuča poso.
Medtem pa lahko greš po AC 100 in takoj maš izvoz.
V obeh primerih maš lahko 90kmh povprečno, seveda vedno isto kuča poso.
Re: SEAT el-Born
Ja, eni pač malo napnejo zadevo. To ne pije vode.Robertos664 napisal/-a: ↑22 Jun 2022, 10:53 Heute die erste Tour mit meinem Born gemacht und gleich mal 400 km zurück gelegt. Vom Ruhrpott über das Weserbergland bis nach Bremen.Der Durchschnittsverbrauch lag bei 16,5 kWh mit Klima an, bei einer Durchschnittsgeschwindigkeit von 100 km/h.
to je napisal eden na nemškem born forumu. torej naredil je 400km izlet, s klimo in poprečno hitrostjo 100km/h ,je imel povprečno porabo 165W/km..
Re: SEAT el-Born
Ravno preizkusil z Leafom od Novega mesta do Škocjana in nazaj, tempomat nastavil na 130, povprečna poraba 21kWh/100km. Meril le na avtocesti, brez klime. Tesla 3 je imela v podobnem režimu nižjo porabo, okoli 18kWh/100km, boljša aerodinamika se v tem primeru konkretno pozna.
Re: SEAT el-Born
Oprosti, ampak temule ticu pa ne verjamem.Robertos664 napisal/-a: ↑22 Jun 2022, 10:53 Heute die erste Tour mit meinem Born gemacht und gleich mal 400 km zurück gelegt. Vom Ruhrpott über das Weserbergland bis nach Bremen.Der Durchschnittsverbrauch lag bei 16,5 kWh mit Klima an, bei einer Durchschnittsgeschwindigkeit von 100 km/h.
to je napisal eden na nemškem born forumu. torej naredil je 400km izlet, s klimo in poprečno hitrostjo 100km/h ,je imel povprečno porabo 165W/km..
Re: SEAT el-Born
Je dosti testov z več BEV skupaj start in primerljiva vožnja po AC ter do prazne baterije, razlike med BEV so ogromne...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: SEAT el-Born
OT: @warpedone: podaljšanje garancije preko Tesla/Helvetia pred 80k EUR ali boš prej menjal?
Re: SEAT el-Born
Avto bi potemtakem morala testirati v vseh letnih časih in vseh možnih vremenskih pojavih in osebnih okoliščinah. Pa kadar kupujem kolo, moram tudi to naredit. Ker proizvajalcu in prodajalcu pač ne morem zaupat. Bom zvozila vse kočevske traile ali se bo že pri 30 cm dropa zlomil okvir? Pa ko grem kupit hišo, bi mi jo tudi morali najprej posoditi za uporabo - nekaj dni poleti in nekaj dni pozimi... da preverim, ali je res zgrajena pasivno. Si predstavljate, da testirate tudi čisto vsak cenejši izdelek, preden ga kupite?Rubb napisal/-a: ↑22 Jun 2022, 08:16 Zanimiv primer imaš @November. Verjetno je to, da ti je prej poraba bila toliko nižja zaradi načina vožnje in dolžine poti pri Up-u. Si potem logično prenesla da bo enako na avtocesti in toliko večjih razdaljah. Ne da bom sedaj pametoval ali koga opravičeval ampak... A ne testirate avtov preden jih kupite? Če mi vozila trgovec ne posodi za vsaj 24ur, ga pač ne bom kupil. Govorimo konec koncev o sorazmeroma velikem nakupu. Bi takrat ja videla da je poraba za tvoje potrebe precej višja.
Mene je naprimer zelo presenetila poraba pri priganjanju v hrib (cca 1000m razlike v nadmorski) kjer sem iz 150km ranga prišel na rezervo in opozorila naj dam polnit. Še bolj pa me je presenetilo ko sem se spustil nazaj v dolino (po isti poti in žlajfal 90% z regeneracijo) ter na koncu imel enako dosega kot ko sem štartal.
Drugo pa so trgovci. Ti bodo pač brali podatke iz reklamnega gradiva. Trgovcem (za kakršnokoli stvar) ne zaupam že od moje mladosti. Vedno malo nakladajo. Vsi, neodvisno od področja. To sem prepričan da je splošno znano. Potem pa imamo še en faktor in sicer da trgovci v večini primerov niti ne vejo realnih dosegov ker teh avtov sami nimajo. Tako jim ostane samo branje iz brošure.
Na srečo imamo potrošniki še kanček pravic, evropska in nacionalna zakonodaja nas ščitita pred zavajanjem in podobnimi lumparijami, ki se jih gredo proizvajalci in prodajalci. Je pa res, da se tako malo ljudi odloči za pomoč institucij in sodišč, da se proizvajalcem nenormalno splača nategovat narod in prodajat slabšo kvaliteto. V kolikor bi bilo obratno, bi jih že s tem prisilili, da so pošteni. Najlažje se nam je pa navadit, da tako pač je in da ne moremo nič spremenit. Ter vsake toliko pogoltnit "zgrešen nakup".
Re: SEAT el-Born
Ah nevem nekaj porabi famozno gretje baterije katero bo SW popravil čez n let(se obljublja že dolgo časa). Brez TČ avta tud ni za kupit in pač pozimi če vidiš da porabi preveč pač zmanjšaš hitrost. Če ti malo zmanka rajši greš malo počasneje kot da se ustaviš in pol še čakaš in plačuješ DC ceno. Sej ni tolk težko. Sam mam razdaljo 350km in zmorem tudi pozimi in je od tega 95% avtoceste.
Lahko pa da je tudi kaj v tem smislu:
Lahko pa da je tudi kaj v tem smislu:
Re: SEAT el-Born
Gretje baterije je že spremenjeno v novih MEB avtih. Stari ga bodo dobili s SW 2.4, ki ga VW obljublja že pol leta in "naj bi bil" tik pred tem, da bo res prišel do strank. Spremenili so pa v bistvu to, da ne bodo več greli baterije na polno od X stopinj do Y stopinj. Temveč v manjših intervalih, kar naj bi izboljšalo porabo na kratke razdalje.
Re: SEAT el-Born
Avto je zunaj že 2 leti. Ko vidim bom verjel, seveda pa upam da zrihtajo to pred zimo. Za kWh se gre