Kia Niro EV
Re: Kia Niro EV
Verjemite al pa ne.
Hyundai SLO ima še Kono model 2019 za prodat par kosov, Model 2020 vsaj 25 kom, večinoma premium in dva impressiona.
Vsaj tako mi je reku kolega, ki dela v salonu !!!
LP...
Hyundai SLO ima še Kono model 2019 za prodat par kosov, Model 2020 vsaj 25 kom, večinoma premium in dva impressiona.
Vsaj tako mi je reku kolega, ki dela v salonu !!!
LP...
Re: Kia Niro EV
Poanta je v ceni.
Ne vidim pa, da bi kje oglaševali te "stare" Kone. Za pravo ceno gre vse. Po list price seveda ne bo šlo. Tudi Konca je dobila kar nekaj konkurence. Slovenski bumbarji so se pa usekali v glavo za nazaj, ker niso naročali Bluelink modula.
18 mesecev nazaj so bile čakalne dobe za Kono, sedaj je obratno.
In to je v resnici dobro. Isto je s Teslo. Model 3 naklikaš in dobiš v 2 tednih namesto 2 letih.
Ne vidim pa, da bi kje oglaševali te "stare" Kone. Za pravo ceno gre vse. Po list price seveda ne bo šlo. Tudi Konca je dobila kar nekaj konkurence. Slovenski bumbarji so se pa usekali v glavo za nazaj, ker niso naročali Bluelink modula.
18 mesecev nazaj so bile čakalne dobe za Kono, sedaj je obratno.
In to je v resnici dobro. Isto je s Teslo. Model 3 naklikaš in dobiš v 2 tednih namesto 2 letih.
Re: Kia Niro EV
Oglašujejo na Avto.net ampak še vedno za previsoko ceno. So jih tudi oni drago dobili in zdaj če prodajo še kaj nižje so v minusi. Bi kupil avto kater je mal baterijo nafilano na 100% leto dni?
Sej prav da ni čakalne dobe, naj se proda tisto kar je bolje. V tem času če maš čakalno dobo par mescev lahk vmes pride ven že boljši avto
Sej prav da ni čakalne dobe, naj se proda tisto kar je bolje. V tem času če maš čakalno dobo par mescev lahk vmes pride ven že boljši avto
Re: Kia Niro EV
Iz fabrike Kone ne pridejo nafilane na 100%.
Tam okrog 50% so.
Ne vem sicer v kaki španoviji so, vendar ponavadi avti niso v naprej kupljeni in še vedno lahko ceno slači tako Hyundai, kot njegov distributer in si tako porazdelijo izgubo na ceni.
Tako sem nekoč kupil Lexusa 25% off price list. Pač svaljkal se je po Kopru, potem so pa vsi udeleženi slekli gate, jaz sem ga pa vzel.
Definitivno pa prodajalec ni imel minusa.
Tam okrog 50% so.
Ne vem sicer v kaki španoviji so, vendar ponavadi avti niso v naprej kupljeni in še vedno lahko ceno slači tako Hyundai, kot njegov distributer in si tako porazdelijo izgubo na ceni.
Tako sem nekoč kupil Lexusa 25% off price list. Pač svaljkal se je po Kopru, potem so pa vsi udeleženi slekli gate, jaz sem ga pa vzel.
Definitivno pa prodajalec ni imel minusa.
Re: Kia Niro EV
Testno registriran avto naredi par km. Tudi v salonu dvomim da ga pustijo pri miru in rečejo naj bo toliko napolnjen kot iz fabrike. Pa če stoji tolk časa ga morjo vsake tolk časa oprat itd. Vse so to neznanke katere je na koncu bolje da kupiš od enega kater je imel EV ne pa od dealerjev kateri še vedno nekateri nimajo pojma.
Re: Kia Niro EV
Dobro, če gre za enodnevnre registracije, lahko avto ponudijo tudi 30% off list price. Saj gre v resnici za rabljeno robo.
Pri takih količinah, pa jaz dvomim, da gre za to. Če so avti v brezcarinski coni, papirjev za uvoz še nimajo. In tam se še vedno da igrati z nabavno ceno s Hyundai-em.
In ponavadi so takšni avti konzervirani. Kako vzdrževanje imajo, nimam pojma. Pri Hyundaiu, je stikalo, ki odklopi 12V porabnike in ga vklopi servis pred predajo avtomobila.
LiXXX baterija na 50% SOC pa lahko zdrži par let, če so porabniki odklopljeni.
V vsakem slučaju pa imaš še vedno Hyundai 5 let garancije, oz. za baterijo potencialno več. Če so zajebal na lagru, se bodo pa zajebavali tudi kasneje.
Pri takih količinah, pa jaz dvomim, da gre za to. Če so avti v brezcarinski coni, papirjev za uvoz še nimajo. In tam se še vedno da igrati z nabavno ceno s Hyundai-em.
In ponavadi so takšni avti konzervirani. Kako vzdrževanje imajo, nimam pojma. Pri Hyundaiu, je stikalo, ki odklopi 12V porabnike in ga vklopi servis pred predajo avtomobila.
LiXXX baterija na 50% SOC pa lahko zdrži par let, če so porabniki odklopljeni.
V vsakem slučaju pa imaš še vedno Hyundai 5 let garancije, oz. za baterijo potencialno več. Če so zajebal na lagru, se bodo pa zajebavali tudi kasneje.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 14 Sep 2021, 10:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Kia Niro EV
Imajo navodila, da je EV napolnjen min. 20-30% - max 80%. Sem opozoril trgovca, ker je bila baterija v salonskem avtomobilu na 9%. Znamke ne bom sporočal.
Re: Kia Niro EV
V salonu so avti praviloma dekonzervirani in z vklopljenimi porabniki. In ja, glede na to, da EVji ponavadi sprotoma polnijo 12V baterijo iz velike, je treba tudi to veliko dotankat.
Konzerviran avto na lagru, pa ima praviloma skoraj nulto porabo.
Konzerviran avto na lagru, pa ima praviloma skoraj nulto porabo.
Re: Kia Niro EV
Skratka če dajo pravo ceno bi mogoče kupil Ampak kot vem so še posebno pri KIA čist nič ne popuščajo
Re: Kia Niro EV
Tudi Kia mora plačevat svoje račune ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kia Niro EV
Govoril z trgovcem, Kone se valjajo od maja lansko leto, posebej premium, Hyundai noče spustit ceno, kao
jih bodo odpeljali v drugo državo prodat, BLUZZ. Neuradno se splača počakat in premiuma dobiti za cc 25-27k 64 mogoče še manj.
Glede baterije je pa tako, nobene aktivacije na ladjo in z ladje se pelje, in ne bluzit o nekakšnem gumbku za aktivacijo.
Ko gre kona z ladje dol se pelje, vidu na lastne oči......potlej se pa nafila do 50% in odklopi porabnike, Ko pride kupec dekonzervira poberejo se razna polivinila plastike na strehi idr,.....
jih bodo odpeljali v drugo državo prodat, BLUZZ. Neuradno se splača počakat in premiuma dobiti za cc 25-27k 64 mogoče še manj.
Glede baterije je pa tako, nobene aktivacije na ladjo in z ladje se pelje, in ne bluzit o nekakšnem gumbku za aktivacijo.
Ko gre kona z ladje dol se pelje, vidu na lastne oči......potlej se pa nafila do 50% in odklopi porabnike, Ko pride kupec dekonzervira poberejo se razna polivinila plastike na strehi idr,.....
Re: Kia Niro EV
Pri KII je bilo drugače, sem vozil no avto, še z vsemi nalepkami - zaščitami gor avto š eni bil pripravljeni niti za v salon, niti za prodajo. Aavto dejansko napram mojemu staremu Soulu 81 kw ni potegni, pa ima 150kw. Prodajalec mi je ravno to povedal, kar ti zanikaš. Iz proizvodnje naprej gre ve nekem omejenem profilu, ob pripravi vozila, ga nastavijo na "cestno" varanto. Omejena naj bi bila moč motorja o bateriji ni bilo govora.
macek napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 14:19 Govoril z trgovcem, Kone se valjajo od maja lansko leto, posebej premium, Hyundai noče spustit ceno, kao
jih bodo odpeljali v drugo državo prodat, BLUZZ. Neuradno se splača počakat in premiuma dobiti za cc 25-27k 64 mogoče še manj.
Glede baterije je pa tako, nobene aktivacije na ladjo in z ladje se pelje, in ne bluzit o nekakšnem gumbku za aktivacijo.
Ko gre kona z ladje dol se pelje, vidu na lastne oči......potlej se pa nafila do 50% in odklopi porabnike, Ko pride kupec dekonzervira poberejo se razna polivinila plastike na strehi idr,.....
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Kia Niro EV
Avtomobili so vozni in se tako tudi razkladajo. So pa v načinu, ki "mulcem" v pristaniščih onemogoča divjanje.
Re: Kia Niro EV
Kater letnik pa so KIE, če jih vozijo iz ene v drugo državo ?macek napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 14:19 Govoril z trgovcem, Kone se valjajo od maja lansko leto, posebej premium, Hyundai noče spustit ceno, kao
jih bodo odpeljali v drugo državo prodat, BLUZZ. Neuradno se splača počakat in premiuma dobiti za cc 25-27k 64 mogoče še manj.
Glede baterije je pa tako, nobene aktivacije na ladjo in z ladje se pelje, in ne bluzit o nekakšnem gumbku za aktivacijo.
Ko gre kona z ladje dol se pelje, vidu na lastne oči......potlej se pa nafila do 50% in odklopi porabnike, Ko pride kupec dekonzervira poberejo se razna polivinila plastike na strehi idr,.....
P.S. Vzhodno od Sotle in južno od Kolpe Kie in Hyundai-ja ne bodo prodal. Nima prave značke .
Re: Kia Niro EV
Seveda je gumbek za 12V porabnike. Snami pokrovček notranjih varovalk in ga zagledaš. Slednjega se vklopi ob dekonzervaciji.
Do te točke je pa poraba energije v Koni EV minimalna in pri SOC okrog 50% zrži dolgo, dolgo časa.
Glede prevoza v drugo državo, pa saj bo isto. Povsod tam kjer je še stara zaloga se talajo popusti. Ne da se več prodajat Kone letnik 2020 za 47 jurjev.
To je bilo OK 2 leti nazaj. Danes je pa v tem cenovnem segmentu EV že gužva. Isto je v Severni Ameriki. Stari modeli se prodajo samo po znižani ceni. ID.4 je namreč isti cenovni rang, pa več avta.
Pač pridemo na dejstvo, da se pojavljajo novi modeli EV in stari lahko sedaj konkurirajo samo cenovno z znižanjem cen.
Padec cen se bo pa seveda umiril, kot se bo umirila scena EV. Do takrat pa je zame normalno, da bo scena kot pri pametnih telefonih. Pride nov model, staremu pade cena za 40%.
Hyundai manijaki, pa Kone povohajo ne več. Čakalna vrsta je za Ioniq5. Samo na tuje forume poglejte. 90% forum postov na Ioniq forumu je Ioniq5, stare modele noben ne jebe več 5%, so kot lanskoletni sneg, pa čeprav so 20 jurjev cenejši.
Do te točke je pa poraba energije v Koni EV minimalna in pri SOC okrog 50% zrži dolgo, dolgo časa.
Glede prevoza v drugo državo, pa saj bo isto. Povsod tam kjer je še stara zaloga se talajo popusti. Ne da se več prodajat Kone letnik 2020 za 47 jurjev.
To je bilo OK 2 leti nazaj. Danes je pa v tem cenovnem segmentu EV že gužva. Isto je v Severni Ameriki. Stari modeli se prodajo samo po znižani ceni. ID.4 je namreč isti cenovni rang, pa več avta.
Pač pridemo na dejstvo, da se pojavljajo novi modeli EV in stari lahko sedaj konkurirajo samo cenovno z znižanjem cen.
Padec cen se bo pa seveda umiril, kot se bo umirila scena EV. Do takrat pa je zame normalno, da bo scena kot pri pametnih telefonih. Pride nov model, staremu pade cena za 40%.
Hyundai manijaki, pa Kone povohajo ne več. Čakalna vrsta je za Ioniq5. Samo na tuje forume poglejte. 90% forum postov na Ioniq forumu je Ioniq5, stare modele noben ne jebe več 5%, so kot lanskoletni sneg, pa čeprav so 20 jurjev cenejši.
Re: Kia Niro EV
Ko sem ga kupila maja letos, je niso dajali zraven. So pa dali kontakt, kje lahko nabavim polnilnico (smo se odločili za drugo).
Re: Kia Niro EV
25 jurjev je pa ze bolj zanimiva cena.macek napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 14:19 Govoril z trgovcem, Kone se valjajo od maja lansko leto, posebej premium, Hyundai noče spustit ceno, kao
jih bodo odpeljali v drugo državo prodat, BLUZZ. Neuradno se splača počakat in premiuma dobiti za cc 25-27k 64 mogoče še manj.
Glede baterije je pa tako, nobene aktivacije na ladjo in z ladje se pelje, in ne bluzit o nekakšnem gumbku za aktivacijo.
Ko gre kona z ladje dol se pelje, vidu na lastne oči......potlej se pa nafila do 50% in odklopi porabnike, Ko pride kupec dekonzervira poberejo se razna polivinila plastike na strehi idr,.....
Ceprav me odnos servisa (proizvaljalca) odbija. Tu mislim na odpovedi akumulatorjev po letu ali dveh in ne priznajo garancije
Obrabe gum na vecih avtih podobno pa ni kriva optika ali tovarna....
Bo treba spet mal po salonih?
Da se vrnem na nirota.
Meni vizualno bolj vsec kot kona ob hitrem ogledu, ocitno pa je med uporabniki tu bistveno manj lastnikov nirov, kot kon.