družboslovka kupuje Tesla
družboslovka kupuje Tesla
Zanimam se za nakup Tesle, standardni model 3 in ker mi manjka tehničnega znanja, prosim za nekaj informacij.
1. Ali lahko Teslo polnim preko navadne vtičnice v garaži?
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Vnaprej hvala.
Tara
1. Ali lahko Teslo polnim preko navadne vtičnice v garaži?
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Vnaprej hvala.
Tara
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: družboslovka kupuje Tesla
tara2021 napisal/-a: ↑02 Apr 2021, 14:44 Zanimam se za nakup Tesle, standardni model 3 in ker mi manjka tehničnega znanja, prosim za nekaj informacij.
1. Ali lahko Teslo polnim preko navadne vtičnice v garaži?
Seveda, preko priloženega polnilca. Zraven ga dobiš. Bo pa bolj počasi polnil.
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
Imaš garancijo 4 leta na vse in 8 let na pogonski sklop in baterijo. Pa še ena omejitev je pri km. Ne vem kako je pri SR+
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
Kakor za koga. Upamo, da bo kmalu možnost naročnina da se ga prej sproba.
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Jaz nikoli več ne grem na navadni avto. Meni ni žal niti centa.
Vnaprej hvala.
Tara
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: družboslovka kupuje Tesla
1. Ali lahko Teslo polnim preko navadne vtičnice v garaži?
Da.
Če ti bodo povedal, da imaš 'švoh' varovalko, lahko v avtu nastaviš kolikšen tok še lahko vleče, da jih ne skuri.
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
Ne, ker:
a) garancija
b) 40k km, leto in pol, 0 crkjotov
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
Avtopilot je standardna oprema - zna peljat po izbranem voznem pasu, prilagajat hitrost oviram pred tabo, tudi ustavit in ponovno speljat. Če te prime da bi imela enhanced AP (summon, autopark) lahko to naročiš kadarkoli kasneje (3800 €) na lastnem telefonu. Enako FSD (Full Self Driving, trenutno 7500 €).
Če naročiš skupaj z avtom, se ti doplačilo upoštevala pri izračunu kasko zavarovanja.
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Da.
Da.
Če ti bodo povedal, da imaš 'švoh' varovalko, lahko v avtu nastaviš kolikšen tok še lahko vleče, da jih ne skuri.
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
Ne, ker:
a) garancija
b) 40k km, leto in pol, 0 crkjotov
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
Avtopilot je standardna oprema - zna peljat po izbranem voznem pasu, prilagajat hitrost oviram pred tabo, tudi ustavit in ponovno speljat. Če te prime da bi imela enhanced AP (summon, autopark) lahko to naročiš kadarkoli kasneje (3800 €) na lastnem telefonu. Enako FSD (Full Self Driving, trenutno 7500 €).
Če naročiš skupaj z avtom, se ti doplačilo upoštevala pri izračunu kasko zavarovanja.
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Da.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: družboslovka kupuje Tesla
1. Če boš obremenila vtičnico tako kot jo z likalnikom ali s fenom, boš polnila ene 7 ur za 100km vožnje. (npr 14kwh/100km)
Re: družboslovka kupuje Tesla
5. za nas družboslovce so tesle top, za naravoslovce nimam pojma, bo kdo drug povedal.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Pod točko 2 bi mogoče samo dopisal, da Teslo moraš imeti kasko zavarovano, v primeru nesreče pa so deli dragi.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Ker nimam Tesle, bom odgovoril le na prvo vprašanje.
Vsako električno vozilo se praviloma da polniti na klasični vtičnici doma ali pri sosedu in tudi Teslo, gre pa polnjenje na njej precej počasi.
Je pa za večino voznikov, če posebno pa za npr. držboslovca smiselno, da si nabavi dinamično polnilnico (katerokoli si pač izbere, cene so tam blizu tisočaka).
Zakaj? Zatp da ne razmišljaš s kakšno močjo boš danes polnil ali jutri spet drugače pa da ti ne skuri varovalak, ko vžgeš fen ali pečico,....skratka, dinamična polnilnica je popolna breskrbnost in še hitreje se ti avto napolni kot na klasični polnilnici (v nekaterih primerih 2x hitreje, pač odvisno od posamezne situacije).
Kako hitro boš pa z njo polnila pa ti bo povedal monter, ki jo bo montiral, ker bo videl kakšne varovalke in kable imaš možnost spraviti do polnilnice.
Vsako električno vozilo se praviloma da polniti na klasični vtičnici doma ali pri sosedu in tudi Teslo, gre pa polnjenje na njej precej počasi.
Je pa za večino voznikov, če posebno pa za npr. držboslovca smiselno, da si nabavi dinamično polnilnico (katerokoli si pač izbere, cene so tam blizu tisočaka).
Zakaj? Zatp da ne razmišljaš s kakšno močjo boš danes polnil ali jutri spet drugače pa da ti ne skuri varovalak, ko vžgeš fen ali pečico,....skratka, dinamična polnilnica je popolna breskrbnost in še hitreje se ti avto napolni kot na klasični polnilnici (v nekaterih primerih 2x hitreje, pač odvisno od posamezne situacije).
Kako hitro boš pa z njo polnila pa ti bo povedal monter, ki jo bo montiral, ker bo videl kakšne varovalke in kable imaš možnost spraviti do polnilnice.
Re: družboslovka kupuje Tesla
1: Da, ampak počasi. Če imaš kakšnega znanca električarja lahko za <500€ urediš hitro in varno polnjenjetara2021 napisal/-a: ↑02 Apr 2021, 14:44 Zanimam se za nakup Tesle, standardni model 3 in ker mi manjka tehničnega znanja, prosim za nekaj informacij.
1. Ali lahko Teslo polnim preko navadne vtičnice v garaži?
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Vnaprej hvala.
Tara
2: garancija+zavarovanje. Vsaj prvih 5 let te nima kaj skrbet
3: Je že vključen v osnovno opremo. Skupaj z usnjem, ogrevanimi sedeži (mogoče tudi volan), stekleno streho, “avtomatskim menjalnikom”, alu platišča, super navigacija, dostop do superchargerjev, popolen in vedno delujoč App na telefonu, itd itd. Doplačila je opisal že @warpedone , dodal bi še možnost doplačila 300€ za ogrevanje zadnjih sedežev kadarkoli preko telefona.
4: absolutno. Že načrtujem menjavo drugega za EV.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Večino so že drugi povedali, zato bom odgovoril samo na vprašanje o zadovoljstvu. Zaenkrat zelo zadovoljen.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Vpr. #2context napisal/-a: ↑02 Apr 2021, 22:281: Da, ampak počasi. Če imaš kakšnega znanca električarja lahko za <500€ urediš hitro in varno polnjenjetara2021 napisal/-a: ↑02 Apr 2021, 14:44 Zanimam se za nakup Tesle, standardni model 3 in ker mi manjka tehničnega znanja, prosim za nekaj informacij.
1. Ali lahko Teslo polnim preko navadne vtičnice v garaži?
2. Kako je s popravili Tesle? So rezervni deli zelo dragi?
3. Ali se splača doplačati za avtopilot?
4. Ali ste z nakupom zadovoljni?
Vnaprej hvala.
Tara
2: garancija+zavarovanje. Vsaj prvih 5 let te nima kaj skrbet
3: Je že vključen v osnovno opremo. Skupaj z usnjem, ogrevanimi sedeži (mogoče tudi volan), stekleno streho, “avtomatskim menjalnikom”, alu platišča, super navigacija, dostop do superchargerjev, popolen in vedno delujoč App na telefonu, itd itd. Doplačila je opisal že @warpedone , dodal bi še možnost doplačila 300€ za ogrevanje zadnjih sedežev kadarkoli preko telefona.
4: absolutno. Že načrtujem menjavo drugega za EV.
Bodimo pošteni sami sebi, 80000km garancije ni ravno presežek.
Z mojo uporabo to pomeni garancije konec po malo manj kot 2 letih. In konec garancije na baterijo in pogon po 4 letih.
Ni pa za se sekirat dokler je novo.
Re: družboslovka kupuje Tesla
2. Načeloma deli ne stanejo prav veliko, nekoliko dražje so ure dela v delavnici. In zaenkrat so servisi kar daleč. Je pa recimo v Italiji možnost, da pride tehnik naravnost na dom popravit. En kup zadev poštimajo/preverijo tudi na daljavo oz. s posodobitvami preko wifi-ja, tako da delavnice načeloma ne vidiš ravno pogosto. Upoštevaj, da je na EV veliko manj delov, ki bi se lahko kvarili. Najpogosteje berem o kakem škripanju “okoli koles”, kondenzu v zadnjih lučeh (v garanciji), šlampasti montaži. Kaj več pa ne.
Jaz imam kasko, da me ne bi kaka neumnost spravila ob avto.
3. Zaenkrat se splača počakat, edino če nisi res veliko na AC. Jaz bi raje investirala v večjo baterijo oz. LR model.
4. Ja. Čisto drug planet kar se tiče tehnologije in nič obiskovanja servisov za posodobitve, nič sitnosti., Največja sitnost je to covid sr****, da ne moremo na noben road trip z družino.
Jaz imam kasko, da me ne bi kaka neumnost spravila ob avto.
3. Zaenkrat se splača počakat, edino če nisi res veliko na AC. Jaz bi raje investirala v večjo baterijo oz. LR model.
4. Ja. Čisto drug planet kar se tiče tehnologije in nič obiskovanja servisov za posodobitve, nič sitnosti., Največja sitnost je to covid sr****, da ne moremo na noben road trip z družino.
https://ts.la/jasna16185 1.500 km free supercharging
Re: družboslovka kupuje Tesla
Malo težko bo odgovor pravi, ker so avtomobili novi. Je pa tko, da EV na splošno je poceni plastika notri + LCD in močan motor. Ko se bodo pokvarili bo pa veselica, ker sosedov Franci ne bo znal zadeve popravit pod kozolcem.
Servisa še kr ni v SLO? Men je to kr pomembno.
Servisa še kr ni v SLO? Men je to kr pomembno.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Hvala vsem za temeljite odgovore.
Imam še par vprašanj (se opravičujem, če so že bila kje drugje odgovorjena).
1. ali se splača kupiti zimske gume takoj ob nakupu?
2. kakšna je razlika v ceni polnjenja doma ali na polnilnicah? V bližini imam na ulici Petrolovo polnilnico. Je razlika v ceni med polnilnicami?
3. kakšna je razlika cene vožnje med bencinarji in električnimi vozili?
4. kaj naredite, ko potujete na odročne hrvaške otoke, kjer morda ni polnilnic?
5. vas je strah iti v Italijo ali kam drugod v tujino, kjer je avto hitro poškodovan na parkiriščih? (Meni so avto že precej odrgnili na teh parkiriščih ali pa na letališču.)
6. koliko približno je kasko? Plačate tudi za poškodovanje na parkirišču?
7. brala sem, da naj bi bili ponekod problemi z rjo? Je to kdo opazil?
8. ali vas nervira to, da morate kar naprej misliti na polnjenje baterije?
Še enkrat hvala zo vso pomoč.
Tara
Imam še par vprašanj (se opravičujem, če so že bila kje drugje odgovorjena).
1. ali se splača kupiti zimske gume takoj ob nakupu?
2. kakšna je razlika v ceni polnjenja doma ali na polnilnicah? V bližini imam na ulici Petrolovo polnilnico. Je razlika v ceni med polnilnicami?
3. kakšna je razlika cene vožnje med bencinarji in električnimi vozili?
4. kaj naredite, ko potujete na odročne hrvaške otoke, kjer morda ni polnilnic?
5. vas je strah iti v Italijo ali kam drugod v tujino, kjer je avto hitro poškodovan na parkiriščih? (Meni so avto že precej odrgnili na teh parkiriščih ali pa na letališču.)
6. koliko približno je kasko? Plačate tudi za poškodovanje na parkirišču?
7. brala sem, da naj bi bili ponekod problemi z rjo? Je to kdo opazil?
8. ali vas nervira to, da morate kar naprej misliti na polnjenje baterije?
Še enkrat hvala zo vso pomoč.
Tara
Re: družboslovka kupuje Tesla
Pozdravljena,
kar v nakup, trenutno alternative na tem nivoju se ni, bo pa v nekaj letih.
Dopolnim se dolocene odgovore predhodnikov:
- nic se bati glede obremenitve navadne vticnice, ce se bo vozilo polnilo tako. Bolj je potrebno pazit ob uporabi pecice, susilnega stroja brez TC, indukcijskih plosc ter ostalih mocnejsih porabnikov, ki porabijo med 15A in 16A. Teslin prilozen polnilec si ponudi le 13A, mozno pa je tudi znizati do 5A.
- notri ni cenena plastika, vecina povrsin je izredno mehka na dotik. Je pa notranjost izredno cista in prazna, kar dolocenim okusom ni vsec. Definitivno pa v Tesli ne bo moc najti super šivov, redkih živalskih materialov in ostalih dodatkov ki jih doloceni smatrajo kot prestiz. Recimo kaksna notranjost Mercedesov gre v to smer.
Z avtom je nasa druzina zelo zadovoljna, ima okoli 65.000km. S servisom v Grazu tudi, ni primerjave z vecino BMW servisov ki smo jih obiskovali preteklih 12 let (tako po prijaznosti, kot prilagodljivosti in sploh po strokovnosti). Servisa v SI ne znam komentirat, tam se nismo bili. Potrebe so izredno redke, tudi rednih servisov namrec ni.
Naslednji drugi avto bo Tesla, naslednji prvi avto bo Tesla.
Odgovorim se na drugi sklop vprasanj, prvega so ostali ze odlicno pokrili
1. leta 2019 smo dobili komplet gum za malo manj kot 700€. Tesla pa mislim da prodaja zimski komplet s platisci vred.
2. javne pocasne (nekateri jim pravijo hitre, a vse kar ni DC50kW je prakticno pocasno) polnilnice so nekje 2x drazje kot polnjenje doma, sicer pa ceniki zavisijo od ponudnikov. Kdaj se da najti tudi kaksno brezplacno, a to ni poanta elektromobilnosti.
Javne hitre 50kW-150kW so praviloma 7x-10x drazje kot polnjenje doma. Dejansko drazja kot je, bolj bo zanesljiva. Manj je v uporabi ter manjsa moznost je da bo zasedena, ce pa bo zasedena bo pa hitro prosta. V nasih 65.000km smo hitre polnilnice na poti potrebovali mislim da 5x. Tolikokrat smo tankali na poti prejsnjega BMW v treh tednih. Casovni prihranek je torej enormen.
3. razlika zavisi od cene polnjenja BEV vozila, se pa razmerje v ceni energenta elektrika:bencin giblje nekje med 1:3 in 1:8.
4. Mi smo lani polnili na Krku kar v apartmaju s prilozenim polnilcem in 25m kabla na motalico. Lastnik je rekel da bo obracunal polnjenje, kar je povsem sprejemljivo. Na koncu ga ni, ko je sel pogledat stevec. Je omenil da drugi gostje vec pokurijo s klimo ipd. Pa tudi ce bi, bi mu dal tistih 50KN ali 100KN, je zanemarljivo. Ce polniti ne bi mogli na cilju, bi kje drugje ob kavi ali na izletu. Nekaj ur pocasnega polnjenja ali 15min hitrega vse resi.
5. seveda bo avto odrgnjen, nas je bil prvi mesec. Barva ni presezek, priblizno taksna kot na vseh novih vozilih na vodni osnovi, torej malo grse jo pogledas in je avto opraskan. Na nasem je keramicna zascita ki malo pomaga, a prava zascita je le folia. 100% zascite pa seveda ni, avto mora sluzit lastniku in ne obratno. Je pa bonus ta, da avto posname tiste ki ga obutajo s kamerami. Sicer pa mislim da pravno to pri nas ne pije vode.
6. lani je bilo 900€, osnovno zavarovanje, asistenca, ao+, polni kasko z 0% odbitno ter vse mozne delne kombinacije.
7. rje nismo opazili
8. me, in prakticno neprestano polnim - telefon Pri avtu ni sile, imamo Model3 z manjso baterijo (SR+) in dnevno prevozimo 150-200km. Ob utrujenosti vozim 110km/h, sicer 150km/h. Hitreje vozit sem izgubil voljo, ker autopilot dela le do te hitrosti. Me je pa obupno nerviralo prejsnji avto tankat vsak teden 2x, ponavadi ravno po sluzbi ko sem hitel po opravkih. Sedaj se doma vtakne kabel v avto, ki je naslednji dan spet poln. Skeptikom priporocam Model3 z vecjo baterijo, sicer nam ni odtehtalo to za dodatnih 10.000€. Novi SR+ pa ima prakticno 80km vec dometa (v osnovi prevozi vec ter ni odsvetovano polnjenje na 100%).
p.s.: autopilot, ki je sedaj vkljucen ob nakupu brez doplacila je bil tik pred nasim narocilom se doplacilo. Nisem ga nameraval vzet, ces da rad sam vozim. Sedaj po 1.5 leta uporabe, mi na kraj pameti ne pade da bi kupil avto ki nima autopilota (ne lane assist, autopilot). Sicer se vedno rad sam vozim in kdaj pritisnem na kaksnih dezelnih preglednih ovinkastih cestah. Da bi dnevno drzal fokus na 150km avtoceste pa je ubijajoce.
Ogromno dodatnih informacijah je v tej temi, ki sem jo nekoc zelo redno dopolnjeval: viewtopic.php?f=44&t=2648
kar v nakup, trenutno alternative na tem nivoju se ni, bo pa v nekaj letih.
Dopolnim se dolocene odgovore predhodnikov:
- nic se bati glede obremenitve navadne vticnice, ce se bo vozilo polnilo tako. Bolj je potrebno pazit ob uporabi pecice, susilnega stroja brez TC, indukcijskih plosc ter ostalih mocnejsih porabnikov, ki porabijo med 15A in 16A. Teslin prilozen polnilec si ponudi le 13A, mozno pa je tudi znizati do 5A.
- notri ni cenena plastika, vecina povrsin je izredno mehka na dotik. Je pa notranjost izredno cista in prazna, kar dolocenim okusom ni vsec. Definitivno pa v Tesli ne bo moc najti super šivov, redkih živalskih materialov in ostalih dodatkov ki jih doloceni smatrajo kot prestiz. Recimo kaksna notranjost Mercedesov gre v to smer.
Z avtom je nasa druzina zelo zadovoljna, ima okoli 65.000km. S servisom v Grazu tudi, ni primerjave z vecino BMW servisov ki smo jih obiskovali preteklih 12 let (tako po prijaznosti, kot prilagodljivosti in sploh po strokovnosti). Servisa v SI ne znam komentirat, tam se nismo bili. Potrebe so izredno redke, tudi rednih servisov namrec ni.
Naslednji drugi avto bo Tesla, naslednji prvi avto bo Tesla.
Odgovorim se na drugi sklop vprasanj, prvega so ostali ze odlicno pokrili
1. leta 2019 smo dobili komplet gum za malo manj kot 700€. Tesla pa mislim da prodaja zimski komplet s platisci vred.
2. javne pocasne (nekateri jim pravijo hitre, a vse kar ni DC50kW je prakticno pocasno) polnilnice so nekje 2x drazje kot polnjenje doma, sicer pa ceniki zavisijo od ponudnikov. Kdaj se da najti tudi kaksno brezplacno, a to ni poanta elektromobilnosti.
Javne hitre 50kW-150kW so praviloma 7x-10x drazje kot polnjenje doma. Dejansko drazja kot je, bolj bo zanesljiva. Manj je v uporabi ter manjsa moznost je da bo zasedena, ce pa bo zasedena bo pa hitro prosta. V nasih 65.000km smo hitre polnilnice na poti potrebovali mislim da 5x. Tolikokrat smo tankali na poti prejsnjega BMW v treh tednih. Casovni prihranek je torej enormen.
3. razlika zavisi od cene polnjenja BEV vozila, se pa razmerje v ceni energenta elektrika:bencin giblje nekje med 1:3 in 1:8.
4. Mi smo lani polnili na Krku kar v apartmaju s prilozenim polnilcem in 25m kabla na motalico. Lastnik je rekel da bo obracunal polnjenje, kar je povsem sprejemljivo. Na koncu ga ni, ko je sel pogledat stevec. Je omenil da drugi gostje vec pokurijo s klimo ipd. Pa tudi ce bi, bi mu dal tistih 50KN ali 100KN, je zanemarljivo. Ce polniti ne bi mogli na cilju, bi kje drugje ob kavi ali na izletu. Nekaj ur pocasnega polnjenja ali 15min hitrega vse resi.
5. seveda bo avto odrgnjen, nas je bil prvi mesec. Barva ni presezek, priblizno taksna kot na vseh novih vozilih na vodni osnovi, torej malo grse jo pogledas in je avto opraskan. Na nasem je keramicna zascita ki malo pomaga, a prava zascita je le folia. 100% zascite pa seveda ni, avto mora sluzit lastniku in ne obratno. Je pa bonus ta, da avto posname tiste ki ga obutajo s kamerami. Sicer pa mislim da pravno to pri nas ne pije vode.
6. lani je bilo 900€, osnovno zavarovanje, asistenca, ao+, polni kasko z 0% odbitno ter vse mozne delne kombinacije.
7. rje nismo opazili
8. me, in prakticno neprestano polnim - telefon Pri avtu ni sile, imamo Model3 z manjso baterijo (SR+) in dnevno prevozimo 150-200km. Ob utrujenosti vozim 110km/h, sicer 150km/h. Hitreje vozit sem izgubil voljo, ker autopilot dela le do te hitrosti. Me je pa obupno nerviralo prejsnji avto tankat vsak teden 2x, ponavadi ravno po sluzbi ko sem hitel po opravkih. Sedaj se doma vtakne kabel v avto, ki je naslednji dan spet poln. Skeptikom priporocam Model3 z vecjo baterijo, sicer nam ni odtehtalo to za dodatnih 10.000€. Novi SR+ pa ima prakticno 80km vec dometa (v osnovi prevozi vec ter ni odsvetovano polnjenje na 100%).
p.s.: autopilot, ki je sedaj vkljucen ob nakupu brez doplacila je bil tik pred nasim narocilom se doplacilo. Nisem ga nameraval vzet, ces da rad sam vozim. Sedaj po 1.5 leta uporabe, mi na kraj pameti ne pade da bi kupil avto ki nima autopilota (ne lane assist, autopilot). Sicer se vedno rad sam vozim in kdaj pritisnem na kaksnih dezelnih preglednih ovinkastih cestah. Da bi dnevno drzal fokus na 150km avtoceste pa je ubijajoce.
Ogromno dodatnih informacijah je v tej temi, ki sem jo nekoc zelo redno dopolnjeval: viewtopic.php?f=44&t=2648
Re: družboslovka kupuje Tesla
Sej se mi ne da več vseh cvetk oz. hvalospevov komentirat ampak kakšna je pa strašna Se mi nidalo 2x na teden tankat navadno po službi ..... ja bi šel pa pred službo in bi pol nerviranja odpadlo.
Re: družboslovka kupuje Tesla
Prosimo držite se teme, avtorica sprašuje za nasvete, če hočete se prerekat ustvarite drugo temo.
Mod, Dev @EVSvet
Re: Gledanje na sredinski zaslon
Moj predlog družboslovki: Če ti je avto všeč, odgovarja tvojim potrebam in si ga lahko privoščiš ga kupi. Vsak zase najbolj ve, kaj je zanj in na koncu prevzema za to odločitev tudi odgovornost.
Meni osebno je tudi po dveh letih od vse ponudbe na trgu npr. kona ustrezna, morda bi danes raje kupil E-Nira, se zavedam njenih plusov in minusov. V pogovorih z novimi potencialnimi kupci (teh je na terenu kar precej, ko vidijo, da se pripeljem z EV), pa bolj pogosto svetujem Teslo ali sedaj tudi E-Niro, e-golfov žal ni več..... Pač tisto, kar mi sogovornik pove, da bi si želel/rabi... mu svetujem in nisem obremenjen s tistim, kar vozim ali v kar sem v svoji glavi zaljubljen. Tule vidim, da se je družboslovka ogrela za Teslo in naj ji Teslaši povedo pluse in minuse iz lastnih izkušen (pa tudi brez pretiravanja), jaz je ne nameravam odvračati ali prepričevati, da je zanjo bolje nekaj drugega
Meni osebno je tudi po dveh letih od vse ponudbe na trgu npr. kona ustrezna, morda bi danes raje kupil E-Nira, se zavedam njenih plusov in minusov. V pogovorih z novimi potencialnimi kupci (teh je na terenu kar precej, ko vidijo, da se pripeljem z EV), pa bolj pogosto svetujem Teslo ali sedaj tudi E-Niro, e-golfov žal ni več..... Pač tisto, kar mi sogovornik pove, da bi si želel/rabi... mu svetujem in nisem obremenjen s tistim, kar vozim ali v kar sem v svoji glavi zaljubljen. Tule vidim, da se je družboslovka ogrela za Teslo in naj ji Teslaši povedo pluse in minuse iz lastnih izkušen (pa tudi brez pretiravanja), jaz je ne nameravam odvračati ali prepričevati, da je zanjo bolje nekaj drugega
Re: družboslovka kupuje Tesla
Morda sem zgresil naslednji nasvet, ampak vecino odgovorov na vprasanja, ki jih ima uporabnica lahko dobi na YouTube-u. Po moje skocit v nakup Tesle brez vsaj nekega predhodnega poznavanja sveta EV ni najboljsa odlocitev - predvsem polnjenje je kriticen del (in poraba). Je pa res, da z nakupom Tesle bistveno ne more zgresiti
Re: družboslovka kupuje Tesla
Družboslavki še nihče ni omenil 1500km brezplačnega polnjenja za Tesle pri naročilu preko referral linka...
Tudi to je nekaj
Torej, če kupiš (natančneje naročiš) avto (Teslo) preko priporočila oz. referral linka oba (torej ti in tisti čigar kodo uporabiš) prejmeta brezplačno polnjenje za 1500 km na Supercharger - jih.
Tudi to je nekaj
Torej, če kupiš (natančneje naročiš) avto (Teslo) preko priporočila oz. referral linka oba (torej ti in tisti čigar kodo uporabiš) prejmeta brezplačno polnjenje za 1500 km na Supercharger - jih.
Tesla 1.500 Supercharger km: http://ts.la/rok47089
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek