Predelava kolesa v električno kolo
Predelava kolesa v električno kolo
Pozdravljeni
sem pred dilemo, predelati kolo na elektriko, imam Scott gorsko kolo, zavore še navadne, ne diski.
Gledam pa sredinsko motorTongsheng TSDZ2B TSDZ2 Ebike kit 36V 48V 250W 500W. Zanima me, ali se zadeva obnese, cenovno bi prišla z akumulatorjem cca 600 €, predelavo bi pa opravil sam
sem pred dilemo, predelati kolo na elektriko, imam Scott gorsko kolo, zavore še navadne, ne diski.
Gledam pa sredinsko motorTongsheng TSDZ2B TSDZ2 Ebike kit 36V 48V 250W 500W. Zanima me, ali se zadeva obnese, cenovno bi prišla z akumulatorjem cca 600 €, predelavo bi pa opravil sam
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Konkurenca je se bafang. Nekaj razlike je ned njima, imam pa obcutek da se proda vec bafanga
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Veliko delajo predelav, pri Celju dela za bilo je 700 eur..., tako da se sigurno splača
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Edi-B, hvala, morda na ZS kje v Celju so ugodni, kaj pa primerjava med Bafangom in Tonghsengom.
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Kaj pa moč motorja in akumulatorja, zdi se mi, da je vožnja z Bafangom bolj podobna vožnji z motorjem, medtem ko Tongsheng pomaga samo, ko vrtiš pedale, morda me begajo še zavore, ki so navadne, ne diski
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Navadne zavore delujejo povsem primerljivo z disk zavorami. Razlika je samo v slabem vremenu npr..
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Preden kupite upoštevajte nekaj dejstev.mars napisal/-a: ↑18 Dec 2022, 15:46 Pozdravljeni
sem pred dilemo, predelati kolo na elektriko, imam Scott gorsko kolo, zavore še navadne, ne diski.
Gledam pa sredinsko motorTongsheng TSDZ2B TSDZ2 Ebike kit 36V 48V 250W 500W. Zanima me, ali se zadeva obnese, cenovno bi prišla z akumulatorjem cca 600 €, predelavo bi pa opravil sam
- Sredinski motorji imajo slabo hlajenje, ker sta motor in krmilnik skupaj v zaprtem prostoru. Če boste motor mučili po strmih in dolgih klancih, se lahko pregreje. Imeti mora vsaj samodejni izklop preden se pokvari.
- Verige na kolesih s sredinskim motorjem so močnejše. Vaša za grobo vožnjo ni primerna. Prav tako je zelo obremenjen menjalnik. Dobra e-gorska kolesa izklapljajo motor med prestavljanjem verige.
- Če bo baterija pritrjena na dveh vijakih za bidon, jo bo vožnja po grobem terenu razmajala. Padec na bok jo lahko odlomi (odvisno od mase baterije).
- Tudi Tongsheng se dobi z ročko za plin. Jaz se brez nje ne bi dobro počutil.
- 600 € ni veliko za motor in baterijo. Če veliko kolesarite in vam bo motorna pomoč všeč, boste kmalu kupili kaj boljšega. Veliko užitkov vam želim.
elbic
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Gledam cene pa nikjer ne najdem kombinacije elektromotorja in baterije za okoli 600€, vse je krepko dražje, če dodam še uvozne dajatve in DDV iz Kitajske dvakrat dražje. Kje si uspel najti te cene?
Re: Predelava kolesa v električno kolo
O, hvala, vidim, da imam zimski projekt . Si gledal, katero baterijo se splača kupit? Oz. za ženin bicikl moram tako ali tako tisto na prtljažniku ...
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Elbic, hvala za komentar. No biciklov ne nameravava mučit po klancih, kdaj pa kdaj v Kamniško Bistico ali na Črnivec bi pa šlo?, pa seveda slovenska obala, po Parenzani od Kopra do Pirana, bo pa vseeno predvsem moj pogon, pomoč elektrike predvsem na klancu, pa še to ne 100 %, tako da grobih terenov ne bo, tudi glede na najin "emšo" in pa probleme z kolki.... Zato tudi odločitev za predelavo, kolesa tudi nista pretirana gorca, morda bolj med gorcem in treking varianto, sta pa 26 col, montažA baterije možna tudi zadaj na prtljažnik
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Za te namene je odločitev v redu. Jaz sem imel težave na poti iz Borovelj do Ljubelja in iz KG na Vršič. Oboje sredi poletne vročine. Ne bi šlo brez postanka za hlajenje, ker je bil motor ves čas na max. Pri 350W pogonu max. pomeni ~750W. Zato je podatek o največji moči pogona zelo koristen. Če kupiš kolo za 3.000 €, pa teh skrbi ne bo
elbic
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Če prav razumem, ta kombinacija:
- Bafang BBS02B 48V 500W
- Rear Rack Electric bicycle Battery 48V 15Ah Li-ion E-Bike Battery fits 48V 750W
Bi moralo iti skupaj? Kako pa z zobniki? Preštet srednje na trenutnem kolesu?
- Bafang BBS02B 48V 500W
- Rear Rack Electric bicycle Battery 48V 15Ah Li-ion E-Bike Battery fits 48V 750W
Bi moralo iti skupaj? Kako pa z zobniki? Preštet srednje na trenutnem kolesu?
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Slabe tri leta nazaj sem se tudi jaz ogreval za takšno predelavo, zato sem začel zbirati informacije, v naših koncuh sem naletel na kar nekaj takšnih in podobnih predelav a večina lastnikov ni bila navdušena nad tako predelanimi kolesi, srečevali so se z vsemogočimi težavami, ker navadna kolesa niso izdelana za takšne obremenitve, zato se jim je dogajalo marsikaj. Jaz sem raje svojega gorca prodal dodal nekaj iz štumfa ostalo pa na kredit in si kupil poštenega E-MTB. Kot sem opazil je tudi večina lastnikov predelanih koles že na pravih E - kolesih. Čeprav je stvar v staru cenejša in se zdi zelo elegantna, se na dolgi rok vseeno bolj splača kupiti pravo E - kolo! Takšno je moje mnenje, nič ne silim!
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Motor bi moral biti v kolesu ne pa na pedalih, point vsega je da lahk maš regen, vsaj zame.
S tem izgubiš veliko dometa in vse te probleme kar so že napisali z verigo. Ampak štekam se ne da.
Ko greš enkrat z e-skiroja na e-kolo je kar žalost ko vidiš to pomanjklivost. Bratu sem s prva reku kar naj vrne ampak je zadovoljen baje.
S tem izgubiš veliko dometa in vse te probleme kar so že napisali z verigo. Ampak štekam se ne da.
Ko greš enkrat z e-skiroja na e-kolo je kar žalost ko vidiš to pomanjklivost. Bratu sem s prva reku kar naj vrne ampak je zadovoljen baje.
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Sej štekam, pač višji obrati več navora. Ampak to da v dolino kuriš bremze je zame no-go.
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.EVH napisal/-a: ↑20 Dec 2022, 14:41 Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Regeneriralo je dovolj, da na običajni ne predolgi strmini nisem rabil zavor. (sistem Bionx)Janez napisal/-a: ↑20 Dec 2022, 14:51Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.EVH napisal/-a: ↑20 Dec 2022, 14:41 Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Re: Predelava kolesa v električno kolo
Če ti na takšnem kolesu ki regenerira, zmanjka elektrike ga lahko samo vržeš v gozd in greš peš.EVH napisal/-a: ↑20 Dec 2022, 16:15Regeneriralo je dovolj, da na običajni ne predolgi strmini nisem rabil zavor. (sistem Bionx)Janez napisal/-a: ↑20 Dec 2022, 14:51Koliko se je pa ta regeneracija čutila recimo pri vožnji navzdol ali pri zaviranju? Me zanima, ker živim na področju, kjer ni ravnine, razen tiste, pokonc postavljene in imam samo klance. Pa mi je malo žal, da si ob nakupu nisem izbral takega kolesa z možnostjo regeneracije.EVH napisal/-a: ↑20 Dec 2022, 14:41 Sem imel motor z regeneracijo v zadnjem pestu, pa je bila edina prednost zaviranje, proizvedena energija pa je bila zelo majhna.
Današnji sredinski motorji so zelo učinkoviti in je domet enak kot prej z zadnjim motorjem, predvsem pa je s sredinskim motorjem ogromno moči.
Kolo je še vedno kolo, ki ga je potrebno poganjati. Motor na kolesu pa je izključno za pomoč.
Če želiš da ti regenerira in vse dela samo, je za to namenjen el. skuter/motor.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 31 Odgovori
- 1156 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a temacool
-
- 0 Odgovori
- 983 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Dardo
-
- 6 Odgovori
- 390 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a PrihodnostJeTu
-
- 3 Odgovori
- 959 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a niko6