Dne 3.09.2021 sem ob zagonu polnjenja preko OneCharge dobil naslednje sporočilo:
Screenshot_20210903-174801.png
Poklical sem podporo uporabnikom elektro mobilnosti, tel. 01 471 46 66 v zvezi z neodzivno polnilnico Bohinjsko jezero.
Operaterka na podpori polnilne postaje pri Bohinjskem jezeru ni našla v sistemu, tam polnilnice nimamo... je bil odgovor.
Čakajte, čakajte, kako nimate, če pa stojim pred njo... Halo... PETROL piše na njej... nedolgo nazaj sem polnil tukaj!?
Ali po novem pokvarjene polnilnice brišete iz sistema?
Tudi na zemljevidu v OneCharge je ni več?
2021-09-09 23_33_46-Window.png
Slika polnilne postaje, ki je ni (več) v sistemu!
2021-09-10 00_54_07-Window.png
Spošotvani,
prišlo je do interne napake pri prikazovanju polnilnice. Polnilnica je bila ob zadnji tehnični intervenciji po nesreči izključena iz obratovanja, zato operaterka te polnilnice ni videla na seznamu polnilnic, kjer smo ponudnik storitve polnjenja. Napako smo odpravili, tako da je sedaj polnilnica vidna na zemljevidu polnilnic, dodatno tehnično težavo na polnilnici pa bo naša tehnična ekipa odpravila do srede, 15. septembra. Za vse nevšečnosti na omenjeni polnilnici se vam opravičujemo.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
@Petrol
Ne morem verjet, da napako na polnilnici ne morete odpraviti v parih urah, ampak za to rabite 5 dni. Bravo, vsaka cast! Samo opravicila bodo pocasi premalo. Kaj pa, ce bi uporabnik rabil polnilnico takoj? Ne morem si predstavljat, ce bi mene kdaj doletela taksna nevsecnost.
To za par ur, si pa res optimist. Morda za kako orenk frekventno lokacijo.
Mi smo imeli za časa lansko letne korone polnilnice po mesec in pol doli. Še dobro, da je ves promet izostal.
Sicer pa čisto praktično, nekega strašnega biznisa še ni, da bi nekdo interveniral v roku parih ur. Razen če se da kaj na daljavo zresetirat. Za kakšne take reči, ki imajo telemetrijo, bi se pa verjetno dal tudi kak avtomatski monitoring naštimat.
Ogo napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 21:19
To za par ur, si pa res optimist. Morda za kako orenk frekventno lokacijo.
Mi smo imeli za časa lansko letne korone polnilnice po mesec in pol doli. Še dobro, da je ves promet izostal.
Sicer pa čisto praktično, nekega strašnega biznisa še ni, da bi nekdo interveniral v roku parih ur. Razen če se da kaj na daljavo zresetirat. Za kakšne take reči, ki imajo telemetrijo, bi se pa verjetno dal tudi kak avtomatski monitoring naštimat.
Točno tako. S temi polnilnicami ima upravljalec same sitnosti. Dobička pa od tega ne bo nikoli. Samo pomislimo kolikšen je strošek postavitve ene DC polnilnice. Me prav zanima katera se v vsaj dveh letih povrne. Pomoje je treba dodat še kakšno nulo zadaj. Vse energente bo potrebno blazno podražit, da bodo stvari postale rentabilne. Takrat pa sem prepirčan, da bodo polnilnice popravljene v manj kot uri.
@Ogo
Dobro, mogoce sem prevec pretiraval z urami. Moralo bi biti v minutah. Ce se gres biznis, pol se gres zares. Ne pa takole, kot se gre Petrol in podobna podjetja. Ce ze placujes infrastrukturo in mesecne stroske stroma potem se potrudis, da cim vec prodas in da investiran denar cimprej povrnes. Imam obcutek, da ima Petrol prevec viska denarja ozirom dobro izkorisca vlagatelje.
robertto napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 21:30
@Ogo
Dobro, mogoce sem prevec pretiraval z urami. Moralo bi biti v minutah. Ce se gres biznis, pol se gres zares. Ne pa takole, kot se gre Petrol in podobna podjetja. Ce ze placujes infrastrukturo in mesecne stroske stroma potem se potrudis, da cim vec prodas in da investiran denar cimprej povrnes. Imam obcutek, da ima Petrol prevec viska denarja ozirom dobro izkorisca vlagatelje.
Če polnilnica dela imajo z intervencijami izgubo 2000€/mesec na DC polnilnico, če pa polnilnica s čimmanj intervencijami ne dela pa imajo izgubo 1800€/mesec. Cifre so izmišljene in je zgolj prikaz realnega stanja. Intervencija pač stane. Tistih par 1000 prodanih kWh/mesec pa res ni nek biznis. To nastavljajo zgolj za trenutek ko bo če bo. Sedaj pač še ni.
Apolon napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 21:26
Točno tako. S temi polnilnicami ima upravljalec same sitnosti. Dobička pa od tega ne bo nikoli. Samo pomislimo kolikšen je strošek postavitve ene DC polnilnice. Me prav zanima katera se v vsaj dveh letih povrne. Pomoje je treba dodat še kakšno nulo zadaj. Vse energente bo potrebno blazno podražit, da bodo stvari postale rentabilne. Takrat pa sem prepirčan, da bodo polnilnice popravljene v manj kot uri.
Na kitajskem je bila polna cena postavitve z vsemi papirji, vkljucitvijo v nadzorne sisteme, dobavo, montazo ipd ~5000€ leta 2019. V enakem obdobju je pri nas SODO v povezavi s Petrolom postavljal podobno stvar. Prvi avtocestni kriz 34 pocasnih 50kW polnilnic, ena je stala ~60.000€
Apolon napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 21:26
Točno tako. S temi polnilnicami ima upravljalec same sitnosti. Dobička pa od tega ne bo nikoli. Samo pomislimo kolikšen je strošek postavitve ene DC polnilnice. Me prav zanima katera se v vsaj dveh letih povrne. Pomoje je treba dodat še kakšno nulo zadaj. Vse energente bo potrebno blazno podražit, da bodo stvari postale rentabilne. Takrat pa sem prepirčan, da bodo polnilnice popravljene v manj kot uri.
Na kitajskem je bila polna cena postavitve z vsemi papirji, vkljucitvijo v nadzorne sisteme, dobavo, montazo ipd ~5000€ leta 2019. V enakem obdobju je pri nas SODO v povezavi s Petrolom postavljal podobno stvar. Prvi avtocestni kriz 34 pocasnih 50kW polnilnic, ena je stala ~60.000€
Je bilo potrebno pobrati EU sredstva - pa še tisti prvi ste nekaj časa brezplačno polnili - kitajci so pa drug svet in jaz sem vesel, da nisem del tega sveta. Ko enkrat probaš še kaj drugega vidiš, da nam tako presneto hudo spet ni.
Skratka s razcvetom HPCjev jim tudi cena pada, nam se že vidi da pobiramo rabljene 50kW za male pare. Naj sam raste število le teh in naj ne ostane samo pri obljubah.
To odločitev moram pa prav posebej pozdraviti, še posebno tudi opcijo keš ali kreditna bo zagotovo konkurečna prednost pred ostalimi trdoglavci - BRAVO Petrol
Ugibam da bo potem tudi cena enaka tisti za "začasne uporabnike". Torej 45¢/kWh namesto 38¢/kWh, kot jo imamo sedaj "registrirani uporabniki". Torej ~20% pribitek zaradi načina plačila.
Po mojem je to logično, skozi aplikacijo/RFID bo verjetno ugodnejša in paketna ponudba, oz ponudba skozi ponudnike elektromobilnosti. Na kartico pa je Pay as you go.
mitjap napisal/-a: ↑20 Sep 2021, 11:42
Ugibam da bo potem tudi cena enaka tisti za "začasne uporabnike". Torej 45¢/kWh namesto 38¢/kWh, kot jo imamo sedaj "registrirani uporabniki". Torej ~20% pribitek zaradi načina plačila.
Nič spornega v tem ... sprotno plačevanje manjših zneskov je dražje od prejšnjega (večjega) plačila.
Sam naj zadeva deluje zanesljivo in intuitivno tudi za nas, manj inteligentne ...
mitjap napisal/-a: ↑20 Sep 2021, 11:42
Ugibam da bo potem tudi cena enaka tisti za "začasne uporabnike". Torej 45¢/kWh namesto 38¢/kWh, kot jo imamo sedaj "registrirani uporabniki". Torej ~20% pribitek zaradi načina plačila.
To ni pribitek na keš, pač pa imaš že sedaj popust v zameno da uporabljaš njihovo kartico ali ..... Če si v tranzitu in to uporabiš enkrat ali parkrat letno je to najbolj prijazna zadeva. Raje dam tistih 20% več v kešu ali s kartico, kot pa se jaham z njihovimi karticami zvestobe ali kar pač kdo ima, da cuza podatke. Tudi v Merkatorju ne uporabljam pika kartic, čeprav sem jo enkrat dobil ali pa Tuš itd., raje zapravim svoj denar inkognito
mikrohard napisal/-a: ↑20 Sep 2021, 23:24
Torej plačuješ z gotovino? Ker plačevanje s karticami (pa čeprav bančnimi) ni "inkognito".
Najraje plačam kar z gotovino. Če je nimam pri sebi dovolj ali pa je opcija le kartica pa s klasičnim ECMC, da mi ni treba izpolnjevat vseh možnih osebnih podatkov ponudniku storitve. ECMC in banka sicer ima moje podatke, ne vem pa zakaj bi še vsakemu lokalnemu trgovcu ali storitveni uslugi dajal vse svoje podatke, raje plačam polno ceno. Časi ko sem hrepenel po popustu in bil pripravljen zanj izpolnjevati razne formularje ali pa verižno nakupovati, zbirati neke točke,.... so pri meni že zdavnjaj minili.
Cela drama.
Že če uporabljaš par smart phone aplikacij, puščaš osebne podatke nekim tujim firmam vse povprek, neprimerno več kot z RFID od Petrola ali Gen-i.
Ko plačuješ s kartico, tvojim transakcijam ne sledi samo tvoja banka in izdajalec kartice… temveč tudi procesorji POS terminalov, ki te podatke pridno zbirajo in prodajajo naprej. V končni fazi torej razni Petroli in Mercatorji vseeno pridejo do tvojih nakupovalnih navad (razen, če plačuješ z gotovino).