Polnjenje za Gen-i naročnike
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Na elektro distribuciji niti ne.
Na prodaji elektrike pa ja - konsolidacija iz žnj ponudnikov proti verjetno tam nekje trem do maksimum štirim na dolgi rok.
Na prodaji elektrike pa ja - konsolidacija iz žnj ponudnikov proti verjetno tam nekje trem do maksimum štirim na dolgi rok.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Elektro distributerji opravljajo javno gospodarsko službo in ne tržnih storitev, zato oni ne smejo prodajat elektrike. S tem namenom so v preteklosti tržno dejavnost (prodaja električne energije) prenesli na hčerinske družbe in le te nato prodali zasebnim interesentom. Tako sta pri prodaji elektrike postala največja GEN-I in Petrol, ki obvladujeta največ naročnikov pri nas.
Distributerji se sedaj ukvarjajo predvsem z infrastrukturo, potegnejo kak nov kabel ali trafo postajo, mal vzdržujejo vse skupaj in zato dobivajo omrežnino, ki jo ti plačaš skupaj s porabljeno energijo svojemu trgovcu (Petrol, Geni, Elektro prodaja, Sonce energija, ECE, .....). Ker niso več tako zelo pomembni, pa vsake toliko nase opozorijo še s kakšnimi pravilniki, da ti otežijo priklop tvoje elektrarne v omrežje,....
Distributerji se sedaj ukvarjajo predvsem z infrastrukturo, potegnejo kak nov kabel ali trafo postajo, mal vzdržujejo vse skupaj in zato dobivajo omrežnino, ki jo ti plačaš skupaj s porabljeno energijo svojemu trgovcu (Petrol, Geni, Elektro prodaja, Sonce energija, ECE, .....). Ker niso več tako zelo pomembni, pa vsake toliko nase opozorijo še s kakšnimi pravilniki, da ti otežijo priklop tvoje elektrarne v omrežje,....
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Ali ima kdo Gen-i kartico za polnenje na GNE polnilnicah in je ne rabi? Jaz bi jo z veseljem uporabljal.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Dvomim, da ti jo bo kar tako nekdo dal. Glavni razlog je, da se plačuje, če kampiraš na polnilnici več kot 3 ure. Poleg tega je še 1,2eur na mesec članarina.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Brez skrbi, prevzel bi vse stroske. Ce bi bilo mogoce, bi itak raje imel svojo kartico.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Zdaj bo počasi prava možnost, za zamenjavo dobavitelja ee (konec leta).
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Financiranje za izgradnjo nima veze s pogodbo o samooskrbi. Pač plačuješ obroke za SE naprej petrolu pogodbo za samooskrbo pa podpišeš z nekom drugim.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
A je kdo že mogoče našu kakšen work-around, da se je dalo na Gen-i zmenit za kartico tudi s poštenim mesečnim plačilom, pa čeprav ni tvoj/vaš dobavitelj?
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Za pošteno plačilo imaš GNE app in ceno 0,2€/kwh. Če boš kdaj dlje kot 3h na polnilnici je to ceneje kot gi kartica.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
To seveda imam, spraševal sem za Gen-i kartico z mesečno naročnino 1,2€ kot pravite.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Edini ovinek je, da ti jo vzame zate nekdo ki ti zaupa in ima ali pa gre na GI (brat,sestra,stric,mama....) Lahko pa seveda sam zamenjaš dobavitelja
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
-iju
Saj naročnina ni samo to, da plačaš 1,2 € na mesec, temveč tudi da Gen-I-ju vsak mesec plačuješ domači priključek, porabo elektrike itd. Verjetno je njihova računica v tem, ne ker bi bili dobrodelna ustanova. Jaz bi tudi, da mi nekdo posodi svojo kreditno kartico, pa naj on/ona plačuje porabo, jaz bom pa samo letno naročnino ...
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Njihova dolgoročna računica je, da bodo računali kWh tudi na javnih polnilnicah.
Tako, kot že imajo štrom podjetja v Nemčiji.
In meni se zdi to čisto logično. Vso porabljeno elektriko, doma ali na javnih polninicah, lahko dobim na domačem računu za elektriko. Zakaj bi se šel jebat s 17imi aplikacijami in karticami.
Gen-i kartica itak nosi virtualno identifikacijo elektro odjemnega mesta. Načeloma se bi tega lahko šli vsi ponudniki elektrike v Sloveniji in družno vstopili v mrežo Gremo na elektriko. Samo pač še ni tega zavedanja. Šoldi kapljajo v denarnico brez da bi se bilo treba pomatrat.
Tako, kot že imajo štrom podjetja v Nemčiji.
In meni se zdi to čisto logično. Vso porabljeno elektriko, doma ali na javnih polninicah, lahko dobim na domačem računu za elektriko. Zakaj bi se šel jebat s 17imi aplikacijami in karticami.
Gen-i kartica itak nosi virtualno identifikacijo elektro odjemnega mesta. Načeloma se bi tega lahko šli vsi ponudniki elektrike v Sloveniji in družno vstopili v mrežo Gremo na elektriko. Samo pač še ni tega zavedanja. Šoldi kapljajo v denarnico brez da bi se bilo treba pomatrat.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Od EVjev na javnih polnilnicah ni kakih velikih dobičkov, zato to zaenkrat še ni aktualno. Sedaj se cene dvigujejo in morda bo kmalu postalo dobičkonosno tudi prodajanje energije za EV na javnih polnilnicah. Je pa GENi to lahko ponudil, ker je v lastništvu GNE in ima monopol tukaj iz predhodnika Elektro-Lj, državne firme.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Ni dobičkov, ker imamo 3 polnilnice na sto jurjev prebivalcev.
Ko jih bo 20 tisoč na sto jurjev, sploh za blokarje v urbanih okoljih, bodo pa noter padali že lepi cekini.
Tudi masovnost trga bo zreducirala stroške. Sedaj rabiš majstra vzdrževalca tudi za te 3 polnilnice. Potem bo eden skrbel za nekaj tisoč. Tako kot že skrbijo za elektro odjemna mesta.
Ko jih bo 20 tisoč na sto jurjev, sploh za blokarje v urbanih okoljih, bodo pa noter padali že lepi cekini.
Tudi masovnost trga bo zreducirala stroške. Sedaj rabiš majstra vzdrževalca tudi za te 3 polnilnice. Potem bo eden skrbel za nekaj tisoč. Tako kot že skrbijo za elektro odjemna mesta.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Polnjenje na javnih polnilnicah ne more biti posebno dobičkonosno niti na dolgi rok, ker je temu konkurenca domače polnjenje.
Tudi blokarji si bodo na dolgi rok uredili polnjenje v lastnih garažah in lastnih parkmestih. Novi bloki itak morajo imeti lastniška parkmesta, stari bloki se bodo prej ali slej podirali in postavljali novi....dokler pa bodo ljudje živeli v njih pa jim bo cena itak padala zaradi starosti in odsluženosti, ter temu primerno bo tudi prebivalstvo v njih, ki bo prisiljeno uporabljati javni trasport in carsharing.
Edini resni uporabniki javnih polnilnic na dolgi rok so turisti in poslovneži, ki pa bodo fokusirani predvsem na hitre polnilnice, kjer bo cena visoka a storitev ultra hitra - primerljiva z ICE.
Bo pa to trajalo kakih deset let, da se sčistijo te zadeve, do takrat bodo pa razno razni poskusi, ki pa večinoma ne bodo dobičkonosni, vsaj jaz ne vidim dobičkov tu naslednjih deset let, razen ob ekstremni rasti cen vseh energentov.
Tudi blokarji si bodo na dolgi rok uredili polnjenje v lastnih garažah in lastnih parkmestih. Novi bloki itak morajo imeti lastniška parkmesta, stari bloki se bodo prej ali slej podirali in postavljali novi....dokler pa bodo ljudje živeli v njih pa jim bo cena itak padala zaradi starosti in odsluženosti, ter temu primerno bo tudi prebivalstvo v njih, ki bo prisiljeno uporabljati javni trasport in carsharing.
Edini resni uporabniki javnih polnilnic na dolgi rok so turisti in poslovneži, ki pa bodo fokusirani predvsem na hitre polnilnice, kjer bo cena visoka a storitev ultra hitra - primerljiva z ICE.
Bo pa to trajalo kakih deset let, da se sčistijo te zadeve, do takrat bodo pa razno razni poskusi, ki pa večinoma ne bodo dobičkonosni, vsaj jaz ne vidim dobičkov tu naslednjih deset let, razen ob ekstremni rasti cen vseh energentov.
Re: Polnjenje za Gen-i naročnike
Ne vidim razloga, zakaj bi si vsi morali nekaj rihtat samo privat.
V cel kup krajih privat parkirnih mest ob blokih ni. So last občin. Niso sploh bili predmet privatizacije po nekoč jazbinškovemu zakonu.
In če Gen-i že sedaj dobro služi od prodaje elektrike, zakaj bi mu bilo slabše z množičnimi javnimi polnilnicami? Ali pa kateremu od drugih podjetij ki se gre prodajo elektrike?
V principu bi se komot zmenili, da lokalna elektro podjetja postavljajo polnilnice in zato dobijo delež. In te polnilnice ne rabijo biti nekaj strašnega, saj povečini bo folk polnil čez noč. In zapovrh se lahko gredo pametnega omrežja in signalizirajo avtom nižji odjem v špicah.
Oz enkrat, ko bo V2G sistem zaživel, bodo lahko imeli eno veliko distribuirano baterijo, ki jim je na voljo za urejanje špic.
V cel kup krajih privat parkirnih mest ob blokih ni. So last občin. Niso sploh bili predmet privatizacije po nekoč jazbinškovemu zakonu.
In če Gen-i že sedaj dobro služi od prodaje elektrike, zakaj bi mu bilo slabše z množičnimi javnimi polnilnicami? Ali pa kateremu od drugih podjetij ki se gre prodajo elektrike?
V principu bi se komot zmenili, da lokalna elektro podjetja postavljajo polnilnice in zato dobijo delež. In te polnilnice ne rabijo biti nekaj strašnega, saj povečini bo folk polnil čez noč. In zapovrh se lahko gredo pametnega omrežja in signalizirajo avtom nižji odjem v špicah.
Oz enkrat, ko bo V2G sistem zaživel, bodo lahko imeli eno veliko distribuirano baterijo, ki jim je na voljo za urejanje špic.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 273 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a grega28255
-
- 13 Odgovori
- 469 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a alfy
-
- 21 Odgovori
- 5382 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 17 Odgovori
- 2658 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ID4
-
- 14 Odgovori
- 551 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a rodney