Audi Q8 e-tron

Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2247
1180
397

Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a technic »

1.jpg
2.jpg
BL_EV, davrog10
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Bo imel bolj spodoben doseg in s tem uporabnost.
Kljub vsemu je moj naslednji favorit:

https://www.motortrend.com/news/audi-a6 ... ok-review/
Do sedaj najlepši EV..
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2247
1180
397

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a technic »

Najprej so z nekaj naprednimi izboljšavami izboljšali učinkovitost elektromotorjev (za okrog šest odstotkov), izboljšali so tudi aerodinamiko. Koeficient zračnega upora po novem namesto 0,28 znaša 0,27 za klasično in 0,24 namesto 0,26 pri sportbacku. Potem pa so našli še način, da v enak prostor spravijo zmogljivejši baterijski sklop. Tako je osnovni s prejšnjih 71 na 95 kWh (bruto), kolikor je pred prenovo znašala kapaciteta zmogljivejše izvedbe. Večja baterija po novem zmore kapaciteto 114 kWh in posledično do 600 kilometrov vožnje z enim polnjenjem (po WLTP). Podatek velja za kupejevsko izvedbo sportback, medtem ko je klasični Q8 e-tron zmožen prevoziti maksimalnih 582 kilometrov. Manjša baterija omogoča 491 oziroma 505 kilometrov dosega. Baterije napajajo eno od treh možnih pogonskih izvedb. Manjši sklop baterij pripada izvedbi Q8 50 e-tron s skupno močjo 250 kW (340 KM) in 664 Nm največjega navora. Večjo baterijo ima Q8 55 e-tron, ki zmore 300 kW (408 KM) največje moči, medtem ko je še stopničko višje najbolj športni model SQ8 e-tron s tremi motorji (dvema na zadnji osi) in močjo 370 kW (503 KM) ter kar 973 največjega navora.

Ker Audi pri tem modelu vztraja na 400-voltni arhitekturi, drastičnih izboljšav pri polnilni zmogljivosti ne ponuja, ampak je največja moč s 150 zrasla na 170 kW, kar pomeni, da se na primerno zmogljivi polnilnici z 10 na 80 odstotkov lahko napolni v 31 minutah.
"Bjorn, mi smo pripravljen', požen'!"
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Fater e-tron :D
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Dobra cena po novem za osnovni model, glede na to da je bil prejšnji z rahitično baterijo 69 kWh samo 5,4k EUR cenejši.

Zanimivo bo v živo sprobat, koliko od obljubljene precej izboljšane vozne dinamike bo opazne v praksi. 2019-2022 je bil fotelj na kolesih in samo to, sportback je bil samo sexyback...
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2247
1180
397

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a technic »

q8.png
interesting-very-interesting.jpeg
interesting-very-interesting.jpeg (26.7 KiB) Pogledano 4815 krat
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Cx je pri SB 0,24 (prej 0,26), kar je precej impresivno. 0,23 ima MY. Vseeno se zdi 20,2 poraba hudo optimistična, pri 50 s 35 % manjšo baterijo in ca. toliko lažjo baterijo je bila realna okrog 24.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ja mogoče pa so kaj izboljšali drive train. Fat e-tron je res nenormalno žrl. Če ga ID.Buzz nese...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kaj je na stvari, je povedal že direkt Audi sam:
https://www.collinsdictionary.com/dicti ... %C3%A9tron

Ne razumem kaj ni jasno ..
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Cena v Avstriji zopet od 59,9k dalje. Za kar 30 %(!) več baterije in malenkost več opreme. Računam da bo novi Model S LR pri primerljivi opremi (audi seveda rabi ca. 13k doplačil, da ne izgleda kot Škoda) ca. 35k EUR več. Daleč od tega, da bi bil ljubitelj katerekoli znamke, sploh nemških ne, ampak računica glede MS glede na nov faktor v enačbi nekako ne gre skozi. Vsekakor počakam, da bo znana končna cena MS, za étrona ;) nisem računal, da bo spodoben s toliko večjo baterijo po prenovi bistveno pod 100k.
SunnyDay
SunnyDay
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 77
Kraj: Ljubljana
Avto: MYP, Zoe R110
61
488

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a SunnyDay »

BL_EV napisal/-a: 14 Nov 2022, 10:41 Cena v Avstriji zopet od 59,9k dalje. Za kar 30 %(!) več baterije in malenkost več opreme. Računam da bo novi Model S LR pri primerljivi opremi (audi seveda rabi ca. 13k doplačil, da ne izgleda kot Škoda) ca. 35k EUR več. Daleč od tega, da bi bil ljubitelj katerekoli znamke, sploh nemških ne, ampak računica glede MS glede na nov faktor v enačbi nekako ne gre skozi. Vsekakor počakam, da bo znana končna cena MS, za étrona ;) nisem računal, da bo spodoben s toliko večjo baterijo po prenovi bistveno pod 100k.
Kaj pa poraba in performance?
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Pri 50ki SB sem imel povprečje ca. 24, kar je povsem OK za tako velikost. Nov ima wltp porabo dobrih 10 % manj, hkrati pa znatno večjo baterijo. Performance za normalno vožnjo več kot dovolj, sicer pa tudi MYP nima track modusa in se moči razen po ravnem ne da izkoristit. Volan mora biti pri MYP za 100 % power povsem naravnost, drag raci pa me ne zanimajo (več). :)
SunnyDay
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 77
Kraj: Ljubljana
Avto: MYP, Zoe R110
61
488

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a SunnyDay »

BL_EV napisal/-a: 14 Nov 2022, 15:46 Pri 50ki SB sem imel povprečje ca. 24, kar je povsem OK za tako velikost. Nov ima wltp porabo dobrih 10 % manj, hkrati pa znatno večjo baterijo. Performance za normalno vožnjo več kot dovolj, sicer pa tudi MYP nima track modusa in se moči razen po ravnem ne da izkoristit. Volan mora biti pri MYP za 100 % power povsem naravnost, drag raci pa me ne zanimajo (več). :)
Najbols da kr prec na chill mode das avto da se navads 😀 drgac pa ja, tut mene bo zanimal. Sam me bo zaenkrat zelo težko iz MYP premaknit pomoje
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Meni je za tako ceno, kot stane v Avstriji, top. MYP se polni hitreje, ampak le do ca. 45%, potem počasneje. Infotainment je pri MYP bistveno intuitivnejši, ampak meni koncept vse na dotik enostavno ne ustreza, nekaj fizičnih gumbov za najosnovnejše funkcija je dobrodošlih. Delovanje asistenc bistveno zanesljivejše, luči znatno boljše, kot pri MY(P)... eden izmed večjih minusov pri e-tronu je bil start/stop gumb, ki ni bil vedno 100 % odziven, morda bi menjava gumba rešila težavo... Pohodit bremzo in dat v D je zmaga (seveda ne če imaš pri Tesli aktiviran PIN to drive in se displej ne zbudi takoj, kar ni tako redko). Bomo videli, morda pa celo obdržim MYP dlje časa, sploh ni slab avto. ;)
SunnyDay, m3
beno778
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 58
Kraj: Ljubljana
8
0

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a beno778 »

Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

beno778 napisal/-a: 14 Nov 2022, 21:07 Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
Žal ni požrešen samo Porsche Slovenija.. So tudi ostali dokler smo pripravljeni plačat..
Najhuje je na začetku, ko dajo ven nov model. Po kakem letu upajmo, da se bomo menili za normalne cene in popuste. To bo trgovce prisilila tudi situacija, ki nas čaka naslednje leto in upam, da ne tudi leto za tem..
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2560
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1407
1021

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a alfy »

beno778 napisal/-a: 14 Nov 2022, 21:07 Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
Jaz med konfigiratorjema AT in SI nisem prišel di take razlike. Res pa da ti v AT ponudi v štartu gol avto z nizko ceno, pri nas pa je že z "najnujnešo" opremo.
Naj dodam, da je v Italiji najdražji.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

V “ab 59.9k EUR” je upoštevanih 2,4k avstrijske subvencije proizvajalca.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2560
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1407
1021

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a alfy »

Daj ne smetite spet s temi teslami, hvala.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Objektivna primerjava po mojem ni smetenje. :)
kt57
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Audi”