Peugeot e-2008

e-208, e-2008, iON
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

To sam pokaže kako novinarji nimajo odnosa in jih prav briga :)
Bogeyman
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 44
Avto: Peugeot e-208
66
9

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a Bogeyman »

Se pa da oba kabla lepo pospravit v priloženo torbo. Vsekakor pa je najboljša rešitev, če ima avto frunk, ki je namenjen samo kablom. Ker ko enkrat napolneš prtljažnik, je kar izziv hito priti do kablov.
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 570
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
495
711

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Jaz jih zavijem in dam za prvi sedež otrokom pod noge (jih še ne ovira). Vedno pri roki, pa mi ni treba prtalžnika odpirat.

No tale e-2008 mi je zelo všeč, res pa ne odstopa v nobeno smer... Če sprejmejo zakon, ki spreminja pogoje za službena vozila bo kar pravi!
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Stumfek
Prispevkov: 6
Kraj: Mengeš
Avto: E2008
14
0

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a Stumfek »

V dvojnem dnu je vsekakor dovolj prostora za šunko in txpe 2(imava ga 7.5m)Slika
SimonZed, hribovc0601
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Dvojno dno imam tudi jaz, vendar je za kable popolnoma neuporabno, ker imam vedno poln prtljažnik, kdo bo vse ven zlagal, pa še na kakšnem dežju :envy:

Pri EV-koni sem vzel iz dvojnega dna ven stiropor, ki nadomešča rezervno kolo in pridobil še več prostora tam. Stiropor pa premaknil spredaj pod pokrov in si tako naredil frunk za kable, gasilni aparat, verige, prvo pomoč in druge zadeve, ki jih redko rabiš a ko jih, morajo bit lahko dostopne in ne v dvojnem dnu zadaj :tup:

Sicer pa kablov, če polniš doma na polnilnici, skorajda nikoli ne potrebuješ. V tranzitu imajo vse DC polnilnice kabel zraven, če je sila. Ti dodatki pa so bolj tako, da se čutiš varno na kakšnem dopustu ali če greš v kakšno slabše pokrito BIH,.... pa 100km okoli tebe ni drugega kot šuko, ti pa na rezervi :whew:
Sebastijan, prijazen, se-ma
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Sicer pa kablov, če polniš doma na polnilnici, skorajda nikoli ne potrebuješ.

Bingo. Slike kablov v prtljažniku kažejo na nerazumevanje EV.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Kabel type 2 imaš vedno poleg. Če nič drugega se ti zgodi, da imaš kakšno nepričakovano pot, greš pred tem dopolnit na navadno polnilnico, ker hitrih je trenutno še vedno premalo, da bi si lahko privoščil brez slednjega peljati naokoli.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

aob01 napisal/-a: 12 Maj 2021, 11:10 Kabel type 2 imaš vedno poleg. Če nič drugega se ti zgodi, da imaš kakšno nepričakovano pot, greš pred tem dopolnit na navadno polnilnico, ker hitrih je trenutno še vedno premalo, da bi si lahko privoščil brez slednjega peljati naokoli.
Pri 90.000km v dveh letih sem type2 kabel uporabil morda 20x od tega verjetno le v petih primerih, ker bi nujno rabil, vse ostalo pa ker je slučajno bil na parkingu v bližini zastonj štrom. Tako da se povsem upam brezskrbi vozit brez njega naokrog po celi Sloveniji. DC polnilnic imam povsod dovolj za dopolnit, ko mi enkrat mesečno zmanjka za par km od narejenih 3.000km. Ta balast vozim sicer s seboj za boljši filing in pa da komu, ki se zanima za EV pokažem kako zgleda :D
warpedone, Blindek, Tomtom, nakaza, timo
Stumfek
Prispevkov: 6
Kraj: Mengeš
Avto: E2008
14
0

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a Stumfek »

Midva dokler še nimava doma polnilnice txpe 2 kabla nisva rabila samo 4x ko sva polnila DC v 10kkm. Je pa res, da ko bova imela polnilnico ga bova potrebovala parkrat na leto. Sliko pa sem priložil samo v odgovor na sliko iz članka kjer ima kable vržene vse povprek in ne uporabi dvojnega dna.
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Če tam preklikaš ostale slike je jasno videti, da so kabli v dvojnem dnu. Tretja fotografija, četrta je zaslon, druga motor.
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a dunda »

Preko vikenda sem imel priložnost preizkusiti e-2008. Če slučajno koga zanima ... povezava.
Blindek, DGJ, se-ma
Zobac
Prispevkov: 4
Avto: Peugeot 2008e
8
0

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a Zobac »

Po 5 mesecih lastništva in po 15000km je avto še vedno super, tudi za družinsko uporabo - strešni kovček, morje, .... dovolj prostora.
V tem času je bilo nekaj napak:
1. Po 5000 km je zaradi pokanja amaortizerjev sledila menjava le-teh, sedaj je OK.
2. Ni deloval senzor mrtvega kota. Mehanik se je ubadal z njim dva meseca, nato sem prebral na angleškem forumu rešitev. Enaka zadeva se je pojavila tudi kolegu na C4 električnem. REŠITEV - prižgeš vozilo, v nastavitvah izklopiš senzor mrtvega kota, ugasneš vozilo, ponovno prižgeš vozilo, v nastavitvah vklopiš senzor mrtvega kota in deluje :clap:
3. Ko se je vozilo ugasnilo se ni hotelo več prižgati; oz. je vozilo bilo prižgano in je bila onemogočena nadaljnja vožnja, ter se je izpisalo opozorilo, da je z baterijo nekaj narobe. Zopet na servisu ne vedo nič - rešitev naj bi bila v klicu asistence in vleke vozila do servisa. Po prebranem nasvetu na angleškem forumu je potrebno vozilo ugasniti, počakati ~15 minut. Po pretečenem času je mogoče vozilo prižgati in se odpeljati na servis, kjer morajo pobrisati napake in potem deluje. Tako smo tudi storili in je bilo potem OK.
Razlog, da se to zgodi je menda v polnjenju na hitrih polnilnicah. Člani foruma so to napako ugotovili 1200 - 1700km po zadnjem polnjenju na hitri polnilnici, pri čemer se v sistem zabeleži neka napaka.
Naj povem da so na servisu vedno kooperativni in hitro pristopijo k reševanju težav, jih pa tudi razumem, da so električna vozila nekaj novega in se bomo vsi skupaj še nekaj časa učili.
Upam, da sem komu pomagal pri reševanju težav.
prijazen, DGJ, FrediZ, hribovc0601, LAjCi, niko6
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Zobac napisal/-a: 11 Okt 2021, 22:30 Po 5 mesecih lastništva in po 15000km je avto še vedno super, tudi za družinsko uporabo - strešni kovček, morje, .... dovolj prostora.
V tem času je bilo nekaj napak:
1. Po 5000 km je zaradi pokanja amaortizerjev sledila menjava le-teh, sedaj je OK.
2. Ni deloval senzor mrtvega kota. Mehanik se je ubadal z njim dva meseca, nato sem prebral na angleškem forumu rešitev. Enaka zadeva se je pojavila tudi kolegu na C4 električnem. REŠITEV - prižgeš vozilo, v nastavitvah izklopiš senzor mrtvega kota, ugasneš vozilo, ponovno prižgeš vozilo, v nastavitvah vklopiš senzor mrtvega kota in deluje :clap:
3. Ko se je vozilo ugasnilo se ni hotelo več prižgati; oz. je vozilo bilo prižgano in je bila onemogočena nadaljnja vožnja, ter se je izpisalo opozorilo, da je z baterijo nekaj narobe. Zopet na servisu ne vedo nič - rešitev naj bi bila v klicu asistence in vleke vozila do servisa. Po prebranem nasvetu na angleškem forumu je potrebno vozilo ugasniti, počakati ~15 minut. Po pretečenem času je mogoče vozilo prižgati in se odpeljati na servis, kjer morajo pobrisati napake in potem deluje. Tako smo tudi storili in je bilo potem OK.
Razlog, da se to zgodi je menda v polnjenju na hitrih polnilnicah. Člani foruma so to napako ugotovili 1200 - 1700km po zadnjem polnjenju na hitri polnilnici, pri čemer se v sistem zabeleži neka napaka.
Naj povem da so na servisu vedno kooperativni in hitro pristopijo k reševanju težav, jih pa tudi razumem, da so električna vozila nekaj novega in se bomo vsi skupaj še nekaj časa učili.
Upam, da sem komu pomagal pri reševanju težav.
Grozno pri vsem tem je da ti iz žeblja delaš vijak. Kako hudiča ti najdeš rešitev oni pa ne? To je zame nesprejemljivo. Vozilo nevredno nakupa. Pa ne zaradi avta ampak zaradi neuporabnosti servisa. Predstavljaj si da avto kupi neka starejša oseba al pa neki res antitalent za karkoli. Če takšna oseba to prebere ne bo nikoli kupila EVja.
bvs, Hanzi
Uporabniški avatar
FrediZ
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 90
Kraj: pri Pivki
Avto: ë-C4
65
158

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a FrediZ »

Zobac napisal/-a: 11 Okt 2021, 22:30 2. Ni deloval senzor mrtvega kota. Mehanik se je ubadal z njim dva meseca, nato sem prebral na angleškem forumu rešitev. Enaka zadeva se je pojavila tudi kolegu na C4 električnem. REŠITEV - prižgeš vozilo, v nastavitvah izklopiš senzor mrtvega kota, ugasneš vozilo, ponovno prižgeš vozilo, v nastavitvah vklopiš senzor mrtvega kota in deluje :clap
dela! sploh nisem vedel, da imam to …



Zobac napisal/-a: 11 Okt 2021, 22:30 Upam, da sem komu pomagal pri reševanju težav.
si.
hvala. maš per/kofe v dobrem.


lp



p.s.
a forum je speakev ali imas kaj drugega?
hribovc0601
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

vozil sam P2008, zimi na -5, doseg 170-190 km
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 570
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
495
711

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Lastniki Peugeot 2008 bi lahko malo povedali/delili info o:
- kako je s kljuko in strešnimi nosilci? Je kljuko možno homologirat?
- ali Android auto deluje? Je preko USB ali brezžično (sem se tako navadil na Android avto, da me drugo sploh več ne zanima :)
- kako je s servisi - so kakšne posebne zahteve (kakšni višji stroški z menjavo hladilne tekočine, itd?) Na koliko km so predvideni?
- ali lahko preko app vklopiš gretje/hlajenje vozila?
- če vzameš ven dvojno dno ali se polica lepo namesti v spodnji položaj in ima dobro oporo?

Mogoče malo čudna vprašanja, ampak so podrobnosti, ki jih ne najdeš na netu, pa bi jih rad vedel, predno skočim na testno vožnjo.

Kot berem pod 185 km range praktično ne moreš priti...to je zame idealno, ker sedaj imamo Kio Soul in nam ravno še uspe narediti 165 km v hladnem vremenu brez polnjenja. Postaja pa malo premajhen za 4 (noben pa se ne mara več vozit z ICE enoprostorcem okoli :)
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2425
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
990

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a alfy »

Nisem lastnik, sem pa imel na testu e2008 in MG ZS istočasno in razen v designu, bi svoj denar raje namenil MG-ju, če bi moral izbirat med tema dvema.
Uporabniški avatar
FrediZ
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 90
Kraj: pri Pivki
Avto: ë-C4
65
158

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a FrediZ »

hribovc0601 napisal/-a: 06 Avg 2023, 19:14 Lastniki Peugeot 2008 bi lahko malo povedali/delili info o:
- kako je s kljuko in strešnimi nosilci? Je kljuko možno homologirat?
- ali Android auto deluje? Je preko USB ali brezžično (sem se tako navadil na Android avto, da me drugo sploh več ne zanima :)
- kako je s servisi - so kakšne posebne zahteve (kakšni višji stroški z menjavo hladilne tekočine, itd?) Na koliko km so predvideni?
- ali lahko preko app vklopiš gretje/hlajenje vozila?
- če vzameš ven dvojno dno ali se polica lepo namesti v spodnji položaj in ima dobro oporo?

Mogoče malo čudna vprašanja, ampak so podrobnosti, ki jih ne najdeš na netu, pa bi jih rad vedel, predno skočim na testno vožnjo.

Kot berem pod 185 km range praktično ne moreš priti...to je zame idealno, ker sedaj imamo Kio Soul in nam ravno še uspe narediti 165 km v hladnem vremenu brez polnjenja. Postaja pa malo premajhen za 4 (noben pa se ne mara več vozit z ICE enoprostorcem okoli :)
nimam jaz, ima sodelavec, to kar vem napišem spodaj, ostalo preverimo v živo, ko bomo nazaj na šihtu:

- ali Android auto deluje?
da

- Je preko USB ali brezžično
kabel


- kako je s servisi
ja, so ... Peugeot pač ...


- so kakšne posebne zahteve (kakšni višji stroški z menjavo hladilne tekočine, itd?)
zaenkrat (debelo leto, 40 kkm) nič posebnega


- Na koliko km so predvideni?
Stellantis metoda: 12,5kkm, 25kkm, 50kkm, 75kkm ...


- ali lahko preko app vklopiš gretje/hlajenje vozila?
da


- če vzameš ven dvojno dno ali se polica lepo namesti v spodnji položaj in ima dobro oporo?
tega pa ne razumem najbolje - če dilo vzameš ven je zunaj - kam naj bi se namestila? Nasloniš jo na zid v garaži in greš ...?


lp
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 570
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
495
711

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Hvala za prve informacije.

Kaj pa kaj predvideva servisna knjiga za nadaljnje servise?

Glede dvojnega dna sem mislil, da ven vzameš tisti stiropor-predelke kamor zlagaš opremo, polico-dno prtlažnika pa namestiš na spodnji nivo...tako dobiš cca 10-20 cm uporavnega prtalžnika več. Pri Soulu je edino problem, da polica ne sede lepo, saj se nasloni na ventilator baterije.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Uporabniški avatar
FrediZ
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 90
Kraj: pri Pivki
Avto: ë-C4
65
158

Re: Peugeot e-2008

Odgovor Napisal/-a FrediZ »

hribovc0601 napisal/-a: 07 Avg 2023, 17:35 Hvala za prve informacije.

Kaj pa kaj predvideva servisna knjiga za nadaljnje servise?

Glede dvojnega dna sem mislil, da ven vzameš tisti stiropor-predelke kamor zlagaš opremo, polico-dno prtlažnika pa namestiš na spodnji nivo...tako dobiš cca 10-20 cm uporavnega prtalžnika več. Pri Soulu je edino problem, da polica ne sede lepo, saj se nasloni na ventilator baterije.
Kaj pa kaj predvideva servisna knjiga za nadaljnje servise?
- - gledam po svojem (sklepam, da zelo podobno) in je v glavnem sistematični kontrolni, filter potniškega, kontrola/vzdrževanje zavorne, kontrola/vzdrževanje hladilne, žarometi, - do 150 kkm sem preklikal vse in je samo to - nič posebnega ni videti.


- - dvojno dno: tako pri meni, kot pri kolegu je identično - če dvigneš ploh, je spodaj v filc/tepih oblečen še en štuk z ono okroglo luknjo za gumo/kabel. Se pravi, da ploh daš ven in imaš večji prtljažnik, če nočeš / ne potrebuješ imeti ločeno ... ni nobene plastike in stiropora - imaš fraj in za ponucat, dila samo loči štuke (in mi je zelo prirasla k srcu, ker je spodaj krama, prtljažnik pa ne izgleda kot svinjak)
hribovc0601
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Peugeot”