Mogoče boš med njimi. Kdor visoko leta ...
Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Mogoče, mogoče ... si želimo al se bojimo?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Jaz se ne bojim, vendar sem za razliko od tebe, ki visoko letaš in imaš druge za manj vredne, malo manj korajžen. Naj te sreča spremlja še naprej oz. naj ti zdravje služi, ostalo ni važno.
Re: Vrednost znamke Tesla
Neznanje je manj vredno od znanja.
Fakt.
Fakt.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Kar ti klapa tukaj želi dopovedat je, da te znanje v tem primeru pripelje le tako daleč. Si še vedno odvisen od špekulacij. Preteklih in prihajajočih. Kaj bo v prihodnosti pa verjamem da še Musk ne ve. Zna dobro špekulirat in dokler ne bo šel tapravim v nos, bo lahko špekuliral naprej. Kdaj se bo ustavilo pa lahko le ugibaš. Znat/vedet pa ne moreš ker cene delnic ne temeljijo na realnosti.
Re: Vrednost znamke Tesla
Ta klapa bi bistveno bolje storila če bi si recimo prebrala kaj je na stvari in o čem sploh blebetajo.
Svojo neumnost projicirate name in se čudite in grozite od kje mi 'prepričanje'.
Že fakin 15 let poslu.šam iste modrosti. Ne vem komu sem se prikupu, da mi je prišparal, da vam in podobnih nasedem.
1+1 = 2 ni prepričanje, milijon vplačil za CT tudi ne. Itd, itn.
Za vajo: kaj se bo zgodilo ko teslin profit preseže amazonov profit?
Imposibru? Maybe?
Inevitable.
Svojo neumnost projicirate name in se čudite in grozite od kje mi 'prepričanje'.
Že fakin 15 let poslu.šam iste modrosti. Ne vem komu sem se prikupu, da mi je prišparal, da vam in podobnih nasedem.
1+1 = 2 ni prepričanje, milijon vplačil za CT tudi ne. Itd, itn.
Za vajo: kaj se bo zgodilo ko teslin profit preseže amazonov profit?
Imposibru? Maybe?
Inevitable.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
[quote=warpedone post_id=122429 time=1663009714 user_id=1068
Inevitable.
[/quote]
Impossible, mogoče ne. Ampak inevitable? A resno? So ti dali vsaj 5 scenarijev po katerih TSLA pade na 0. Sej razumem. Piramidne sheme stojijonpokonc samo če se novi verniki pridružujejo. S takimi "inevitable" izjavami pa si delaš več škode kot dobička. Odganjaš ovčice na tak način. Uči se kaj od neštetih mazačev ki so (uspešno) hodili pred teboj. Tvoj ni dober način. Mogoče se pa zato že "15? let" boriš z enimi in istimi odgovori ljudi.
Inevitable.
[/quote]
Impossible, mogoče ne. Ampak inevitable? A resno? So ti dali vsaj 5 scenarijev po katerih TSLA pade na 0. Sej razumem. Piramidne sheme stojijonpokonc samo če se novi verniki pridružujejo. S takimi "inevitable" izjavami pa si delaš več škode kot dobička. Odganjaš ovčice na tak način. Uči se kaj od neštetih mazačev ki so (uspešno) hodili pred teboj. Tvoj ni dober način. Mogoče se pa zato že "15? let" boriš z enimi in istimi odgovori ljudi.
Re: Vrednost znamke Tesla
Mokre sanje niso scenarij. Še manj pa smiselnega povejo.
Pripravte si raje pojasnila kako bo +200 milijard profita znak za končni in dokončni propad.
Pripravte si raje pojasnila kako bo +200 milijard profita znak za končni in dokončni propad.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Mislim da noben ne napoveduje dokončnega propada Tesle. Vsaj ne v kratkem. Je pa definitivno možno, da bo Tesli konkurenca znižala ceno (kar se je z Y že zgodilo recimo), kar bo posledično vplivalo na profit. Težave z dobavo materialov recimo. To niso nikogaršnje mokre sanje a se lahko zgodi... Še bi lahko našteval ampak verjetno nima smisla...
Re: Vrednost znamke Tesla
Ničesar oprijemljivega nisi povedal, le kup čustveno obarvanih besed. Kar je splošni vzorec bluzenja.
Manj je lahko še vedno ogromno, več je lahko še vedno malo. Poskusi sam sebi napisat približne cifre.
10% manj kot 200 milijard je še vedno 180 milijard. Profita, ne izguba.
Pol manj je še vedno 100 milijard. Profita.
Firma, ki danes dela z 30% marže, lahko avte poceni za petino in še vedno dela profit. Ja samo tretjino tolk kot sicer, ampak še vedno profit. Petina dol je razlika med 60 in 48 jurjev.
Kaj tak dogodek pomeni za konkurenco, ki danes prodaja zadeve za 60 jurjev z izgubo? Bodo pocenili na 50 in naredili 10 jurjev dodatne izgube na prodan avto? Sej bo država pomagala, neč bat?
Težave z materiali so že pokazale koga najbol usekajo. Začuda to ni bil Tesla ampak ta tako pričakovana in napovedovana konkurenca.
Tesla je v istem času podvojila proizvodnjo in prodajo.
Nihče ni tolk slep, kot vsi ki nočte videt.
Cifre:
Manj je lahko še vedno ogromno, več je lahko še vedno malo. Poskusi sam sebi napisat približne cifre.
10% manj kot 200 milijard je še vedno 180 milijard. Profita, ne izguba.
Pol manj je še vedno 100 milijard. Profita.
Firma, ki danes dela z 30% marže, lahko avte poceni za petino in še vedno dela profit. Ja samo tretjino tolk kot sicer, ampak še vedno profit. Petina dol je razlika med 60 in 48 jurjev.
Kaj tak dogodek pomeni za konkurenco, ki danes prodaja zadeve za 60 jurjev z izgubo? Bodo pocenili na 50 in naredili 10 jurjev dodatne izgube na prodan avto? Sej bo država pomagala, neč bat?
Težave z materiali so že pokazale koga najbol usekajo. Začuda to ni bil Tesla ampak ta tako pričakovana in napovedovana konkurenca.
Tesla je v istem času podvojila proizvodnjo in prodajo.
Nihče ni tolk slep, kot vsi ki nočte videt.
Cifre:
Amazon compared to Tesla:
2x less revenue compound annual growth rate
Gross margin % in low 40s, about equal to where Tesla will be in 2024 with new factories ramped up
2-3x less operating/net margin, and Tesla's lead is widening due to operating leverage increasing
Heavy competition in online retail segment and moderate threat from Microsoft Azure in cloud services, vs Tesla being absurdly far ahead of competitors
Here are the rough numbers for Amazon before the recent slowdown in the last year:
Growth
Revenue: 30% per year
Earnings per share: 80% per year
Operating Income: 80% per year
Margins:
Gross: 42%
Operating: 4 to 6%
Income:
Gross: $200B
Operating: $30B
Ja, projekcije... bazirane na cifrah in ne na "konkurenca prihaja, bo zmanjkalo niklja, pade meteorit"So there really is no one and nothing stopping Tesla from becoming the world's most valuable company within the next two years in my opinion. When Tesla gets to Microsoft and Alphabet level earnings by around 2024 and are still showing growth above 50% per year, it's hard to see Tesla not shooting to #1 at around $3T market cap.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... st-7040275
UPDATE: More details from Martin Viecha's talk have come out. Highlights/thread:
• In 2017, it cost Tesla $84,000 to make each car. That's down to $36,000 per vehicle in recent quarters. Almost none of those savings came from cheaper battery costs.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Ok, ves ta profit. Super, odlično, cifre povsod napisane, visoke, lepe, invitantne... A cena delnice na isti stopnji kot 2021. Zakaj hudiča ne raste za vsaj toliko kot naj bi se povečala prodaja in vse ostale obljube Tesle? Zakaj, bi lahko rekli, da celo stagnira? Če bi teoretično 2021 kupil TSLA bi z vsemi profiti ki jih je Tesla imela sedaj imel točno 0 več kot pred dobrim letom in pol...warpedone napisal/-a: ↑13 Sep 2022, 08:26
Manj je lahko še vedno ogromno, več je lahko še vedno malo. Poskusi sam sebi napisat približne cifre.
10% manj kot 200 milijard je še vedno 180 milijard. Profita, ne izguba.
Pol manj je še vedno 100 milijard. Profita.
Firma, ki danes dela z 30% marže, lahko avte poceni za petino in še vedno dela profit. Ja samo tretjino tolk kot sicer, ampak še vedno profit. Petina dol je razlika med 60 in 48 jurjev.
Ti olajšam delo odgovarjanja. Ker cena delnice ni povezana s tem kar se dejansko v podjetju dogaja ampak predvsem z obljubami, kaj naj bi se v prihodnosti dogajalo in (zelo nezanemarljivo), špekulacijami.
Pod črto torej, lahko ti računaš in gledaš in slediš in veruješ, na koncu je vse skupaj odvisno od povsem drugih stvari, katerih ne moreš izračunat.
Aha primer rabiš? Evo... Kimbal in Elon se zmenita da rabita denar za neke druge projekte. Elon in Kimbal prodata svoje delnice, influks pa povzroči padec cene. Kimbal se nenadoma domisli, da bi rad malo špekuliral. Elin tvitne par krepkih o Tesli in delnicam pade vrednost, Kimbal jih kupi, Elon se opraviči ali "opusti projekt" ki ga je najavil in cena je spet gor.
Zdej mi pa ti povej. Kako računaš ti Elonove tvite v ceno TSLA?
Re: Vrednost znamke Tesla
bla bla bla...
Če pustimo ob strani vse twitter drame, neskončne tožbe, kvaliteta izdelave še vedno preveč niha, itd.
Zame trenutno niso nič več vredni kot pa recimo en BMW, zato ker so:
- skenslali 25 k$ avto
- problemi s 4680 oz. ne morejo povečati proizvodnje
- FSD je čista polomija
Če pustimo ob strani vse twitter drame, neskončne tožbe, kvaliteta izdelave še vedno preveč niha, itd.
Zame trenutno niso nič več vredni kot pa recimo en BMW, zato ker so:
- skenslali 25 k$ avto
- problemi s 4680 oz. ne morejo povečati proizvodnje
- FSD je čista polomija
Re: Vrednost znamke Tesla
Borzna cena je seveda zelo povezana s poslovanjem, tu se močno motiš. Volatilnost borze je zgolj zaradi tega ker prihodnost ni napisana in znana. Kakor se pričakovanja vlagatelejv izboljšajo bo šla cena bolj gor kot bi dejansko morala iti, podobno velja obratno. Na dolgi rok pa še nobena cena delnice ni ušla ven iz fundamentov same firme oz. njenega poslovanja.Rubb napisal/-a: ↑13 Sep 2022, 08:49Ok, ves ta profit. Super, odlično, cifre povsod napisane, visoke, lepe, invitantne... A cena delnice na isti stopnji kot 2021. Zakaj hudiča ne raste za vsaj toliko kot naj bi se povečala prodaja in vse ostale obljube Tesle? Zakaj, bi lahko rekli, da celo stagnira? Če bi teoretično 2021 kupil TSLA bi z vsemi profiti ki jih je Tesla imela sedaj imel točno 0 več kot pred dobrim letom in pol...warpedone napisal/-a: ↑13 Sep 2022, 08:26
Manj je lahko še vedno ogromno, več je lahko še vedno malo. Poskusi sam sebi napisat približne cifre.
10% manj kot 200 milijard je še vedno 180 milijard. Profita, ne izguba.
Pol manj je še vedno 100 milijard. Profita.
Firma, ki danes dela z 30% marže, lahko avte poceni za petino in še vedno dela profit. Ja samo tretjino tolk kot sicer, ampak še vedno profit. Petina dol je razlika med 60 in 48 jurjev.
Ti olajšam delo odgovarjanja. Ker cena delnice ni povezana s tem kar se dejansko v podjetju dogaja ampak predvsem z obljubami, kaj naj bi se v prihodnosti dogajalo in (zelo nezanemarljivo), špekulacijami.
Pod črto torej, lahko ti računaš in gledaš in slediš in veruješ, na koncu je vse skupaj odvisno od povsem drugih stvari, katerih ne moreš izračunat.
Aha primer rabiš? Evo... Kimbal in Elon se zmenita da rabita denar za neke druge projekte. Elon in Kimbal prodata svoje delnice, influks pa povzroči padec cene. Kimbal se nenadoma domisli, da bi rad malo špekuliral. Elin tvitne par krepkih o Tesli in delnicam pade vrednost, Kimbal jih kupi, Elon se opraviči ali "opusti projekt" ki ga je najavil in cena je spet gor.
Zdej mi pa ti povej. Kako računaš ti Elonove tvite v ceno TSLA?
Re: Vrednost znamke Tesla
Resno pa ne razumem tega ukvarnaja Muska s Twiterjem, saj to nima popolnoma nobene veze s tistim kar Musk pravi o sebi. Torej da bi rad spremenil svet, kako za boga ne dobiš boljše ideje za investiranje milijard, recimo če bi te milijarde investiral še malo bolj v downstream supply in s tem še bolj okrepil vertikalno integracijo. S tem bi si veliko lažje zagotovil vse cilje o 20 milijonih vozil.
Pa podobna zgodba z bitcoinom in dogecoinom, WTF ima tu za brskat, focus Elon, focus
Pa podobna zgodba z bitcoinom in dogecoinom, WTF ima tu za brskat, focus Elon, focus
Re: Vrednost znamke Tesla
"brezplačna" reklamaGasper napisal/-a: ↑13 Sep 2022, 10:54 Resno pa ne razumem tega ukvarnaja Muska s Twiterjem, saj to nima popolnoma nobene veze s tistim kar Musk pravi o sebi. Torej da bi rad spremenil svet, kako za boga ne dobiš boljše ideje za investiranje milijard, recimo če bi te milijarde investiral še malo bolj v downstream supply in s tem še bolj okrepil vertikalno integracijo. S tem bi si veliko lažje zagotovil vse cilje o 20 milijonih vozil.
Pa podobna zgodba z bitcoinom in dogecoinom, WTF ima tu za brskat, focus Elon, focus
Re: Vrednost znamke Tesla
Glede twitterja ... na kitajskem že obstaja platforma ki centralizira tvoje živlenje (komunikacijo , naročanje, plačevanje). Musk želi neki podobnga narest v zahodnem svetu.. združiti amazon in paypal in twitter in snapchat in instagram in ... vse kar ima danes neko vrednost v eno enostavno stran. Do-everything-here.
Kaj si kdo misli o zadevi je irrelevantno - neki tazga je plan in muskova želja še iz časa ko so so pacali skupaj zip2 in bodoči paypal, ki je po muskovevm videnju povsem razočaral oz. ni izkoristil potenciala.
Glede tesle:
https://www.businessinsider.com/tesla-n ... ice-2022-9
Kaj si kdo misli o zadevi je irrelevantno - neki tazga je plan in muskova želja še iz časa ko so so pacali skupaj zip2 in bodoči paypal, ki je po muskovevm videnju povsem razočaral oz. ni izkoristil potenciala.
Glede tesle:
https://www.businessinsider.com/tesla-n ... ice-2022-9
Ignorirajte na lastno (finančno) škodo."Model Y will basically next year become the best selling vehicle of any kind of all time in the world," the executive added, while noting that includes elevated costs from the Fremont factory and almost no leasing.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Tesli gre precej slabo, kar 32% lastnikov ne bo več kupilo Tesle:
.
.
https://ihsmarkit.com/research-analysis ... egmen.html
No, bilo je že slabše, takih je bilo kar 44% ...
.
.
https://ihsmarkit.com/research-analysis ... egmen.html
No, bilo je že slabše, takih je bilo kar 44% ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
A mic drop...
Tesla Nears Blue-Chip Status After S&P Upgrades Credit Score
Do sedaj je bil to čisti BS... po novem se bom pa ob takih komentarjih le še
Kaj bo šele ko se teslo neha narobe imenovat, "carmaker" ...
Tesla Nears Blue-Chip Status After S&P Upgrades Credit Score
Credit rater upgraded the company to BBB, two steps above junk
EV maker needs one more IG upgrade to move to blue-chip status
Tkole, zdej boste lahko upravičeno jamral, da države pumpajo TSLA, ko njihovi skladi kupupejo TSLA s helikopterskim denarjem.The carmaker now needs just one more upgrade from another major credit grader for its debt to be broadly considered investment grade. Moody’s Investors Service upgraded Tesla to Ba1, one notch below investment grade in January.
Do sedaj je bil to čisti BS... po novem se bom pa ob takih komentarjih le še
Kaj bo šele ko se teslo neha narobe imenovat, "carmaker" ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek