Cene popravil, servisov

Mobilnost, baterije, fotovoltaika
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hanzi napisal/-a: 08 Mar 2023, 12:16
PogoreucJ napisal/-a: 08 Mar 2023, 11:25 :bang: Kolk ljudi pa samih šraufa vozila? Bore malo. Je prav da vozila v primeru okvar ali poškodb popravi za to usposobljena oseba. Ampak res takrat ko je potrebno in ne da se kasira na podlagi nepotrebnega servisnega intervala. Ioniq 5 naprimer na vsakih 15k km 100€ ode.
Saj lahko bi ti na desetletju starem S en lokalni mehanik zamenjal del pidvozja ali diske.
Najbrž ni to neka vesoljska znanost.
Ampak stos je v tem, da ti diske prodajo za 500 (bleknil ceno) , vredni so pa 50 (konkurenca na autodocu za druge znamke). Pa dokler ni konkurence pri "potokarju" bodo pac diske prodajal po 500 nanesto po 50.
Zna biti da se bo hitro našli "festajni" ki bodo služil na ta racun se bolj kot sedaj pri ICE.
Pa jim ne oporekam zaslužka, ampak vcasih bi ti kaksno stvar prodali po ceni za katero dobis cel avto.
pri S je veliko podvozja od meržota, verjetno so deli enaki. Diski pa se itak skoraj nič ne obrabljajo, če pravilno voziš avto :)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6558
Avto: Kona 64_2018
3495
595

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Še dobro da obstajajo tehnični da mal pregledajo zadeve :)
Ogo, mlakar
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2429
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a alfy »

Hanzi napisal/-a: 08 Mar 2023, 09:52 Ce ima kdo izkusnjo s popravili, servisiranjem Tesle naj jo napise.
Zavarovalnice zaracunavajo neke pribitke pri premijah in me res zanima koliko drazje je pipravilo Tesle udelezene vprometni nesreci in kakšna je cena revimo delov podvozja in zavor. Sodec po zapisih na spletu tudi niso lifetime.
Na autodocu materiala za Teslo ni. Se dobi kje drugje, razen rabljeno na "ebayu"?
Deli za Teslo so na ragu Evropejcev, torej cenejši od Korejcev.
Diske za model S se dobi konkurenca.

Kar je ze #darjan napisal je za narocilo delov pri tesli potreben VIN in lastništvo, imam pa ravno sedaj s 3ko problem, da nam nočejo oz. ne morejo prodati nekaj delov, ker smo kupili vetrobransko steklo, pa neke druge malenkosti in pravijo, da Tesla na ta VIN nekaj časa ne more/noče prodati več delov, da naj počakamo en mesec za ponovno naročilo. :bang: :bang: :bang:

So pa rabljeni deli na ebay precej dražji kot novi pri tesli, vsaj v 90% kar smo gledali.
Hanzi
Uporabniški avatar
mtech7
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 233
Kraj: Kamnik
Avto: TeslaS 17
150
85

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a mtech7 »

Ja, tole s servisi je vsaj nenavadno, če ne kaj drugega. Žena je pred časom klicala na Tesla Lj, če lahko pripelje mal na pregled, če je vse ok.. Njihov odgovor, v aplikaciji označite simptome, približno locirajte napako, potem dobite termin itd.
Potem smo dali menjat sprednjo luč, ker ji en led segment ni delal. Servis imaš točno na uro, prevzameš na uro, vse po aplikaciji, nepoznano pri ostalih znamkah.
Je pa še vedno kak dvom, oz. malo čuden občutek, ker ostale avte vozimo stalno po servisih in pogosto je poleg rednega še to in ono (npr mehanik ravno menjal na kombiju lambda sondo, potem pa čez dva dni ista napaka)..

Upam, da bo tudi v prihodnje čim manj izkušenj s servisom.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a darjan »

Meni so sicer rekli, da obstaja t.i. "diagnostični pregled", kjer za 100€ pregledajo stanje avta...nisem pa koristil tega tako da ne morem komentirat naprej.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hanzi, tukaj jaz vidim kar nekaj delov podvozja in ostalega, kar baje rado "crkuje" pri MS...

https://www.tesland.com/en/tesla-model- ... _limit=all

Kaka eksotika, kot je zadnji desni blatnih, pa res vprašanje kje drugje dobit, kot na "avtoodpadih".
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a darjan »

Evo nujno kaj mora lastnik MS prvo nabavit :)

https://www.tesland.com/en/tesla-steering-wheel-weight/
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2429
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a alfy »

darjan napisal/-a: 09 Mar 2023, 11:00 Evo nujno kaj mora lastnik MS prvo nabavit :)

https://www.tesland.com/en/tesla-steering-wheel-weight/
Na žalost z zadnjimi SW updejti ne deluje več :cry:
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a darjan »

To verjetno mišljeno za avte ki so AP2.0+ ? Ali tudi AP1.0?
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Jaz bom moral čez kak mesec opraviti prvi redni servis na 30000. Me zanima kaj bodo izumili, da je treba pregledat, da bo veljala garancija še naprej. Sem pa zadnjič, ko sem druge zadeve urejal videl cenik urnih postavk za dela servisa.. Za EV-je so duple.. Tako, da zna biti brez menjave olja dražje kot sem danes rešil za Passata..
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
845
1025

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a EVH »

Jaz sem imel v dveh tednih dva redna servisa. Prvi servis na 15.000 na Ioniqu, samo delo 70eur.
In potem servis na dači Dokker, enkrat letno, ker ima v treh letih komaj 26.000km. Delo 60eur, filter olja 15eur, olje moje, 5L je 46eur in 0,4L njihovega po 25eur/L, plus tesnilo čepa. Je pa servisni interval na 30.000km. Vendar bi olje itak menjal na 20.000km. Z njihovim oljem bi bil servis preko 200eur.
So pa tudi pri dači želeli menjati zavorno olje na tri leta.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

S Hyundai Kono sem na splošno zelo zadovoljen in ima meni nekatere zadeve celo bolj privlačne kot MY (nisem kakšen Tesla navdušenec, niti avto ali hitrostni navdušenec, le navaden uporabnik vozila), mi je pa ravno to s servisi na 15.000km pošteno pokvarilo zaupanje v blagovno znamko in jim tega zlepa ne odpustim. In to z določenimi obveznimi servisnimi intervali prakticirajo praktično vsi razen Tesle, kar je nespoštljivo do kupcev. Za usposobljenost vozila skrbi zakonodajalec s tehničnimi pregledi. Proizvajalec je dolžan narediti avto, ki zadosti zakonodaji in mu lahko zaupaš brez da hodiš k njemu ali njegovim pooblaščencem še dodatno preverjat usposobljenost v stilu, če pa morda niso avto naredilii zadosti kvalitetno in tako za vsak primer malo poglejmo... Če pa proizvajalec ne zaupa svojemu izdelku, naj pa on plača ta redni servisni pregled (jaz to plačam tehničnim pregledom in za zakonodajo in mojo varnost je to zadovoljivo) in ne da strošek rednega servisnega pregleda, ki ga sam zahteva prevali na kupca - direkten nateg!

Revolucije, ki jih na avtotrg uvaja Tesla in to le v desetih letih:

- nakup iz domačega naslonjača, brez obiska salona - neprecenljivo
- spoštovanje vsakega kupca ne glede na status, veze in poznanstva, cena za vse enaka brez dilanja - neprecenljivo
- EV oblika, ki je povprečnemu kupcu všečna
- avto z večjimi močmi, kot so bili v enakem rangu ICE
- Velike baterije za daljše domete
- urejena logistika polnilne infrastrukture brez kartic, appov,... - še boljše in enostavnejše kot pri bencin/dizlu/plinu
- Navigacija te sama opozori in pripelje na najoptimalnejšo polnilnico, ki jo potencialno potrebuje avto - resnično udobje boljše od bencin/dizel/plin
- Ko enkrat nastaviš svoj profil v appu, se ti na vseh morebiti sposojenim, zamenjanim MY vse nastavi samodejno (sedež/volan/ogledala) - za tiste ki veliko rentajo naravnost navdihujoče
- nadgradnje/updajti na daljavo brez stroškov in to celo za povečanje moči ali podaljšanje dometa - neprecenljivo
- nimaš več servisnih pregledov in te ne odirajo mehaniki ali pa proizvajalciin preprodajalci rezervnih delov, le po potrebi ali ko te avto na morebitne potrebe sam opozori - povečanje zaupanja in debela denarnica (kdor pa želi lahko kadarkoli sam pelje in plača še dodatni pregled)
....

HM, naj mi kdo najde še kakšnega drugega proizvajalca avtov, ki je v zadnjih 100 letih naredil večjo revolucijo in nam uporabnikom boljšo izkušnjo?!

Tudi meni ni všeč, da je eden tako močan in dober, ker s tem pride bojazen za monopol na trgu in višje cene. Zanimivo je, da Tesla celo niža cene, kar je verjetno njena strategija, da popolnoma uniči morebitne konkurente, ki so zaspali, še posebno v Evropi. Prav tako mi ni všeč, da je to ponudnik z drugega kontinenta, vedno je bolje, da je domači in čimbližji, da ima lokalno okolje čimveč koristi od posla. Samo če smo mi tako nesposobni, da še kopirat dobrega ne znamo, je kar pošteno, da nas drugi prehitevajo.
Spikster, Hanzi, DGJ, edi-b, matija, Sebastijan, tonisir, janez09, DAF001, bakki, ID4
rodney
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 230
Kraj: Jesenice
Avto: Tesla M3
76
3

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a rodney »

FV-EV napisal/-a: 12 Mar 2023, 10:30 S Hyundai Kono sem na splošno zelo zadovoljen in ima meni nekatere zadeve celo bolj privlačne kot MY (nisem kakšen Tesla navdušenec, niti avto ali hitrostni navdušenec, le navaden uporabnik vozila), mi je pa ravno to s servisi na 15.000km pošteno pokvarilo zaupanje v blagovno znamko in jim tega zlepa ne odpustim. In to z določenimi obveznimi servisnimi intervali prakticirajo praktično vsi razen Tesle, kar je nespoštljivo do kupcev. Za usposobljenost vozila skrbi zakonodajalec s tehničnimi pregledi. Proizvajalec je dolžan narediti avto, ki zadosti zakonodaji in mu lahko zaupaš brez da hodiš k njemu ali njegovim pooblaščencem še dodatno preverjat usposobljenost v stilu, če pa morda niso avto naredilii zadosti kvalitetno in tako za vsak primer malo poglejmo... Če pa proizvajalec ne zaupa svojemu izdelku, naj pa on plača ta redni servisni pregled (jaz to plačam tehničnim pregledom in za zakonodajo in mojo varnost je to zadovoljivo) in ne da strošek rednega servisnega pregleda, ki ga sam zahteva prevali na kupca - direkten nateg!

Revolucije, ki jih na avtotrg uvaja Tesla in to le v desetih letih:

- nakup iz domačega naslonjača, brez obiska salona - neprecenljivo
- spoštovanje vsakega kupca ne glede na status, veze in poznanstva, cena za vse enaka brez dilanja - neprecenljivo
- EV oblika, ki je povprečnemu kupcu všečna
- avto z večjimi močmi, kot so bili v enakem rangu ICE
- Velike baterije za daljše domete
- urejena logistika polnilne infrastrukture brez kartic, appov,... - še boljše in enostavnejše kot pri bencin/dizlu/plinu
- Navigacija te sama opozori in pripelje na najoptimalnejšo polnilnico, ki jo potencialno potrebuje avto - resnično udobje boljše od bencin/dizel/plin
- Ko enkrat nastaviš svoj profil v appu, se ti na vseh morebiti sposojenim, zamenjanim MY vse nastavi samodejno (sedež/volan/ogledala) - za tiste ki veliko rentajo naravnost navdihujoče
- nadgradnje/updajti na daljavo brez stroškov in to celo za povečanje moči ali podaljšanje dometa - neprecenljivo
- nimaš več servisnih pregledov in te ne odirajo mehaniki ali pa proizvajalciin preprodajalci rezervnih delov, le po potrebi ali ko te avto na morebitne potrebe sam opozori - povečanje zaupanja in debela denarnica (kdor pa želi lahko kadarkoli sam pelje in plača še dodatni pregled)
....

HM, naj mi kdo najde še kakšnega drugega proizvajalca avtov, ki je v zadnjih 100 letih naredil večjo revolucijo in nam uporabnikom boljšo izkušnjo?!

Tudi meni ni všeč, da je eden tako močan in dober, ker s tem pride bojazen za monopol na trgu in višje cene. Zanimivo je, da Tesla celo niža cene, kar je verjetno njena strategija, da popolnoma uniči morebitne konkurente, ki so zaspali, še posebno v Evropi. Prav tako mi ni všeč, da je to ponudnik z drugega kontinenta, vedno je bolje, da je domači in čimbližji, da ima lokalno okolje čimveč koristi od posla. Samo če smo mi tako nesposobni, da še kopirat dobrega ne znamo, je kar pošteno, da nas drugi prehitevajo.
FV-EV zelo lepo si to napisal, popolnoma se strinjam s tabo. Brez takega proizvajalca, ki je naredil neko revolucijo, ne mores pricakovati nekih premikov.
Meni je tudi Hyundai, ki ga se imam moram reci OK avto, manjkajo pa mu zadeve ki jih ima Tesla... je pa grenek priukos na teh 15.000 km servis, ki prakticno nic ne delajo takega...

Edino kar mi je pri Tesli spooky, je odpiranje vrat, to bi recimo lahko pustili mehansko, brez da je default odpiranje elektricno...vem da recimo kar nekaj takih ki se je z mano peljalo, je bilo prestraseno "ker ne kontrolirajo sitaucije" oz. ne more odpreti vrata ce ne pritisne na gumb , ker so vajeni mehanskega odpiranja kot pri vseh ostalih avtih.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6558
Avto: Kona 64_2018
3495
595

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

- nimaš več servisnih pregledov in te ne odirajo mehaniki ali pa proizvajalciin preprodajalci rezervnih delov, le po potrebi ali ko te avto na morebitne potrebe sam opozori - povečanje zaupanja in debela denarnica (kdor pa želi lahko kadarkoli sam pelje in plača še dodatni pregled)

To je lahko plus za denarnico in pa en velik minus ko gre nekaj narobe.

Super da opozarja, da moraš gume zamenjat in take zadeve, vsaka čast. Ampak vsega pa nemore vedet računalnik. Recimo stanja tvojega podvozja, a za zavorno tekočino bo tudi opozorilo? Al je ta večna, ker na lifetime oil smo se že naposlušali.

Tko kot vam govori za LFP, da je priporočljivo polnit do 100% in se je že pokazala povečana degradacija tko je tudi super da ni servisa.

Jst štekam da nimajo kapacitet za servisirat, ampak verjemi, denar jim že lepo diši, je pa res da se jim ne mudi. Jaz po koncu garancije tudi nebom več hodu servisirat, ampak pogledal ga pa bom vsake tolk časa ker stvari se vseno obrabijo.

Pa še to, če bi tolk zaupali v svoj produkt bi vam dali malo več garancije ;) Lep primer je VW recimo, kater še bolj škrtari.
Ogo
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6558
Avto: Kona 64_2018
3495
595

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sej neki priporočil je:

https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... B1D91.html

Ampak še vedno gre se zato, da bodo vsi mislili servisov ni. In zato nebo noben tudi pomislil, da bi lahko kaj zamenjal. Pa ne mislim tukaj tehničnih ljudi, ampak me bolj skrbi za te ki niso tehnični.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

DeCoRawr napisal/-a: 12 Mar 2023, 11:54
- nimaš več servisnih pregledov in te ne odirajo mehaniki ali pa proizvajalciin preprodajalci rezervnih delov, le po potrebi ali ko te avto na morebitne potrebe sam opozori - povečanje zaupanja in debela denarnica (kdor pa želi lahko kadarkoli sam pelje in plača še dodatni pregled)

To je lahko plus za denarnico in pa en velik minus ko gre nekaj narobe.

Super da opozarja, da moraš gume zamenjat in take zadeve, vsaka čast. Ampak vsega pa nemore vedet računalnik. Recimo stanja tvojega podvozja, a za zavorno tekočino bo tudi opozorilo? Al je ta večna, ker na lifetime oil smo se že naposlušali.

Tko kot vam govori za LFP, da je priporočljivo polnit do 100% in se je že pokazala povečana degradacija tko je tudi super da ni servisa.

Jst štekam da nimajo kapacitet za servisirat, ampak verjemi, denar jim že lepo diši, je pa res da se jim ne mudi. Jaz po koncu garancije tudi nebom več hodu servisirat, ampak pogledal ga pa bom vsake tolk časa ker stvari se vseno obrabijo.

Pa še to, če bi tolk zaupali v svoj produkt bi vam dali malo več garancije ;) Lep primer je VW recimo, kater še bolj škrtari.
Tole je pa strel mimo. Če bi drugi vsaj toliko zaupali v svoj produkt kot Tesla, bi ti dali garancijo brez zahteve, da voziš k njim na pregled, pa še plačat ga moraš :nod:

Kdo ti pa brani, da pelješ katerikoli avto, tudi Teslo, vsak mesec na pregled? Eno je zahteva z dodatnimi stroški in izgubo časa, da ti priznajo garancijo, drugo pa brez zahtev, popolna garancija zaradi zaupanja v izdelek.
tonisir, DAF001
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

DeCoRawr napisal/-a: 12 Mar 2023, 12:08 Sej neki priporočil je:

https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... B1D91.html

Ampak še vedno gre se zato, da bodo vsi mislili servisov ni. In zato nebo noben tudi pomislil, da bi lahko kaj zamenjal. Pa ne mislim tukaj tehničnih ljudi, ampak me bolj skrbi za te ki niso tehnični.
Je pa ena razlika. Pri Tesli to lahko narediš sam, pri drugih pa ti mora to izvest usposobljena pravna oseba.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a Ogo »

PogoreucJ napisal/-a: 12 Mar 2023, 12:18
DeCoRawr napisal/-a: 12 Mar 2023, 12:08 Sej neki priporočil je:

https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... B1D91.html

Ampak še vedno gre se zato, da bodo vsi mislili servisov ni. In zato nebo noben tudi pomislil, da bi lahko kaj zamenjal. Pa ne mislim tukaj tehničnih ljudi, ampak me bolj skrbi za te ki niso tehnični.
Je pa ena razlika. Pri Tesli to lahko narediš sam, pri drugih pa ti mora to izvest usposobljena pravna oseba.
Kaka pravna oseba? Društvo je tudi pravna oseba. :D

Upam, da se zavedaš, da za šarjenje po zavorah, tudi pri Tesli nisi pooblaščen in usposobljen za takšno početje.
Servis in vzdrževanje motornih vozil je regulirana dejavnost. Če počiš v drugi avto in najdejo odpovedane zavore, si pač kazensko in odškodninsko odgovoren za to.

In ja, tudi Hyundaia lahko servisiraš v lastni režiji*. Je zapisanov direktivah EU.
Samo nihče ne bo nosil odgovornosti za takšno početje. Še vedno pa ti pripada tovarniška garancija, ki je 3 leta ali sto jurjev km. Vkolikor napaka ni posledica tovojega zajeba.

To, če se boš skantal zaradi odpovedanih zavor, ki si jih šraufal v svoji garaži, si bo pa tudi Tesla očistila roke.

*Lastna režija = izbereš si sam serviserja, ki pa mora biti ustrezno usposobljen, opremljen in registriran za opravljanje servisne dejavnosti (ne rabi pa biti pooblaščenez znamke), vse drugo je v EU in večini sveta ilegala
dejx
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Ogo napisal/-a: 12 Mar 2023, 12:29
PogoreucJ napisal/-a: 12 Mar 2023, 12:18
DeCoRawr napisal/-a: 12 Mar 2023, 12:08 Sej neki priporočil je:

https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... B1D91.html

Ampak še vedno gre se zato, da bodo vsi mislili servisov ni. In zato nebo noben tudi pomislil, da bi lahko kaj zamenjal. Pa ne mislim tukaj tehničnih ljudi, ampak me bolj skrbi za te ki niso tehnični.
Je pa ena razlika. Pri Tesli to lahko narediš sam, pri drugih pa ti mora to izvest usposobljena pravna oseba.
Kaka pravna oseba? Društvo je tudi pravna oseba. :D

Upam, da se zavedaš, da za šarjenje po zavorah, tudi pri Tesli nisi pooblaščen in usposobljen za takšno početje.
Servis in vzdrževanje motornih vozil je regulirana dejavnost. Če počiš v drugi avto in najdejo odpovedane zavore, si pač kazensko in odškodninsko odgovoren za to.

In ja, tudi Hyundaia lahko servisiraš v lastni režiji*. Je zapisanov direktivah EU.
Samo nihče ne bo nosil odgovornosti za takšno početje. Še vedno pa ti pripada tovarniška garancija, ki je 3 leta ali sto jurjev km. Vkolikor napaka ni posledica tovojega zajeba.

To, če se boš skantal zaradi odpovedanih zavor, ki si jih šraufal v svoji garaži, si bo pa tudi Tesla očistila roke.

*Lastna režija = izbereš si sam serviserja, ki pa mora biti ustrezno usposobljen, opremljen in registriran za opravljanje servisne dejavnosti (ne rabi pa biti pooblaščenez znamke), vse drugo je v EU in večini sveta ilegala
Ne bom kontriral pametovanju, ker ne bomo nikamor prišli ampak bom povedal samo eno In zaključil debato. Pri Tesli čistiš zavore sam, garancija še vedno velja. Pri hyundai pucaš zavore sam, garancija ne velja več.Pokliči naokoli malo. Ne govorim pa o izbiri kvalificiranega obrtnika za opravljanje servisne dejavnosti.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Cene popravil, servisov

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Ja, pa če tankaš štrom na Tesla Superchargerju, ti razveljavijo garancijo ...
:devil:
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Tesla”