P: Nissan Leaf
Re: P: Nissan Leaf
Na skali od 1-10Tomo napisal/-a: ↑17 Jan 2023, 18:10 Pozdrav. Kakšno je stanje baterije tegale 2,5 leta starega Leafa? Prosim za več informacij, sam sem čisti začetnik in strojnik.
Link: https://file.si/0L0l/screenshot-2023-01 ... spypro.jpg
9
Re: P: Nissan Leaf
Kolikor sem zasledil na internetu, so z rdečo označene celice, ki se trenutno uporabljajo za balansiranje. To naj ne bi imelo nič veze s samim zdravjem baterije.
The red bars represent those cell pairs that have the shunt active to bleed off some of the stored energy and balance the battery pack.
Re: P: Nissan Leaf
Zgleda da zelo pazite na baterijo. Do koliko procentov jo polnite (80,90,100)? Degradacija baterije naj bi bila prvo, drugo leto višja kot po tem. Je tako? Kaj je še lahko vzrok za večjo degradacijo, ker na QC ni bil polnjen velikokrat? Hvala za odgovore v naprej
Re: P: Nissan Leaf
Na degradacijo vpliva več stvari (starost, uporaba, cikli, itd). Je pa prvo leto degradacija najvišja... potem se upočasni.
Največji (negativni) vpliv ima sledeče:
1.) Če se avto redno polni do 100% in je za dalj časa (več kot 1 dan) parkiran z visokim (več od 80%) ali nizkim (manj od 20%) SOC.
2.) Če se veliko polni na hitrih polnilnicah
3.) Če je dalj časa izpostavljen previsokim ali prenizkim temperaturam (v kombinaciji s št.1 še toliko bolj)
4.) Število ciklov (efektivno sorazmerno s številom prevoženih kilometrov in porabo)
5.) Starost (verjetno še najmanj od naštetega... razen, v kombinaciji s št. 1 in 3)
Največji (negativni) vpliv ima sledeče:
1.) Če se avto redno polni do 100% in je za dalj časa (več kot 1 dan) parkiran z visokim (več od 80%) ali nizkim (manj od 20%) SOC.
2.) Če se veliko polni na hitrih polnilnicah
3.) Če je dalj časa izpostavljen previsokim ali prenizkim temperaturam (v kombinaciji s št.1 še toliko bolj)
4.) Število ciklov (efektivno sorazmerno s številom prevoženih kilometrov in porabo)
5.) Starost (verjetno še najmanj od naštetega... razen, v kombinaciji s št. 1 in 3)
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: P: Nissan Leaf
sem podpišem za št 1-5, jih večinoma upoštevam.
Še nekaj bi dodal, kar bi lahko vplivalo na stanje baterije.
Mlad šofer in hitra vožnja takoj po zeleni luči na semaforju, ter sunkovito prehitevanje. Je zanimiv0 pogledati, kako lahko nekoga prehitiš. To pomeni hitro praznenje.
Še nekaj bi dodal, kar bi lahko vplivalo na stanje baterije.
Mlad šofer in hitra vožnja takoj po zeleni luči na semaforju, ter sunkovito prehitevanje. Je zanimiv0 pogledati, kako lahko nekoga prehitiš. To pomeni hitro praznenje.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: P: Nissan Leaf
Pri 1. bi le pripomnil, da pri nizkih temperaturah, visok SOC ni tak problem, kot pri poletnih temperaturah.
Re: P: Nissan Leaf
Ce bi kdo rad bral "ameriski" cvek o teh baterijsh.
https://www.mynissanleaf.com/viewtopic. ... start=1370
https://www.mynissanleaf.com/viewtopic. ... start=1370
Re: P: Nissan Leaf
Se moram pa zahvalit prejšnjemu lastniku, ki je očitno lepo skrbel za avto. Ga imamo pri hiši šele dva meseca.Tomo napisal/-a: ↑18 Jan 2023, 16:14Zgleda da zelo pazite na baterijo. Do koliko procentov jo polnite (80,90,100)? Degradacija baterije naj bi bila prvo, drugo leto višja kot po tem. Je tako? Kaj je še lahko vzrok za večjo degradacijo, ker na QC ni bil polnjen velikokrat? Hvala za odgovore v naprej
Re: P: Nissan Leaf
Očitno je res lastnik lepo skrbel za baterijo. Prvi vtisi po dvomesečni uporabi? Polnite ga doma na šuko ali na polniknici?
Re: P: Nissan Leaf
No, sej če bo pri 140kkm imel toliko SOH kot MIRANRR, bom tut čist zadovoljen.
Glede vtisov... žena pravi, da je zelo težko iti nazaj na dizla . Res je super avto, za to kar rabimo. Dnevno 50 - 70km, filamo vsak dan ali pa vsak drug dan na šuko (še ni bilo težav). Kakšna pot na morje nas še čaka. V kratkem pa zrihtamo še polnilnico od kolega (made by @CRF ).
Edino zoprno je, da ne moreš v avtu omejih polnjenja do 80%, aplikacija na telefonu pa ima relativno omejeno uporabo, ampak se da ogromno pridobiti z integracijo v HomeAssistant. Moram pa priznat, da se rad igram z analizami in avtomatizacijami... za večino je verjetno aplikacija dovolj.
Glede vtisov... žena pravi, da je zelo težko iti nazaj na dizla . Res je super avto, za to kar rabimo. Dnevno 50 - 70km, filamo vsak dan ali pa vsak drug dan na šuko (še ni bilo težav). Kakšna pot na morje nas še čaka. V kratkem pa zrihtamo še polnilnico od kolega (made by @CRF ).
Edino zoprno je, da ne moreš v avtu omejih polnjenja do 80%, aplikacija na telefonu pa ima relativno omejeno uporabo, ampak se da ogromno pridobiti z integracijo v HomeAssistant. Moram pa priznat, da se rad igram z analizami in avtomatizacijami... za večino je verjetno aplikacija dovolj.
Re: P: Nissan Leaf
A lahko vsaj casovno omejis do kdaj polniti (in kdaj zaceti)?
Moc schukota je znana, potem samo dolocis cas polnjenja (in s tem tudi pribliBo napolnjenost. (Ce polnis ob privlizno enaki prazni baterijo
Moc schukota je znana, potem samo dolocis cas polnjenja (in s tem tudi pribliBo napolnjenost. (Ce polnis ob privlizno enaki prazni baterijo
Re: P: Nissan Leaf
To je pa res kar zoprna reč. V nobeni izmed aplikacij se to ne da omejiti? Sam nisem nek hud elektronik, tako da zame so bolj primerne preproste rešitve.
Re: P: Nissan Leaf
Ne... Končaš lahko samo da izštekaš šuko ali pa naštimaš čas za izklop polnjenja v avtu za vsak dan v tednu. Ampak tudi slednja ti ne pomaga veliko ker tega ne boš vsak dan prilagajal glede na procent baterije ko parkiraš.
Kar lahko narediš je (če imaš fiksen čas odhoda vsak dan):
- izklopiš, da se avto začne polnit takoj pri vklopu polnilnice
- HomeAssistant-a preračuna koliko pred jutranjim odhodom (oz. takrat ko boš fizično odklopil polnilec) mora začeti polnit
- pošlje HomeAssistant avtu naj začne polnit glede na prejšnji preračun
Ali pa to rešiš z malo bolj pametno polnilnico.
@Tomo: če se ne motim je Nissan to naredil zato, da lahko poročajo večji WLTP doseg. In ja, z NissanConnect aplikacijo lahko pošlješ komando za začetek polnjenja, ne pa za končanje. Kar pomeni, da ne moreš v kavču zvečer pogledat na mobi in rečt pri 80% naj neha polnit... moraš fizično izklopit
Kar lahko narediš je (če imaš fiksen čas odhoda vsak dan):
- izklopiš, da se avto začne polnit takoj pri vklopu polnilnice
- HomeAssistant-a preračuna koliko pred jutranjim odhodom (oz. takrat ko boš fizično odklopil polnilec) mora začeti polnit
- pošlje HomeAssistant avtu naj začne polnit glede na prejšnji preračun
Ali pa to rešiš z malo bolj pametno polnilnico.
@Tomo: če se ne motim je Nissan to naredil zato, da lahko poročajo večji WLTP doseg. In ja, z NissanConnect aplikacijo lahko pošlješ komando za začetek polnjenja, ne pa za končanje. Kar pomeni, da ne moreš v kavču zvečer pogledat na mobi in rečt pri 80% naj neha polnit... moraš fizično izklopit
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 360
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
425531
Re: P: Nissan Leaf
Tud to da Leaf, nima (lol) "ustavi polnjenje" komande preko APIja, se da to naredit tako da deaktiviraš polnilnico (če ima tak API).
Tako imam jaz rešeno - en switch.
Integracija deluje pa tako, da ko polnilnica javi, da se avto polni, pošlje Leafu request za stanje baterije, in potem na krajši interval pinga avto, dokler ta ni napolnjen do 80%. Potem pa integracija pinga avto v daljših intervalih, da ga ne zbuja preveč.
Tako imam jaz rešeno - en switch.
Integracija deluje pa tako, da ko polnilnica javi, da se avto polni, pošlje Leafu request za stanje baterije, in potem na krajši interval pinga avto, dokler ta ni napolnjen do 80%. Potem pa integracija pinga avto v daljših intervalih, da ga ne zbuja preveč.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Re: P: Nissan Leaf
RKOCEN kako je pa HomeAssistant povezan z avtom? Prek Nissan app ali je ta samostojno povezana na avto. Vaš predlog je edini sprejemljiv v mojem primeru.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek