Ni ravno tako. Odvisno od vrste snega, leda, itd.. Lažji bo prišel vedno dlje. Izkušnje z vožnjo v rikverc, tudi po 1km do prejšnjega doma .
družboslovka kupuje Tesla
Re: družboslovka kupuje Tesla
Re: družboslovka kupuje Tesla
>> Lažji bo prišel vedno dlje.
Kaj ima to veze s širino gume?
Sneg prebije teža vozila, v prvem približku dvakrat večja teža na dvakrav večji ploskvi "povzroča" enak pritisk ergo enak efekt.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje.
235 na teslah deluje b.p. Komur slučajno ne, bo zase pogruntal kaj bo njemu delalo bolje.
Kaj ima to veze s širino gume?
Sneg prebije teža vozila, v prvem približku dvakrat večja teža na dvakrav večji ploskvi "povzroča" enak pritisk ergo enak efekt.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje.
235 na teslah deluje b.p. Komur slučajno ne, bo zase pogruntal kaj bo njemu delalo bolje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: družboslovka kupuje Tesla
Lej, sem bil doma tako visoko, da v dolini sploh niso vedeli, da je sneg. In težji avto s širokimi gumami ni bil za v sneg. 4x4 je druga pesem.warpedone napisal/-a: ↑22 Nov 2022, 09:48 >> Lažji bo prišel vedno dlje.
Kaj ima to veze s širino gume?
Sneg prebije teža vozila, v prvem približku dvakrat večja teža na dvakrav večji ploskvi "povzroča" enak pritisk ergo enak efekt.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje.
235 na teslah deluje b.p. Komur slučajno ne, bo zase pogruntal kaj bo njemu delalo bolje.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Trenutno sem malo pod 50kkm, letne so šle v smeti in drugo leto kupim nove, zimske pa bom videl ali bodo še za eno sezono ali jih bom letos zvozil do konca, tako da ocenjujem da so letne zdržale približno 35kkm.
Re: družboslovka kupuje Tesla
235/45/18 je pac pri meni edina homologirana dimenzija... Ali imate drugi (sprasujem za Tesla model 3) kake druge tudi homologirane?
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
https://www.tesla.com/sl_si/referral/ale947616
Povezava do FREE kilometrov na SC
Povezava do FREE kilometrov na SC
Re: družboslovka kupuje Tesla
Letno podobno kilometrov in so mi zdržale 2 sezoni._astrek_ napisal/-a: ↑23 Nov 2022, 19:54 235/45/18 je pac pri meni edina homologirana dimenzija... Ali imate drugi (sprasujem za Tesla model 3) kake druge tudi homologirane?
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
Re: družboslovka kupuje Tesla
Js imam se 235/40-19_astrek_ napisal/-a: ↑23 Nov 2022, 19:54 235/45/18 je pac pri meni edina homologirana dimenzija... Ali imate drugi (sprasujem za Tesla model 3) kake druge tudi homologirane?
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
Re: družboslovka kupuje Tesla
Tesla je v garaži. Začetki so bili kar učna ura. V pomoč so mi bili Youtube filmi, in drugi vozniki, ki so mi na Superchargerjih kaj povedali. Ni mi še jasno, kako polniti po Evropi tam, kjer niso blizu Superchargerji. V Avstriji sem se mučila najti Supercharger pri Gradcu in sem potem zaglavila na nekem hribu, kjer bil ta polnilec pri trenutno zaprtem hotelu. Pri Mariboru me je navigacija peljala na napačno stran ceste. Na sreču je pod avtocesto tunel in sem tako prišla do Superchargerja.
Problem je včasih tudi Avtopilot. V enem tunelu je avto naekrat sam bremzal, ko sem vozila z Avtopilotom. Ne vem, kaj se mu je zgodilo, ker pred mano ni bilo nobenega avtomobila.
Ko vključim Avtopilot mi avto velikokrat javlja, da moram malo zavrteti volan. Roke imam ves čas na volanu, a izgleda, da avto misli, da jih nimam.
Problem imam tudi z smerokazi. Nekako se mi ne izklopijo sami. To so moje male nevšečnosti. Vsak nasvet mi bo v pomoč. vnaprej hvala.
Problem je včasih tudi Avtopilot. V enem tunelu je avto naekrat sam bremzal, ko sem vozila z Avtopilotom. Ne vem, kaj se mu je zgodilo, ker pred mano ni bilo nobenega avtomobila.
Ko vključim Avtopilot mi avto velikokrat javlja, da moram malo zavrteti volan. Roke imam ves čas na volanu, a izgleda, da avto misli, da jih nimam.
Problem imam tudi z smerokazi. Nekako se mi ne izklopijo sami. To so moje male nevšečnosti. Vsak nasvet mi bo v pomoč. vnaprej hvala.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Na spletni strani ali v aplikaciji PlugShare lahko za celo Evropo pogledaš kje se nahajajo polnilnice vseh ponudnikov polnjenja.
Na spletni strani ali v aplikaciji ABRP lahko narediš načrt poti s polnjenjem tudi pri različnih ponudnikih polnjenja.
Da bi polnila na polnilnicah katere niso v Tesla omrežju moraš imeti aplikacijo lastnika določene polnilnice, v večini primerov te tako polnjenje na teh polnilnicah bo prišlo najcenejše.
Ali pa uporabljaš aplikacijo kakega večjega ponudnika polnjenja kateri pri drugih ponudnikih ima urejeno gostovanje, toda tak način polnjenja v večini primerov je dražji.
Na spletni strani ali v aplikaciji ABRP lahko narediš načrt poti s polnjenjem tudi pri različnih ponudnikih polnjenja.
Da bi polnila na polnilnicah katere niso v Tesla omrežju moraš imeti aplikacijo lastnika določene polnilnice, v večini primerov te tako polnjenje na teh polnilnicah bo prišlo najcenejše.
Ali pa uporabljaš aplikacijo kakega večjega ponudnika polnjenja kateri pri drugih ponudnikih ima urejeno gostovanje, toda tak način polnjenja v večini primerov je dražji.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Skoraj dvomim, da bi bil supercharger v Gradcu zaprt. V avtu lahko iščeš tudi destination chargerje, ki so običajno v lasti hotelov/gostiln, ipd. To so ''navadne'' počasne polnilnice. Mogoče si to pomešala, lahko pa me kdo drug popravi in je supercharger v Gradcu res zaprt. Za ostale polnilnice pa kor je napisal McDuck. PlugShare je super, da jih najdeš, potem pa pogledaš katero aplikacijo potrebuješ za aktivacijo in si jo naložiš. Imajo pa različni ponudniki tudi gostovanje in lahko recimo s slovensko aplikacijo polniš na polnilnici v Avstriji, je pa pametno tudi primerjati cene.
Avtopilot ima ''prebliske'' in se odloči kar tako zavirati (t.i. phantom braking). Boš pod tem izrazom našla kar nekaj debat na tem in na drugih forumih. Kolikor sam opažam se malo po malo izboljšuje s posodobitvami, so pa tudi posodobitve, ki mi dajo občutek ''koraka nazaj''. Je pa phantom braking najbolj pogost v tunelih (vsaj po mojih izkušnjah) tako da sem tam še toliko bolj previden.
S smerniki sem imel od začetka tudi veliko težav a sem se nekako navadil. Sicer se sami izklopijo po treh blinkih, če ročice ne ''suneš'' dovolj gor ali dol. Se pa mi še tudi po dveh letih kdaj pa kdaj zgodi, da smernika ne vklopim. Predvidevam, da med odločanjem ali želim tri ali več blinkov ročico povsem premalo sunem.
Avtopilot ima ''prebliske'' in se odloči kar tako zavirati (t.i. phantom braking). Boš pod tem izrazom našla kar nekaj debat na tem in na drugih forumih. Kolikor sam opažam se malo po malo izboljšuje s posodobitvami, so pa tudi posodobitve, ki mi dajo občutek ''koraka nazaj''. Je pa phantom braking najbolj pogost v tunelih (vsaj po mojih izkušnjah) tako da sem tam še toliko bolj previden.
S smerniki sem imel od začetka tudi veliko težav a sem se nekako navadil. Sicer se sami izklopijo po treh blinkih, če ročice ne ''suneš'' dovolj gor ali dol. Se pa mi še tudi po dveh letih kdaj pa kdaj zgodi, da smernika ne vklopim. Predvidevam, da med odločanjem ali želim tri ali več blinkov ročico povsem premalo sunem.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Avtopilot pri Tesli je pri drugih proizvajalcih ACC tempomat kateri uravnava razdaljo in hitrost glede na voznikove nastavitve in podatke kamere avta? Pri drugih proizvajalcih se ta možnost lahko izklopi, kako pa je pri Tesli?
Re: družboslovka kupuje Tesla
Vse to je po defaultu izklopljeno. Če sploh želiš opcijo ''avtopilot'' (aktivni tempomat in ohranjanje voznega pasu) se moraš pred tem še posebno strinjati s pogoji uporabe, ki naj bi jih vsak prebral. Vsaj tako je bilo pred dvemi leti. Potem pa z enim pomikom ročke navzdol omogočiš aktivni tempomat z dvema pa ''avtopilota''.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Avtopilot: aktivni tempomat + sledenje voznemu pasu
Stvar aktiviraš na ročki za prestave :
- enkrat dol: samo tempomat
- dvakrat dol: tempomat + sledenje voznemu pasu
Oboje se izklopi če pošlataš zavoro. Če zavrtiš volan se izklopi slednje voznemu pasu. Če šlataš gas limitiraš upočasnitev oz. ga lahko poženeš hitreje. Do max 150 ko te šitlista dokler ne daš v Park.
strinjanje s pogoji je vezano na tvoj profil: tvoja odločitev se shrani. Če nardiš nov profil, se morš znova strinjat.
Stvar aktiviraš na ročki za prestave :
- enkrat dol: samo tempomat
- dvakrat dol: tempomat + sledenje voznemu pasu
Oboje se izklopi če pošlataš zavoro. Če zavrtiš volan se izklopi slednje voznemu pasu. Če šlataš gas limitiraš upočasnitev oz. ga lahko poženeš hitreje. Do max 150 ko te šitlista dokler ne daš v Park.
strinjanje s pogoji je vezano na tvoj profil: tvoja odločitev se shrani. Če nardiš nov profil, se morš znova strinjat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: družboslovka kupuje Tesla
Z najnovejšo nadgradnjo lahko nastaviš pametne smernike, ki se izklopijo sami, ko zamenjaš vozni pas, pri čemer ni več razlike, ali ročico premakneš samo malo ali do konca – v obeh primerih jih vklopiš do (samodejnega) izklopa, ne moreš več samo za trikrat.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Zanimajo me vaše izkušnje z avtopilotom. Standardno verzijo. Na naših avtocestah se mi zdi manj uporaben, kot sem predvidevala, ker je toliko tovornjakov in ko prehitevaš izpadeš iz avtopilota. V Avstriji na tripasovni avtocesti pa fajn deluje.
Imam pa kar nekaj problemov v tunelih, kjer se mi že večkrat zgodil t.i. phantom breaking, ko je avto kar sam začel zavirati.
Na splošno pa se mi zdi, da avto ne drži prav dolge varnostne razdalje z vozilom pred njim, čeprav sem ga nastavila na 7 dožin avta, kar je izgleda največ, kar je možno. Avto se tudi za moj občutek preveč približa avto pred njim, ko zmanjšuje hitrost.
Skratka, zanima me, koliko drugi uporabljate avtopilot in kakšne izkušnje imate. Ali ga uporabljate tudi na lokalnih cestah? Ali na avtocesti večinoma vozite z avtopilotom? Tam me moti tudi to, da me avto kar naprej opozarja, da moram držati volan. dejsnako volan zelo trdo držim. Ne vem, kako bi ga mogla držati, da mi avto ne bi javljal tega opozorila kar naprej.
Vnaprej hvala.
Imam pa kar nekaj problemov v tunelih, kjer se mi že večkrat zgodil t.i. phantom breaking, ko je avto kar sam začel zavirati.
Na splošno pa se mi zdi, da avto ne drži prav dolge varnostne razdalje z vozilom pred njim, čeprav sem ga nastavila na 7 dožin avta, kar je izgleda največ, kar je možno. Avto se tudi za moj občutek preveč približa avto pred njim, ko zmanjšuje hitrost.
Skratka, zanima me, koliko drugi uporabljate avtopilot in kakšne izkušnje imate. Ali ga uporabljate tudi na lokalnih cestah? Ali na avtocesti večinoma vozite z avtopilotom? Tam me moti tudi to, da me avto kar naprej opozarja, da moram držati volan. dejsnako volan zelo trdo držim. Ne vem, kako bi ga mogla držati, da mi avto ne bi javljal tega opozorila kar naprej.
Vnaprej hvala.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Phantom braking v predorih je res zoprn problem. Praktično skozi vsako luknjo, ko se pelješ zabluzi. S tem imajo drugi proizvajalci bistveno manj težav oz skorajda nič. To da izklopi AP ko menjaš pasove je isto brezveze. Bi moral imeti nadgrajen AP, da menja te klinčeve pasove. To imajo drugi tudi boljše rešeno. Pri večini drugih, Ko menjaš pas se začasno izklopi in ko prideš spet v en vozni pas se avtomatsko vklopi nazaj. Za mene je osnovni teslin AP totalno neuporaben.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Ni fora v trdoti držanja volana, temveč v tem, da ga vsakih 15s malce premakneš. Ni kapacitivnih senzorjev, da bi vedeli, da imaš roke gor. Med 2 in 7 ni bistvene razlike, to drži.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Ni fora v trdoti držanja volana, temveč v tem, da ga vsakih 15s malce premakneš. Ni kapacitivnih senzorjev, da bi vedeli, da imaš roke gor. Med 2 in 7 ni bistvene razlike, to drži.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Deluje na rahlo silo, zato lahko samo obesiš npr. desno roko na volan, brez da napenjaš mišice in te vozi.
Se navadiš, pa ne ranbiš nič premikat.
Se navadiš, pa ne ranbiš nič premikat.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 80 Odgovori
- 2899 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvader
-
- 51 Odgovori
- 1604 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 25 Odgovori
- 6263 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Rubb
-
- 67 Odgovori
- 2120 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a mlakar
-
- 157 Odgovori
- 5305 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith