Predelava kolesa v električno kolo

V klanec je tudi na kolesu vsak watt dodatne energije dobrodošel
mars
Prispevkov: 6
Kraj: Kamnik

Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a mars »

Pozdravljeni
sem pred dilemo, predelati kolo na elektriko, imam Scott gorsko kolo, zavore še navadne, ne diski.
Gledam pa sredinsko motorTongsheng TSDZ2B TSDZ2 Ebike kit 36V 48V 250W 500W. Zanima me, ali se zadeva obnese, cenovno bi prišla z akumulatorjem cca 600 €, predelavo bi pa opravil sam
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Konkurenca je se bafang. Nekaj razlike je ned njima, imam pa obcutek da se proda vec bafanga
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Veliko delajo predelav, pri Celju dela za bilo je 700 eur..., tako da se sigurno splača
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
mars
Prispevkov: 6
Kraj: Kamnik

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a mars »

Edi-B, hvala, morda na ZS kje v Celju so ugodni, kaj pa primerjava med Bafangom in Tonghsengom.
mars
Prispevkov: 6
Kraj: Kamnik

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a mars »

Kaj pa moč motorja in akumulatorja, zdi se mi, da je vožnja z Bafangom bolj podobna vožnji z motorjem, medtem ko Tongsheng pomaga samo, ko vrtiš pedale, morda me begajo še zavore, ki so navadne, ne diski
Rok
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Novo mesto
56
226

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a Rok »

mars napisal/-a: 18 Dec 2022, 18:58 Kaj pa moč motorja in akumulatorja, zdi se mi, da je vožnja z Bafangom bolj podobna vožnji z motorjem, medtem ko Tongsheng pomaga samo, ko vrtiš pedale, morda me begajo še zavore, ki so navadne, ne diski
Navadne zavore delujejo povsem primerljivo z disk zavorami. Razlika je samo v slabem vremenu npr..
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
115
157

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a elbic »

mars napisal/-a: 18 Dec 2022, 15:46 Pozdravljeni
sem pred dilemo, predelati kolo na elektriko, imam Scott gorsko kolo, zavore še navadne, ne diski.
Gledam pa sredinsko motorTongsheng TSDZ2B TSDZ2 Ebike kit 36V 48V 250W 500W. Zanima me, ali se zadeva obnese, cenovno bi prišla z akumulatorjem cca 600 €, predelavo bi pa opravil sam
Preden kupite upoštevajte nekaj dejstev.
- Sredinski motorji imajo slabo hlajenje, ker sta motor in krmilnik skupaj v zaprtem prostoru. Če boste motor mučili po strmih in dolgih klancih, se lahko pregreje. Imeti mora vsaj samodejni izklop preden se pokvari.
- Verige na kolesih s sredinskim motorjem so močnejše. Vaša za grobo vožnjo ni primerna. Prav tako je zelo obremenjen menjalnik. Dobra e-gorska kolesa izklapljajo motor med prestavljanjem verige.
- Če bo baterija pritrjena na dveh vijakih za bidon, jo bo vožnja po grobem terenu razmajala. Padec na bok jo lahko odlomi (odvisno od mase baterije).
- Tudi Tongsheng se dobi z ročko za plin. Jaz se brez nje ne bi dobro počutil.
- 600 € ni veliko za motor in baterijo. Če veliko kolesarite in vam bo motorna pomoč všeč, boste kmalu kupili kaj boljšega. Veliko užitkov vam želim.
Avrelij, warpedone, EVH
elbic
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Gledam cene pa nikjer ne najdem kombinacije elektromotorja in baterije za okoli 600€, vse je krepko dražje, če dodam še uvozne dajatve in DDV iz Kitajske dvakrat dražje. Kje si uspel najti te cene?
gidooo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
24
52

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a gidooo »

bakki
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a aob01 »

O, hvala, vidim, da imam zimski projekt :). Si gledal, katero baterijo se splača kupit? Oz. za ženin bicikl moram tako ali tako tisto na prtljažniku ...
mars
Prispevkov: 6
Kraj: Kamnik

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a mars »

Elbic, hvala za komentar. No biciklov ne nameravava mučit po klancih, kdaj pa kdaj v Kamniško Bistico ali na Črnivec bi pa šlo?, pa seveda slovenska obala, po Parenzani od Kopra do Pirana, bo pa vseeno predvsem moj pogon, pomoč elektrike predvsem na klancu, pa še to ne 100 %, tako da grobih terenov ne bo, tudi glede na najin "emšo" in pa probleme z kolki.... Zato tudi odločitev za predelavo, kolesa tudi nista pretirana gorca, morda bolj med gorcem in treking varianto, sta pa 26 col, montažA baterije možna tudi zadaj na prtljažnik
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
115
157

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a elbic »

Za te namene je odločitev v redu. Jaz sem imel težave na poti iz Borovelj do Ljubelja in iz KG na Vršič. Oboje sredi poletne vročine. Ne bi šlo brez postanka za hlajenje, ker je bil motor ves čas na max. Pri 350W pogonu max. pomeni ~750W. Zato je podatek o največji moči pogona zelo koristen. Če kupiš kolo za 3.000 €, pa teh skrbi ne bo :-)
elbic
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Če prav razumem, ta kombinacija:
- Bafang BBS02B 48V 500W
- Rear Rack Electric bicycle Battery 48V 15Ah Li-ion E-Bike Battery fits 48V 750W
Bi moralo iti skupaj? Kako pa z zobniki? Preštet srednje na trenutnem kolesu?
Uporabniški avatar
se-ma
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 59
Kraj: Tunjice
Avto: Citroen e-C4
64
92

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a se-ma »

Slabe tri leta nazaj sem se tudi jaz ogreval za takšno predelavo, zato sem začel zbirati informacije, v naših koncuh sem naletel na kar nekaj takšnih in podobnih predelav a večina lastnikov ni bila navdušena nad tako predelanimi kolesi, srečevali so se z vsemogočimi težavami, ker navadna kolesa niso izdelana za takšne obremenitve, zato se jim je dogajalo marsikaj. Jaz sem raje svojega gorca prodal dodal nekaj iz štumfa ostalo pa na kredit in si kupil poštenega E-MTB. Kot sem opazil je tudi večina lastnikov predelanih koles že na pravih E - kolesih. Čeprav je stvar v staru cenejša in se zdi zelo elegantna, se na dolgi rok vseeno bolj splača kupiti pravo E - kolo! Takšno je moje mnenje, nič ne silim!
EVH, Avrelij
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Motor bi moral biti v kolesu ne pa na pedalih, point vsega je da lahk maš regen, vsaj zame.

S tem izgubiš veliko dometa in vse te probleme kar so že napisali z verigo. Ampak štekam se ne da.

Ko greš enkrat z e-skiroja na e-kolo je kar žalost ko vidiš to pomanjklivost. Bratu sem s prva reku kar naj vrne ampak je zadovoljen baje.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a EVH »

Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sej štekam, pač višji obrati več navora. Ampak to da v dolino kuriš bremze je zame no-go.
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 711
Avto: Ioniq
354
360

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a Janez »

EVH napisal/-a: 20 Dec 2022, 14:41 Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a EVH »

Janez napisal/-a: 20 Dec 2022, 14:51
EVH napisal/-a: 20 Dec 2022, 14:41 Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.
Regeneriralo je dovolj, da na običajni ne predolgi strmini nisem rabil zavor. (sistem Bionx)
Janez
Alzy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Nazarje
Avto: VW caddy
23
0

Re: Predelava kolesa v električno kolo

Odgovor Napisal/-a Alzy »

EVH napisal/-a: 20 Dec 2022, 16:15
Janez napisal/-a: 20 Dec 2022, 14:51
EVH napisal/-a: 20 Dec 2022, 14:41 Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.
Regeneriralo je dovolj, da na običajni ne predolgi strmini nisem rabil zavor. (sistem Bionx)
Če ti na takšnem kolesu ki regenerira, zmanjka elektrike ga lahko samo vržeš v gozd in greš peš.
Kolo je še vedno kolo, ki ga je potrebno poganjati. Motor na kolesu pa je izključno za pomoč.
Če želiš da ti regenerira in vse dela samo, je za to namenjen el. skuter/motor.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kolesa, skuterji in motorji”