Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Odvisno od okvare. Nimam pojma kako ima Tesla narejene zavore.
Pri ne-Teslah sta ponavadi dva tipala za stopnjo zavore - radi redundance, plus je zavora vezana direktno na hidravlični zavorni sistem. Torej tudi če gre elektronika in vsi čarunalniki cugrund, bi avto moral zavirat.
Seveda je pa lahko problem, kaj če elektromotorji butajo na kolesa 200+ kW moči in seveda zavore tega dlje časa premagovat ne zmorejo. Tukaj je vprašanje, kake failsafe mehanizme je Tesla za ta scenarij predvidela ali pač pozabila predvideti.
Drugo kar je potencialno zanimivo je, da je teh problemov na Kitajskem kar veliko. Tu se poraja vprašanje, a ima Tesla enak nivo kakovosti za izvoz iz Kitajske s tistim za interni kitajski trg.
Sami kitajski proizvajalci so namreč znani po tem, da se interno na trg plasira odpadke proizvodnje, oz. so zadeve za export neprimerno bolje narejene. In če je enak princip pri Tesli, kaj so ga pri tem srali, ...
Lahko je pa model imel kako sranje, npr. nagužvan tepih pod zavornim pedalom ...
Čas bo pokazal.
Pri ne-Teslah sta ponavadi dva tipala za stopnjo zavore - radi redundance, plus je zavora vezana direktno na hidravlični zavorni sistem. Torej tudi če gre elektronika in vsi čarunalniki cugrund, bi avto moral zavirat.
Seveda je pa lahko problem, kaj če elektromotorji butajo na kolesa 200+ kW moči in seveda zavore tega dlje časa premagovat ne zmorejo. Tukaj je vprašanje, kake failsafe mehanizme je Tesla za ta scenarij predvidela ali pač pozabila predvideti.
Drugo kar je potencialno zanimivo je, da je teh problemov na Kitajskem kar veliko. Tu se poraja vprašanje, a ima Tesla enak nivo kakovosti za izvoz iz Kitajske s tistim za interni kitajski trg.
Sami kitajski proizvajalci so namreč znani po tem, da se interno na trg plasira odpadke proizvodnje, oz. so zadeve za export neprimerno bolje narejene. In če je enak princip pri Tesli, kaj so ga pri tem srali, ...
Lahko je pa model imel kako sranje, npr. nagužvan tepih pod zavornim pedalom ...
Čas bo pokazal.
Re: Vrednost znamke Tesla
Ne se hecat. Zavorna moč je preko 800kW oz. preko 1000KS in avto v začetku ni letel preko 200km/h, da bi pregrel diske.
Re: Vrednost znamke Tesla
Zavore se pregrejejo tik tak. To je sranje s Toyotami 15 let nazaj pokazalo. Takrat je bilo sicer dosti fejk primerov odpovedi zavor - folk je namerno pritiskal gas in žlajf.
Se je pa pokazal drugi realni problem. Da iz 130 km / h do nule je šlo zaporedoma Toyote samo dvakrat žlajfnit, potem je bilo pa že sranje, da so zavore bile pregrete.
Skratka folk podcenjuje, kako hitro se zavore pregrejejo. Z butanjem 200 kW na kolesa ima reč morda kapaciteto držat 5-10 sekund, potem je adijo.
Se je pa pokazal drugi realni problem. Da iz 130 km / h do nule je šlo zaporedoma Toyote samo dvakrat žlajfnit, potem je bilo pa že sranje, da so zavore bile pregrete.
Skratka folk podcenjuje, kako hitro se zavore pregrejejo. Z butanjem 200 kW na kolesa ima reč morda kapaciteto držat 5-10 sekund, potem je adijo.
Re: Vrednost znamke Tesla
Prvič vidim da regen na EV deluje ko le-ta pospešuje. Ampak ti kar opravičuj svojo naložbo.
Se pa strinjam z Ogo, na kitajskem zna bit da ne vgrajujejo failsafe mehanizmov zaradi nižanja stroškov proizvodnje in drugačnih regulativ.
Re: Vrednost znamke Tesla
Odvisno kako so zavore projektirane. Nimajo vsi avtomobili enako.Ogo napisal/-a: ↑16 Nov 2022, 12:22 Zavore se pregrejejo tik tak. To je sranje s Toyotami 15 let nazaj pokazalo. Takrat je bilo sicer dosti fejk primerov odpovedi zavor - folk je namerno pritiskal gas in žlajf.
Se je pa pokazal drugi realni problem. Da iz 130 km / h do nule je šlo zaporedoma Toyote samo dvakrat žlajfnit, potem je bilo pa že sranje, da so zavore bile pregrete.
Skratka folk podcenjuje, kako hitro se zavore pregrejejo. Z butanjem 200 kW na kolesa ima reč morda kapaciteto držat 5-10 sekund, potem je adijo.
Re: Vrednost znamke Tesla
Cez cel video so vidne zadnje luci. Zavorne luci ne gorijo cel video, kar se izredno hitro opazi saj ni vidne tretje zavorne luci na vrhu zadnjega stekla. Izredno biased prispevek, kar ne preseneca. Predstavijo tudi poskus kaznivega dejanja (prevare) brez pravega rezimeja iz motor showa s skakanjem po strehi zaradi "nedelovanja zavor".
Ce so to zamolcali pa lahko jaz delim rezime, ker vidim da ga ni nihce. Zakljucilo se je z opravicilom ter placilom kazni. Rezime te zgodbe bo podoben, saj na kitajskem Tesla ze dolgo ni tiho, kot je v US in EU.
p.s.: zakaj ni novica, ko nekdo z objestno voznjo z BMW/AUDI/MERC povzroci nesreco ? Ker se to dogaja dnevno ter ni zanimivo. Enako smo gledali pred meseci, ko je nek teslo s Teslo norel po centru kjer je bila omejitev 30km/h ter tudi povzrocil nesreco.
Svica ali Francija, sem pozabil ker je brezpredmetno. Tesel je ogromno za volani, tudi pri nas.
Zakaj beremo o EQS,EQE,EQC in ostalih Merc vozilih samo hlavospeve ? Who knows. Zakaj v EU/USA skoraj ni mozno najti novice o Mercedesovih BEV motorjih ki crkujejo ze 18 mesecev, kitajci so koncno dosegli vpoklic po pravni poti, Mercedes jih je ignoriral 1.5 leta ter mirno prodajal vozila dalje. Sedaj bodo vpoklicani skoraj vsi (tudi ti prodani po US/EU), motorji bodo fizicno menjani. Poznamo tudi "killswitch" na njihovih battery packih, poznamo pozare, ... clanki so pa hvalisanja levo in desno, seveda — ker je novinar primerno nagrajen
vir za zgornjo temo o zavorah: https://www.teslarati.com/tesla-owner-i ... s-apology/
- Priponke
-
- apology.JPG (50.05 KiB) Pogledano 1249 krat
Re: Vrednost znamke Tesla
Sedaj je par ljudi šlo po gobe, tako, da ne dvomim, da bo tudi uradno opravljena preiskava. Čas bo pokazal ...
Re: Vrednost znamke Tesla
Lepo, celo na EU/USA tleh followup novica (ponavadi taksnih ni):
https://insideevs.com/news/623000/tesla ... formation/
https://insideevs.com/news/623000/tesla ... formation/
Re: Vrednost znamke Tesla
Tam na Kitajskem je tanka linija na sodiščih. Se spraviš na kakega člana partije in te drugi dan več ni. Oz. zlagaš solarne panele v lagerju.
Korupcija je pa velika. Tujci in tuje firme, pa ponavadi na sodiščih izvisijo, nima veze, a imaš prav, ali ne.
Za Xpeng in podobne je pa jasno, da so totalno agresivni, ne samo kako očrnit konkurenco, temveč tudi kako ukrast vse žive skrivnosti.
Recimo večino primerov industrijske špijonaže direktno v Apple izvira iz kroga Xpeng in Nio. Pri Tesli mora bit še slabše, ker ima celo že kaj za pokazat.
Korupcija je pa velika. Tujci in tuje firme, pa ponavadi na sodiščih izvisijo, nima veze, a imaš prav, ali ne.
Za Xpeng in podobne je pa jasno, da so totalno agresivni, ne samo kako očrnit konkurenco, temveč tudi kako ukrast vse žive skrivnosti.
Recimo večino primerov industrijske špijonaže direktno v Apple izvira iz kroga Xpeng in Nio. Pri Tesli mora bit še slabše, ker ima celo že kaj za pokazat.
Re: Vrednost znamke Tesla
Mi je zanimivo, da je upala Tesla it tja, da jim kitajci pokradejo tehnologijo...
Re: Vrednost znamke Tesla
Kaj pa če je v tej pravljici o kraji več pravljice kot kraje?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Ne mogoče.
Čudež bi bil, če v sosednji vasi ne bi bila zgrajena kopija iste fabrike s strani istih pogodbenikov, ki gradijo za Teslo, samo da je kopija zgrajena za Kitajsko firmo.
Modeli skopirajo celo buge in zajebe.
Čudež bi bil, če v sosednji vasi ne bi bila zgrajena kopija iste fabrike s strani istih pogodbenikov, ki gradijo za Teslo, samo da je kopija zgrajena za Kitajsko firmo.
Modeli skopirajo celo buge in zajebe.
Re: Vrednost znamke Tesla
Brez podpore CCP, pardon "Ljudske republike Kitajske", bi bili na meji profitabilnosti, delnica cca. 20
Ja lej: G700, konji pa Twitter se ne bodo sami po sebi kupili...
Re: Vrednost znamke Tesla
Še enkrat, Muskovi pravi kupci so borzni gemblerji. Njih pumpa s tem. Bolj kot so zadeve neverjetne in znanstveno-fantastične, bolj slednje bebce pumpa.
Samo, da so sedaj pred njim zajebana leta, ker poceni denarja ne bo več. Bebci so pa že začeli izgubljati milijarde v kriptu in drugim piramidnim scenam neskončne rasti. To bo vse pocrkalo v naslednji treh letih. In tudi Tesli in Muskovim scenam bodo začeli gledat pod prste. No hefty dividend, no more additional money.
Samo, da so sedaj pred njim zajebana leta, ker poceni denarja ne bo več. Bebci so pa že začeli izgubljati milijarde v kriptu in drugim piramidnim scenam neskončne rasti. To bo vse pocrkalo v naslednji treh letih. In tudi Tesli in Muskovim scenam bodo začeli gledat pod prste. No hefty dividend, no more additional money.
Re: Vrednost znamke Tesla
Hej, jaz sem kupec, avto je cisto fajn. Ni znanstvena fantastika, ceprav se zdi da je za legacy automakerje.
Razumem da ne sledis Tesli, ker ne da te ne zanima, vidim da te blazno odvraca, morda celo moti. Potem ni pretirano pametno komentirat, saj lahko izpades drugace kot bi zelel. Poceni denarja ze sedaj ni vec, gre pa to odlicno z roko v roki Tesli, saj je njihova potreba po dokapitalizaciji nicna. Trenutno poslovanje rezultira v kolicini denarja, ki ga prakticno ne morejo porabit. Zna biti, da naredijo 10 miljardni stock buyback.
Denar bodo potrebovali drugi. Na primer eden najvecjih automakerjev Stellantis je se pred meseci govoril o povecanju njihovega deleza v join venture na kitajskem z GAC, sedaj so tam v stecaju. Kdor danes ni prisoten na najvecjem avtomobilskem trgu (kitajska), ga ne caka svetla prihodnost.
To se dogaja ze nekaj let, Tesla je neprestano pod pritiski medijev, prijavljajo jo raznim inspekcijam, vlagajo tozbe tako proti podjetju kot proti Musku.
Dividend kot vem Tesla ne izplacuje.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek